Stel je persoonlijke vraag #30

Pfff wat kinderachtig. Doodnormaal hoor om te halen.
Mijn vriend gaat wel twijfelen welke versie, maar als ie dat weet is het geen probleem!

1 like

Ik heb zelfs een keer met de medewerker aan de telefoon gezeten terwijl mijn vriend met een plaatje enzo in de winkel stond. Als je partner dat erg vindt om te doen wens ik diegene echt enorm veel bloed uit alle gaten elke maand.

7 likes

Nou je ziet het, niet alles staat op 100% hierboven.

Heb ooit een preek van hem gehad toen ik met iets van Lactasyd in mijn handen stond, omdat het shitzooi was volgens hem. Dus dat zou hij niet meenemen denk ik, maar dat is denk ik het enige

7 likes

Mijn vriend heeft een keer in een Portuguese souvenirzaak gevraagd of ze tampons hadden (door duidelijk gearticuleerd het Portugese woord voor tampons te herhalen dat hij via Google Translate had opgezocht).

O ja voor de duidelijkheid: ik stond er gewoon bij maar wilde het zelf niet vragen omdat het me zinloos leek. (Was het ook. Maar wel fijn die toewijding.)

4 likes

Oja, dat doet mijn man (pardon: eega) ook. Die wil het dan zo goed doen dat ik 16 foto’s van het schap krijg, en welke ik dan precies moet hebben en hoeveel. Heel schattig en bloedirritant tegelijk.

1 like

Ik zou hier wel blij mee zijn.
Verkeerde maat tampons zorgt bij mij echt voor issues hoor :sweat_smile:

3 likes

Ja je hebt gelijk hoor, het is ook ontzettend lief. Maar hij doet het ook bij boodschappen en zo sms ik wat af op een dag, haha.

Ik vergeet wel altijd hoe vanzelfsprekend maandverband enzo voor ons is. Mijn vriend komt dan thuis met de mededeling ‘ik heb vier van de vijf druppels gedaan, ok?’

16 likes

Ik wil ook niet weten hoeveel geld je dit kost gedurende je leven.

Ja en kun je nagaan wat een ramp dat is als je weinig geld hebt

Maar ok ik zal jullie Grace Vissarionovich Stalin deze avond besparen

1 like

Gelukkig bestaan dit soort scholen. Echt nooit over nagedacht dat jongeren (of hun ouders) daar geen geld voor hebben toen ik die leeftijd had.

21 likes

Ik zag vanmiddag nog een oude meneer in de Etos doosjes Tena lady kopen, hij
was de dozen goed en uitgebreid aan het bestuderen en vergelijken ook. Was lief om te zien, ergens. (Kan ook voor zichzelf zijn geweest).

9 likes

Normalize Tena Gentleman

9 likes

Ah ik zie dat er ook Tena Men bestaat! En gewoon ‘Tena’. Wel gelijk in een doos alsof je stoere batterijen of iets anders ~mannelijks koopt haha

2 likes

Wat fijn zeg! Hopelijk heeft hij flink ingekocht want ze hebben leveringsproblemen.

3 likes

Met welk Kinderen voor Kinderen lied kun jij je vandaag het meest associeren?

Ik heb zo waanzinig gedroomd:

Kriebeltrui:

Ik trek me terug op het toilet:

Domme, domme, dodo:

Keppurzinin:

Smoorverliefd:

Help, ik weet niet waar mijn schoenen zijn:

• Ik heb zo waanzinnig gedroomd
  • Kriebeltrui
  • Ik trek me terug op het toilet
  • Domme domme dodo
  • Smoorverliefd
  • Keppurzinin
  • Help ik weet niet waar mijn schoenen zijn
  • Ik weet nog een veel beter liedje voor mijn dag namelijk

0 stemmers

1 like

Haha nee sorry! Maar wel reality ja!

Op een onbewoond eiland

6 likes

ik houuuu van smoorverliefd ben echt een sucker voor het gevoel uit dat liedje :pleading_face::heart:

maar eigenlijk is dit mijn anthem, toen ik deze ooit hoorde voelde ik me echt ~begrepen als onhandig add kind dat als toppunt een keer haar zwangere basisschooljuffrouw in haar buik heeft gestompt

edit oh sorry ik las over ‘vandaag’ heen :disappointed_relieved:

13 likes