Stel je persoonlijke vraag #30

Lijkt me echt kut om jou te zijn.

En in je poll vergeet je de optie " Die meid is nie goed"

22 likes

Als je appeltaart voor mijn neus zet, zou ik er vriendelijk voor bedanken. Ik ben een kieskeurige eter en van appeltaart ga ik over mijn nek

2 likes

Lijkt me kut als je van taart houd, mensen hebben oprecht alle taarten geprobeerd bij mij. En ik heb ook zoveel taarten geprobeerd. De enige die ik wel ok vind is heeeeel standaard appeltaart. En ik haat mensen die dan gaan zeggen, je doet toch niet aan de lijn hé!!! Maar m’n moeder ging vroeger al snel in de verdediging, nee jumpsuit houd echt niet van zoet en taart!
Binnen ons gezin wordt er vaak voor mij iets hartigs meegenomen tijdens het taart eten.

2 likes

Anders, dat diegene coeliakie of lactose-intolerantie heeft of vegan is bijvoorbeeld

4 likes

dan krijg je echt maar dit

geef me dan niks, proef je net hoe lekker de taart is, is het op

7 likes

mijn schoonfamilie is altijd van “poeh poeh lastig kiezen hoor, jeetje nou kon ik maar van iedere taart een klein puntje krijgen…” en ik sta daar dan van " :slightly_smiling_face:" want ik ga echt niet die fucking taarten in minipuntjes snijden omdat zij overal wat van moeten hebben, maar mn vriend is dan natuurlijk de goedheid zelve en zegt “oh dat is geen probleem hoor!!” en verhakselt mn taarten

11 likes

Ach dan krijg jij een klein zakje wokkels

1 like

Als je taart eet , eet je dan.

• Laagje voor laagje
  • Ik prik gewoon alles aan mn vork
  • Ik schuif hem zo in zn geheel naar binnen

0 stemmers

1 like

totale heiligschennis

1 like

Haha in een plastic bekertje met een glaasje sinas met rietje. M’n tante had voor mij wel eens zo’n fancy ragoutbroodje. Vond ik zo schattig. Want ik heb er echt geen probleem mee dat ik niet van taart houd. Is nou eenmaal zo.

2 likes

Sinas? Luxepaard. Nee, jij krijgt gewoon aanleng limonade dat heel waterig is.

Je mag wel kiezen tussen de smaken rood of geel

Maar serieus het is soms wel lastig als je geen zoetekauw bent. De meeste mensen vieren toch vaak met gebak of iets dergelijks

1 like

Ipv taart zou ik dan graag allemaal hartige gebakjes, stukjes quiche, etc wel direct opeten. Ik heb ook geen idee waarom ik dat allemaal niet lekker vind, vies is weer het tegenovergestelde. Maar bijvoorbeeld slagroomtaart kan ik van kokhalzen, afschuwelijk. Instant misselijk. Krijg ook vaak van die enorme spiertrekkingen in m’n kaken bij taart. En schepijs is natuurlijk vaak zoet, en chocola vind ik ook niet lekker. Dus uiteraard houd ik van yoghurt citroen ijs :’)

1 like

Ik vind verjaardagstaart ook altijd een deceptie. Vooral als het van Multivlaai komt :sick: Of je krijgt slagroomtaart, red velvet of een fruitpunt van de Jumbo.

Kunnen we niet gelijk beginnen aan de borrelgarnituur

5 likes

Als ik m’n ouders moet geloven haal je alleen bij een goede banketbakkertaart. M’n moeder kocht daar altijd voor alle neefjes en nichtjes taart en dat werd dan verrekend. Maarja nu zijn die uberhippe kindertaarten in. Ik weetniet of de ouderwetse banketbakkers, waar ik dus never kom, daar ook aan meedoen.

GODSAMME MIJN EEUWIGE AUTOCORRECT.

1 like

Ik moet aan Yolanda Hadid denken die Gigi een stukje taart van 1cm bij een 1cm gaf want #modellife

11 likes

Ik had vroeger een vriendje die altijd op mijn kinderpartijtjes kwam, die geen taart lustte maar wel slagroom.

Dus hij kreeg altijd een gebaksbordje vol slagroom haha, of lust je dat ook niet @Jumpsuit ?

1 like

Als kind lustte ik nog wel zoet, was er nooit een voorstander van maar bijv een beetje cake die ik zelf had versierd ging er wel in. Maar het was natuurlijk een groter feest als je daarna pizza kreeg, of patat. En waterijs in mijn geval.

Slagroom lust ik opzich wel ja, vooral met chocolademelk alleen ga ik daarna over m’n nek. Ik hou wel van van vanillasmaak, dus dat is iig iets zoets.

Ik haat mensen die kleine stukjes taart willen

1 like

Ik:

Hahahah hoe dramatisch was die hele scène, lof it:

21 likes

YOU CAN DO IT BRUCE!!!

Daarom wilde ik ook arretjescake maken, maar mocht niet van mn moeder. De moeder van mn beste vriendin bakte heel veel maar zij wilde dat ook niet. Daar ging mn arretjescake droom.

4 likes