Ik associeer de geur van Zwitsal automatisch met poep(luiers) š„²
Ik denk alleen aan Alex Callier van Hooverphonic die altijd Fred Perry poloās draagt
Nog nooit geprobeerd, die 2 keer was allebei met de krultang.
Ik stond toevallig gister in de kruidvat naar pincurls te kijken en dacht gelijk aan mān oude buurvrouw die dat altijd in had misschien toch ook zelf eens proberen
Lichtelijk offtopic maar dit doet me denken aan dat ik op de eerste twee jaar van de middelbareschool gepest werd met mijn dikke billen. En dat die meiden zich nu waarschijnlijk allemaal een ongeluk squatten om een beetje hetzelfde effect te krijgenš heerlijk.
Ja ik heb wel goede verhalen gehoord over die in alkmaar, dus ik ga nu zeker bellen naar ze!
Calippo
- Cola
- Sinas
- Aardbei
- Lipton ice tea green
- Lime
- Anders
0 stemmers
Oeps anoniem
Het komt wel eens voor dat mensen na een zwangerschap of chemotherapie ineens krullen krijgen terwijl ze daarvoor stijl haar hadden. Dat is natuurlijk niet waar je op doelde maar ik vind het wel fascinerend dat dat ineens kan veranderen!
Maar soms verander de textuur toch ook weer nadat ze langere tijd geen chemo etc. hebben gehad? Dat je het eerste halfjaar krullen hebt en daarna dat het weer anders is. Althans dat had ik heel lang geleden ergens gelezen.
Zou kunnen! Maar ik ken bijvoorbeeld ook iemand die sinds haar zwangerschap ineens krullen heeft en dat is 5 jaar later nog steeds niet weg. Heel interessant (en ze is er zelf blij mee dus dat is mooi meegenomen)
Ik ben er nu allerlei dingen over aan het lezen. Dat fenomeen wordt āchemo curlsā genoemd en de wetenschap heeft schijnbaar nog geen volledige verklaring hiervoor. Ik las wel dat het enorm verschilt wanneer je normale textuur etc. weer terugkomen soms pas na 18 - 24 maanden.
@Dombo @Paranimf weer iets heel anders maar ik heb ook wel eens gehoord dat van veel mensen het haar om de 7 jaar van textuur kan veranderen? Echt geeen idee waar dat op gebaseerd is en of het waar is hoor. Mijn haar heeft het geloof ik niet
Een draaiorgelā¦
- Leuk! Gezellig die muziek
- Niet mijn ding, maar prima
- Rot op met die herrie
- Geen mening over
- Ligt aan de muziek en/of locatie of het leuk is of niet
0 stemmers
Als er een hel is, staat die gegarandeerd vol met draaiorgels. Wat een rotdingen.
Ja een vriendin van vroeger had echt krullen altijd en na verloop van tijd werd het steeds stijler en nu is het helemaal stijl, niet eens meer slag!
Het is nog steeds mijn droom om een draaiorgel van een clif te gooien
Haha dat denk ik ook. Zo een hekel aan. Maar zie ze laatste tijd vaker ergens bij een huis staan voor een verjaardag ofzo. Waarom zou je dat vrijwillig inhuren .
Ik vond het als kleuter al erg als mijn moeder mij āeen centjeā gaf om in het rammelbakje van de draaiorgelmeneer te doen. Rotmuziek en rotgeklepper met dat bakje.
Het is er niet beter op geworden toen ik een tijdje een appartement had in een winkelcentrum en het elk weekend hoorde.
Ik duw graag dat ding met je mee van de klif af.
@Mexi OMG whyyyy?
Deal! en dan maken we er een nationale feestdag van.
Ik vind het op de kermis altijd wel gezellig, daarbuiten hoeft het van mij niet.
Je bent op de piekenkermis en krijgt een piekā¦
- Je geeft de piek uit aan een spannende attractie (bijv. de rupsbaan)
- Je geeft de piek uit aan een attractie die altijd je wat oplevert (bijv. touwtje trekken)
- Je geeft de piek uit aan een oliebol, lolly of andere zoetigheid
- Je geeft de piek aan de draaiorgelman (ervan uitgaande dat vrouwen een betere smaak hebben)
- Andersā¦
0 stemmers
Ik gooi liever een @Molotov cocktail op een draaiorgel dan een clit.