Continuing the discussion from Stel je persoonlijke vraag #28 - #5129 door ellegirltalk.
Previous discussions:
Continuing the discussion from Stel je persoonlijke vraag #28 - #5129 door ellegirltalk.
Previous discussions:
Halloooo
Wow die kleurverschillen in 1 haar bij jou, mega interessant!
Ja soms wil ik ze niet weggooien of dan leg ik ze op een witte tafel en geniet ik ervan dat je zo het bruine wel ziet liggen en het grijze wegvalt in de tafel.
Je moet je ergens mee vermaken tijdens saaie meetings.
Inlijsten!! Hahaha
Dat is wel echt tof haha.
Ik ben 31 en heb al flink wat grijze haren. Ben van mezelf bruin dus het valt echt wel op. Had eerst ook bedacht om het niet te verven en het grijze haar met trots te omarmen. Maar toen hadden we die lockdown vorig jaar en kreeg ik dus gigantische uitgroei en toen ben ik toch wel snel afgestapt van dat plan. Het zag er bij mij echt heel slonzig en dof uit, zag er jaren ouder en echt onverzorgd uit. Dus nu verf ik het toch maar weerā¦
Edit: ohja, bedenk me nu dat ik ook echt 1 vrijwel grijze pluk had bij mān oor, voelde me net Cruella de Vil
Al het bovenstaande
En biechten met sneren naar andere forummers
Zijn mensen van jouw middelbare school bekend geworden? Wat jij dan ook als bekend beschouwt.
0 stemmers
Omg ik zat als tiener lang op een Amerikaans forum waar bleek dat een meisje jarenlang had gedaan alsof ze kanker had. Dat was echt SICK.
Haha vroeger op EGF was er toch ook zoān account? Geheim123 ofzo
Hangt ervan af wat je onder bekend verstaat. Maar ik heb wel een oud klasgenoot die ongeveer elke dag op tv komt
Ik heb bij een bekende dj op school gezeten, niet in dezelfde klas maar wel zelfde jaar geloof ik.
En er hebben wel wat bekende mensen op school gezeten maar dat was allemaal heel ver voor mijn tijd.
Edit: mijn oude middelbare school heeft dus serieus een wikipediapagina met een kopje ābekende oud leerlingenā. Bijzonder haha
Op EGF was een forummer die heel lang heeft gedaan alsof ze een overleden kindje had, met fotoās en alles (wat van internet geplukt werd). Dat was ook direct het moment dat moeders gestopt zijn fotoās/namen van hun kinderen te posten.
Ok damn you win
Bij ons had niemand het door tot social media een beetje begon op te komen en iedereen uit de anonimiteit raakte, en een forumvriendin van mij detectivewerk begon te doen. We waren zoooooo geshockeerd.
Zo iemand die bij idols meedeed en volgens mij echt heel slecht was zat bij ons op school. Weet dus alleen ook helemaal niet meer wie het was haha.
Oh en Zimra
Oh wow ja dit herinner ik me ook
Volgens mij heb ik dat van jou ook wel eend gehoord of gelezen op maschas blog toen haha
Ben jij ooit aan de dood ontsnapt?
0 stemmers
(lol ik zie nu dat een nee-stem ook geĆÆnterpreteerd kan worden als ānee ben niet ontsnaptā maar jullie snappen het wel)
Ik zat op zoān school voor topsporters/dansers/theater etc etc dus veel sporters en een aantal acteurs en muzikanten