Zelfde! Ik ga het maar weer korter laten knippen (niet kort & pittig).
Ja dit heb ik ook. En mijn haar is heel stijl, echt geen krul blijft zitten.
Ik heb denk ik 2x in mijn leven mijn haar laten krullen, 1x door een vriendin en 1x door de kapper. Beide keren was het binnen 2 uur allemaal uitgezakt.
Ooit knipte een vriendin mijn haar en zij zei altijd dat het zo makkelijk was om mij te knippen, dus dan denk ik mag ik vast niet klagen
Open want heb een vet knappe tandarts met mega blauwe ogen dus lig hem altijd als een creep aan te staren. En net naast zijn hoofd hangt een tv aan het plafond dus doe net alsof ik daar naar kijk.
Ah shit, ik doe die behandelingen ook van Jean Paul Myne inderdaad. Wel door de echte ambassadeur van het merk zelf in Alkmaar. Misschien dat zij het net beter weten? Je zou ze ook eens kunnen bellen om te vragen hoe dat met die allergische reactie zit. Ik krijg overigens ook altijd heel veel schilfertjes op mân hoofdhuid na zoân behandeling haha, zal wel gewoon troep in zitten ook.
En ja sowieso irritant dat Nederlandse kappers vaak totaal niet weten hoe ze met krullen of afrohaar om moeten gaan.
Ja dat is wel srs een hele lekkere geur
Ook met pincurls en ze zo setten?
Wat vinden jullie van Fred Perry poloâs? Vriend heeft veel FP kledij maar heeft het gevoel dat de associatie met de Proud Boys te sterk is en dat mensen hem vreemd bekijken.
- Doet meteen denken aan extreem rechts en fascisme
- Gewoon kledingmerk, denk er niets bij
0 stemmers
Ik ken dat merk niet eens
Ik vind dat CG een beetje teveel gedoe, maar het is wel deels gebaseerd daarop.
Gewoon op zijknat haar wat leave in en gel erin kneden en dan 2 uur lang afblijven tot het droog/hard is, daarna alleen losschudden/knijpen. De styling zelf kost dan eigenlijk maar 5 min werk.
Vind alleen soms wel vervelend dat je zo lang met nat haar zit.
Oh, aan die optie had ik niet eens gedacht
Kun je ook permanent laten föhnen? Ik wil het niet stijl, maar juist licht golvend.
Doet me wel denken aan (Italiaanse) gabbertjes maar niet per se aan extreem rechts. Ik heb heel erg een zwak voor die kledingstijl bij mannen dus misschien is het mijn eigen heteroseksualiteit/domheid waardoor ik die associatie mentaal niet wil maken , maar ik heb het idee dat die eigenlijk niet zo speelt.
Weet niet of je zin hebt om te föhnen, maar als je een föhn met diffuser hebt zou je dat ook kunnen proberen. Behoud je de krul maar hoef je minder lang met nat haar te lopen
Dat werkt bij mijn haar niet helaas, het is te licht en dun waardoor het dan tegen mijn hoofdhuid wordt aangedrukt of iig mega veel krimpt waardoor mijn haar (Normaal komt t tot borst) tot boven schouder komt en heel degelijk eruit ziet ofzo. En het duurt minimaal een half uur en wil juist na een paar minuten gewoon beginnen met de dag.
Ik heb een pijpenkrul, een halve krul, een stuk stijl haarâŠ
Als ik het krul, zakt het uit. Als ik het stijl, heb ik krullen. Als ik het niet föhn pluist het, maar ook als ik wel föhn. Dan denk ik: kies wat!
Als ik 1 ding frustrerend vind is het die zogeheten curly whatever methode. Je hebt krullen of je hebt het niet, die dingen zitten als je echt krullen hebt al gekruld in je hoofdhuid. Er bestaat geen methode krullen te krijgen. Je hebt ze, of je hebt ze niet. Ook over hoe je ze draagt, wtf het is er toch gewoon altijd of niet? Ik kan ook niet wakker worden en denken oja, vandaag kneed ik mezelf lekker een krul in. Maar ik voel teveel innerlijke frustraties. mensen die zeggen met suuuperglad haar waar soms 1 slag in gaat zitten en dan zeggen dat ze krullen hebben omfg.
I tried the curly girl method and look at the result!
Nee je zit krullen in je haar te kleien en die harde, vette krullen wordt alleen Roy Donders blij van
Haha, ja, zo eens.
Ik heb krullen zonder iets ervoor te doen, en ben jaren erom gepest geweest (want na een regenbui ziet het eruit als een ontplofte poedel ongeveer). En nu wil iedereen de krullen waar ze me om pesten? Gekkigheid.
Ja! Ik ken jouw haar via fotoâs, ik vind het prachtig. Wel echt totaaaaal anders dan mijn haar en mijn krullen die ik dus nog steeds niet accepteer. Was je het gewoon en dan laat je het opdrogen? Ik ben er gelukkig nooit mee gepest maar Jezus wat belachelijk om iemand mee te pesten. Ăberhaupt.