Stel je persoonlijke vraag #29

Ik heb zo’n wasparfum waardoor alles zo lekker ruikt en krijg er ook vaak complimenten over, had alleen gehoopt dat het iets meer een parfum is ipv echt zo’n wasmiddelgeur

Je kan in slaap vallen in de tandartsstoel? :open_mouth:

2 likes

Ah gatverdamme ik word agressief van dat plaatje gewoon. Ik kan nog steeds niet accepteren dat ik krullen heb dus echt een gigantische routine gaat eraan vooral nu voordat ik het stijl heb. OF ik moet accepteren dat ik nou eenmaal krullen/kroeshaar heb.

Ben jij tevreden met je haarstructuur?

• Ja
  • Nee totaal niet
  • Mwah iets ertussenin

0 stemmers

Die emoji, doe niettt!

1 like

Die groene? Ok zal het aanpassen haha

1 like

Mijn haar is saai, maar het wordt altijd heel snel vet bij de wortels en tegelijkertijd uitgedroogd in de punten

8 likes

Ik wil zooo graag glad haar, al vanaf ik weet niet hoe jong. Ik haat daarom echt elke krul in mn haar.

Ja joh, je kan toch niet kotsen omdat je kroeshaar hebt. :cry: Ik snap dat het vet veel energie en tijd vraagt en ook dat je steil mooier bij jezelf kunt vinden, maar krullen en kroeshaar zijn een zegening! :rage:

2 likes

ja het is me nu al meerdere keren overkomen tijdens onverdoofd gaatjes vullen, het begint inmiddels ronduit verdacht te worden

12 likes

Welke heb jij? Heb hier nog nooit van gehoord maar het spreekt me wel aan :laughing:

Rosaodor (wel prijzig maar je kunt er lang mee doen)

1 like

Nou, zover ben ik nog niet. Ik haat het nog steeds. Ik kan het niet uitstaan dat bijna alle vrouwen in mijn ogen gewoon hun haren wassen en laten opdrogen en het ziet er mooi uit. Ik zie er gewoon niet uit. Heb echt intense walging ervan. Mn ouders weten dat ook. Ik wil gewoon graag glad, pluisvrij haar. Alles geprobeerd, maar nee. Ik haat mijn haar zo erg.

Daarmee ben ik ook gezegend

1 like

Ik heb best lastige krullen maar inmiddels wel een soort routine gevonden die goed werkt en waarbij ik niet uren bezig ben. Zou graag een keer andere meiden met krullen(die het stijl dragen of er gek van worden) eens willen proberen te stylen op die manier om te kijken hoe het uitpakt. Heb mijn krullen zelf ook lang gehaat.

1 like

Ik heb steil futloos haar dat continu klit en snel vet is en nauwelijks volume in te krijgen is, draag het ook maar vaak in een staart. Maar hoef geen hele routine uit te voeren, want heeft toch geen zin, valt altijd weer slap haha. En ben blij dat ik veel haar heb en de kleur is mooi (heeft niks met de structuur te maken verder) Daarom mwah.

4 likes

Ik vind dit echt verdrietig om te lezen! Ik hoop dat je in ieder geval beseft dat de meeste mensen op deze wereld niet magischerwijs glad en glanzend haar heeft na een shampoobeurt, ook al lijkt dat zo (zeker als je in Nederland woont, met veel witte mensen in je omgeving). Haar is het zoals alles wat met schoonheid en vooral vrouwelijke schoonheid te maken heeft ontzettend beladen met onrealistische, voor de meeste mensen onmogelijk te behalen ideaalbeelden. We leven in een kapitalistische samenleving die wil dat we ontevreden zijn met onze natuurlijke eigenschappen, zodat we geld blijven uitgeven om er anders uit te gaan zien. Ik heb helaas geen oplossing, maar je bent in elk geval niet alleen en het is ook zeker niet jouw fout dat je je zo voelt, maar fucking jammer is het wel. Ik hoop dat je een behandeling en producten vindt die goed voor je werken.

En sorry voor het boekwerk, maar dit onderwerp windt me altijd op!

19 likes

Ik zag van de week dat ze al dood zijn als ze op het strand liggen, dus als dat waar is heb je je helaas voor niks uitgesloofd

1 like

Ik associeer zwitsalgeur met poepluiers op één of andere manier (ik ben nog nooit bij een poepluier in de buurt geweest).
Dus ja ik vind het vrij goor ruiken.

8 likes

Wist je dat je het permanent kan stijlen? Ik heb van mezelf ook heel veel krullen maar die groeien meer opzij dan omlaag of zo, dus nooit mooi lang haar gehad daardoor. Laat het nu al 5 jaar permanent stijlen bij m’n kapper en dan is het dus echt zo dat je na het douchen het kan laten opdrogen en het nog mooi zit. Echt beste beslissing ooit!

Ja, dat heb ik al vaak laten doen. Jean Paul myne behandeling was de laatste keer. Superduur maar wel heel goed. Ik kreeg daar helaas een allergische reactie op en veel jeuk enzo. Maar al jaren laat ik mn haar on en off stijlen. Nu ik die reactie had, het leek alsof mn hoofd in de fik stond? Dacht ik nee. Waar heb jij je laatste behandeling laten doen? Mag je me wel in een prive bericht sturen. En ook mijn frustratie is dat sommige kappers zeggen “ja ik weet het niet, ga maar naar een afro kapper”.