Stel je persoonlijke vraag #30

No worries, ben al blij dat iemand smoorverliefd kiest! Die vond ik ook altijd zo mooi, vroeger zo vaak met zoveel emotie op mn kamer geplaybackt :smiling_face_with_three_hearts:

Ohhh en wat heerlijk is stuntelkampioen haha. Poging tot ‘rap’, die kleding, die kapsels, en nog het mooist: ‘ik kon toch ook niet weten dat ie die video zou stelen?’ Dat het ergste wat een inbreker mee kan nemen je videorecorder is, wat een tijden waren dat! :sob:

3 likes

hahaha ja echt van die jaren 90 pop “praat” rap :heart_eyes_cat: en de trap is verschillende pastelkleuren!!:heartpulse:!!!:yellow_heart:!!

1 like

Heb je ooit je telefoon in de wc laten vallen?

• Jawel
  • Nee, wel bijna
  • Gewoon nee

0 stemmers

Ik snap echt niet hoe mensen dat voor mekaar krijgen.

En dan identificeer ik me met iedereen behalve dat kind zelf

11 likes

Wel meer dan eens. Als het meezat voordat ik mijn behoefte had gedaan. Maar het zat niet altijd mee.

14 likes

Wat is de engste plek waar jullie je telefoon ooit zijn vergeten of kwijtgeraakt?

• Ga ik je vertellen:
  • Nergens?

0 stemmers

Ik een keer op schiphol in een toilet, en kwam erachter toen ik in de rij stond om te boarden. Snel teruggerend, lag hij niet meer op het toilet, naar een medewerker gegaan en thank god had iemand hem bij een balie afgegeven :heart::heart:

5 likes

Ik heb ooit een x een van mn eerste telefoons bijna in het vliegtuig laten liggen. Het is dat iemand me er op wees.
Nu verlies ik hem niet dat ding zit aan mn hand vast geplakt.

1 like

Telefoon in de achterzak hebben zitten, dan valt die eruit wanneer je je broek naar beneden doet. Zo ging het bij mij toch

21 likes

sowieso nr 1 manier waarop dat gebeurt is als je je telefoon in je achterzak hebt zitten en je broek uitdoet boven de plee. denk dat 9/10 wc-telefoon ontmoetingen zo gebeuren. oh ja wat visual zegt :stuck_out_tongue_closed_eyes:

14 likes

Fuck Jurgen :angry:

Midden in Bangkok in een heel klein restaurantje dat ik bijna niet meer terug kon vinden, alles leek op elkaar :sob: Heel hard gaan rennen, moeder kwijt, weg kwijt… een halfuur later telefoon en moeder weer gevonden.

8 likes

Niet heel eng, maar op de middelbare school is mijn telefoon ooit uit mijn tas gegleden in de bus. Gelukkig een eerlijk iemand getroffen die naar ‘papa’ in mijn contactenlijst belde, zodat ik hem ‘s avonds weer terug had :hugs:

6 likes

Wow KvK heeft trouwens ook gewoon een nummer voor dit forum gemaakt :heart_eyes:

12 likes

Uit m’n hand gestolen door 2 figuren op een scooter

Hoewel ja zo eng vond ik het niet
Meer treurig en kansloos veel plezier met m’n 3 jaar oude Huawei

3 likes

Uit m’n zak gevallen met fietsen in osdorp. Na de hele route terug fietsen had ik hem nog niet gevonden. Uiteindelijk het nummer gebeld en toen nam iemand hem op en zei dat ik hem op mocht halen :partying_face: bleek dat hij was afgegeven bij de werk van mijn tante! Zo toevallig

4 likes

Maak jij je tandenborstel nat voor het poetsen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ohh dat is mijn oude middelbare school! Wat goed zeg. Nu voel ik me een soort trots terwijl ik daar al 15 jaar weg ben :sweat_smile:

Dit gevecht elke dag. Nu ook. Tijd gaat zo snel! Moet naar bed. Morgen vroeg weer de wekker :+1:t4: love life.

1 like

paracetamol

• doorslikken met water
  • doorslikken zonder water
  • in water oplossen en drinken
  • op kauwen

0 stemmers

opties voelen een beetje als die chaotic/lawful good en evil charts :joy:

3 likes

In de Intercity Maastricht-Haarlem, was zelf bij Roermond eruit gegaan om over te stappen. Godzijdank een eerlijke vinder die naar “Thuis” had gebeld, en godzijdank woonde de vinder in Weert en niet in Haarlem, haha, meevaller.

M’n telefoon is ook een keer “live” uit m’n kontzak gejat in een volle kroeg, voelde hem er gewoon uitgetrokken worden, ben nog omgedraaid en naar buiten gerend, maarja iedereen en niemand kon hem hebben natuurlijk. Was pijnlijk.

2 likes