Continuing the discussion from Stel je persoonlijke vraag #29 - #5374 door Bergamot.
Previous discussions:
Continuing the discussion from Stel je persoonlijke vraag #29 - #5374 door Bergamot.
Previous discussions:
@Paranimf ik zou zeggen: gewoon nee. Het klinkt als veel geld voor weinig extra en je zoekt pas kort!
Second
Mijn poll was echt beter dan jouw poll.
Komt er nog een leuke afsluitende gif
0 stemmers
Ik wil dit topic graag aftrappen met een poll speciaal voor jou @Zemraluani
Vandaag reed ik naar mijn werk en onderweg kwam ik een verloren kat tegen. Ik zou een collega inwerken dus had haast. Het regende en waaide zo hard dat ik vond dat ik de kat mee moest nemen, maar ik was nog bezig met mijn ontbijt (bolletje met boter en hagelslag) dus het was allemaal echt een gedoe enzo. Ik dus stoppen, uit de auto gestapt, bolletje hagelslag in mijn mond gestouwd en die kat opgepakt en vervolgens in mijn auto gestopt. Kwam 15 min later aan op het werk. Bleek de poes later mijn nieuwe collega te zijn. #linkedin
U
Maargoed, welke hagelslag is het lekkerst?
0 stemmers
Sowieso een poll. Ik wilde m open laten voor @Zemraluani maar ik ga zo slapen en wil dit moment nog even pakken
Welke was beter
0 stemmers
Hij is natuurlijk niet anoniem want hoe moeten we anders weten wie we petty in de ignore doen.
Je mist de optie “met funnies”
Ik heb die 1% Struggle, ga T er niet op wagen toch
Heb jij Stranger Things gezien?
0 stemmers
Als ik thuis op de wc zit, dan…
0 stemmers
Heb ik beide voeten op m’n poepkrukje aka het prullenbakje
Dat valt onder Anders
Ik had anders niet eens gelezen. 🥲
Gdvrdmm eerst lezen dan antwoorden
Sorry, door m’n poepkrukje en lage wc zit ik met m’n benen in m’n nek en dan kan ik niet goed lezen
Wauw, ik zit op de wc terwijl ik deze poll invul en besef me nu pas dat ik dus niet m’n voeten op de grond zet? Maar ik kan het (qua hoogte zegmaar) wel. Zoveel vragen aan mezelf waarom ik dan zo zit?
Hahha precies dit had ik een half uur geleden