Stel je persoonlijke vraag #30

Wij hadden Matilda thuis op DVD, of zaten we nog in het videobandtijdperk?
Zooovaak gekeken als kind en ik was verliefd op de juf van Matilda. Het leek me zo leuk om ook zon juf te hebben. 1 grote facinatie voor een heel jong kinderbrein.

Heb jij de film Matilda wel eens gekeken?

• Weet ik niet meer
  • 1 keer
  • Ja meer dan 1 keer
  • Oneindig vaak
  • Nooit

0 stemmers

2 likes

Is het mogelijk dat je allergisch voor iets bent, wat in veel gebak voorkomt?

Ik was obsessed met het boek toen ik klein was, die film kon me gestolen worden, die kwam echt niet in de buurt van hoe goed het boek was

8 likes

Dat zou dan zuivel zijn denk ik? Nee, ik heb geen allergieen. Best misschien licht lactose intolerant. Maar geef me geen zoete shit! Haha want ja chocola en bijna alles waar zoet toe behoort, doet me niks, of vind ik niet lekker, of ga ik van overgeven. Ik kan prima zonder zoet leven, mn lichaam haat het blijkbaar.

1 like

Ik had deze op videoband, gekocht van mā€™n zakgeld, was 10 gulden geloof ik en was er zo blij mee. Heel vaak gekeken.

11 likes

Je kan nu arretjescake makenā€¦ nu ben je volwassen en bepaal je dat zelf!!

Ik ga morgen arretjescake maken

16 likes

Ah dat is zo schattig! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik wil dit ook, maar rauw ei :roll_eyes:

Dus als iemand een goed recept heeft voor arretjescake zonder (rauw) ei; hit me up.

1 like

Vervangen door een klein beetje melk!

1 like
1 like

traumas ook voor die martelkamer van miss trenchbull

4 likes

Mijn broer en schoonzus :sob:
Dit is nog groter dan dat ik daar krijg trouwens. Al vaker over op het forum gehad. Vooral die keer dat ze fotoā€™s stuurden van een dag na de verjaardag was om te janken. Nichtje met echt een enorm stuk taart ā€œja we bewaren altijd taart zodat we dag erna nog hebbenā€. Ja het is me duidelijk hoe je taart overhoudt op deze manier.
Volgende keer maak ik echt een foto voor jullie. Ik word weer boos als ik eraan denk :sweat_smile:

13 likes

Dit was zo zielig, en zaten allemaal spijkers in en ook allemaal stoom kwam eruit!

Wat ik zo geniaal aan die kinderfilm vond is dat ze het eng en spannend maakten maar zonder dat het echt een grens overging. Het was dus altijd een klein beetje van alles. Zo ontzettend goed en mooi bedacht en geacteerd!

Ik werkte bij de klantenservice van een niet-boeiende winkel en echt verbazingwekkend hoe sommige mensen een week na hun bruiloft meteen hun achternaam wilden aanpassen. Je bestelt wat bij een webshop, zo veel maakt het toch niet uit als de achternaam waarmee je geboren bent op het doosje staat? :sweat_smile:

Andersom kwam trouwens nog veel vaker voor: gescheiden mensen die hun geboortenaam weer in het account wilden. Wat ik ook volledig begrijp. Maar na dagelijks dat soort verzoeken verwerken dacht ik wel, waarom passen mensen Ć¼berhaupt hun naam aan? Wat een gedoe, en een groot deel gaat toch weer scheiden

8 likes

Ik ken iemand en die heet de Vries en toen ging ze trouwen en toen is ze zijn naam gaan gebruiken.

Ze heet nu mevrouw Poepjes.

Dit had niet gehoeven!!! Waarom???

35 likes

Wel mooi solidair

1 like

Ik zag net een nieuws item voorbij komen over de vrouwelijke deelnemers van are you the one en toen moest ik aan deze post denken!! Doe je daaraan mee misschien? :star_struck:

Gezien het om je broer gaat zou ik in zoā€™n geval gewoon iets zeggen van 'so, kon ā€˜t er vanafā€¦?ā€™. Biedt dan Ć¼berhaupt geen taart aan als je dit is wat je de mensen voorschotelt, zou dat echt beschamend vinden. Helemaal als je dan achteraf ook nog zoā€™n foto gaat sturen, wat bezielt je dan joh.

Zou jouw partner de volgende dingen voor je halen in de winkel/bij de apotheek?

• Maandverband/tampons
  • De pil of een ander anticonceptiemiddel voor vrouwen
  • Behandeling vaginale schimmelinfectie
  • Lactacyd of soortelijke meuk die je niet zou moeten gebruiken
  • Geen van deze opties

0 stemmers

Mijn vriend was net gepikeerd dat het 15-jarige meisje achter de kassa hem uitlachte omdat hij tampons kwam kopen. En nu vroeg ik me af of er ook kinderachtige mannen bestaan die zoiets weigeren

2 likes

Hij zou het veel te serieus nemen en vragen welke hij absoluut moet hebben van welk merk en zo. Dan zou hij er een foto van nemen als aandenken :joy:

10 likes