Midden in Bangkok in een heel klein restaurantje dat ik bijna niet meer terug kon vinden, alles leek op elkaar Heel hard gaan rennen, moeder kwijt, weg kwijt… een halfuur later telefoon en moeder weer gevonden.
Niet heel eng, maar op de middelbare school is mijn telefoon ooit uit mijn tas gegleden in de bus. Gelukkig een eerlijk iemand getroffen die naar ‘papa’ in mijn contactenlijst belde, zodat ik hem ‘s avonds weer terug had
Uit m’n hand gestolen door 2 figuren op een scooter
Hoewel ja zo eng vond ik het niet
Meer treurig en kansloos veel plezier met m’n 3 jaar oude Huawei
Uit m’n zak gevallen met fietsen in osdorp. Na de hele route terug fietsen had ik hem nog niet gevonden. Uiteindelijk het nummer gebeld en toen nam iemand hem op en zei dat ik hem op mocht halen bleek dat hij was afgegeven bij de werk van mijn tante! Zo toevallig
Maak jij je tandenborstel nat voor het poetsen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ohh dat is mijn oude middelbare school! Wat goed zeg. Nu voel ik me een soort trots terwijl ik daar al 15 jaar weg ben
Dit gevecht elke dag. Nu ook. Tijd gaat zo snel! Moet naar bed. Morgen vroeg weer de wekker love life.
paracetamol
- doorslikken met water
- doorslikken zonder water
- in water oplossen en drinken
- op kauwen
0 stemmers
opties voelen een beetje als die chaotic/lawful good en evil charts
In de Intercity Maastricht-Haarlem, was zelf bij Roermond eruit gegaan om over te stappen. Godzijdank een eerlijke vinder die naar “Thuis” had gebeld, en godzijdank woonde de vinder in Weert en niet in Haarlem, haha, meevaller.
M’n telefoon is ook een keer “live” uit m’n kontzak gejat in een volle kroeg, voelde hem er gewoon uitgetrokken worden, ben nog omgedraaid en naar buiten gerend, maarja iedereen en niemand kon hem hebben natuurlijk. Was pijnlijk.
Kauwen?! Welke maniak doet dat
Doorslikken met eten
Ik, en daarna spoel ik het weg met water haha xoxo
Ben eigenlijk ook wel benieuwd wie een paracetamol nog in stukjes breekt
Kauwen, maar daarna dus doorslikken met water
Veel te heftig voor mij haha al blij dat ik dat ding weg krijg met water. Beetje snel doorslikken ook, anders lost ie op
Ik moest laatst een meisje van een jaar of 6 helpen met een gebroken pols en ze moest van mij alvast een PCM nemen, dus ik in twee helften breken en een bekertje water pakken, was dat kind al voor ik terug was super stoïcijns op die PCM aan het kauwen, toen ze klaar was met kauwen en doorslikken pakte ze nog een klein slokje water. Gaf geen kik. Die moeder en ik keken elkaar vol afgrijzen en bewondering aan, haha wat een heldin dat kind.
Ohhh neeee moet in dit thema opeens denken aan mijn Smurfenhouse-cd met dit nummer erop:
Gaat nog zo vaak door mn hoofd 's avonds:
Ik moet naar bed. Maar ik heb geen slaap ik ben nog lang niet moe. Ohhh ik moet naar bed, ja ik moet naar mn bedje toe
Sinds ik de ovale paracetemol heb ontdekt niet meer, maar daarvoor allllltijd door de helft
Als ik keelontsteking heb breek ik ze altijd in vieren, anders krijg ik ze niet weg