Stel je persoonlijke vraag #30

De witte was

• Ja duh das de was die wit is
  • Dat is alle was die je op hoge temperatuur wast

0 stemmers

1 like

Trektor.

3 likes

Omdat iemand een spraakbericht kan luisteren wanneer het uitkomt

3 likes

Dat klinkt meer als een hoorcollege. :sweat_smile:

En terecht :upside_down_face:

Nog een laatste witte was

12 likes

wat?

Mijn ervaring is dat boeren zelf trekker zeggen. Ik niet dus altijd discussie.

5 likes

M’n moeder noemt alle was die op 60 of 90 graden gaat altijd de witte was en ik kom er dus nu achter dat ik jaren ben voorgelogen door haar :joy::sob:

7 likes

Check mijn titel.

2 likes

Kan niet geloven dat dit de zomer was.

@tessel ha maar als jullie naar een polowedstrijd gaan ben jij degene die het laatst lacht en je eigen Alice in glamourland moment hebt waarbij je geschaakt wordt door een welwillende graaf met landgoed en oude landrover.
Kijken of je vriend dan nog steeds lacht!!!

6 likes

Ik probeer voordat ik het zeg te kiezen (tractor/trekker) en dan komt helaas dit mijn mond uit :joy:

1 like

Ik heb vrijwel geen was die wit is van kleur, maar noem ondergoed/beddengoed/handdoeken witte was omdat het heet gewassen moet :woman_shrugging:

Haha ja de mijne ook!!

ben je wel eens naar den haag gegaan voor prinsjesdag?

• ja met mijn ouders of school
  • ja in mijn volwassen leven
  • nee wil ik wel
  • nee wil ik niet
  • ik kom uit dh dus wel eens gaan kijken
  • ik kom uit dh maar nooit gaan kijken

0 stemmers

wisten jullie dat prinsjesdag een vrije dag is voor haagse scholen?

• nee
  • ja

0 stemmers

ik kwam daar echt laat achter, dacht zeker tot mn 22e dat scholen in het hele land vrij hadden met prinsjesdag

Ivm met werk ben ik er een paar jaar geleden geweest! Vroeger een keertje met school. Ik zou niet zo snel gewoon voor de fun langs de route gaan staan oid.

3 likes

Een keer met stage, toen keken we vanuit een van de gebouwen aan het Binnenhof (echt geen idee) en toen stond Beatrix aan de overkant bij het Mauritshuis en toen zwaaide ze naar me toen ik zwaaide echt mooi moment

13 likes

Moet jij wel eens rekenen/nadenken over hoe oud je bent, of wordt op je volgende verjaardag?

• Nee nooit, dat weet ik gewoon
  • Ja tegenwoordig wel (soms), maar vroeger wist ik dat gewoon
  • Ja maar ik moet daar mijn hele leven al wel eens bij rekenen/nadenken

0 stemmers

Als jij bang bent, zing je dan zachtjes liedjes om jezelf gerust te stellen?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar ken wel iemand die dat doet

0 stemmers

Ik had nee gestemd, maar toen herinnerde ik me de keer dat ik isolatiebuizen moest aanbrengen in de kruipruimte die vol zat met slakken. Toen heb ik heel hard BEN NIET BANG VOOR DE VIEZE SLAKKEN, BEN NIET BANG, BEN NIET BANG gezongen

40 likes