Ik heb ook een paar weken geleden een fohnborstel gekocht omdat het dan mooier zit. Ik dacht dat kan ik makkelijk 1 keer in de week 20 minuten de tijd nemen. Heb tot nu toe pas een keer de moeite genomen
Hmm ik dacht dat het slecht is omdat het hitte is? En daar breekt je haar van, of wordt het droog?
Of is dit een fabel?
Anders koop ik nu een föhn
Föhnen is niet per se slecht voor je haar! Je haar is een stuk kwetsbaarder wanneer het nat is, dus als je het op een enigszins normale temperatuur föhnt is het juist langer beschermd. Toen ik mijn haar niet föhnde brak het constant af, sinds ik het braaf föhn heb ik niet eens gespleten haarpunten, ook al maak ik het bijna altijd een beetje steil. Ik heb wel erg haar dat een etmaal nat/vochtig blijft als ik het niet föhn, als je haar binnen een uur aan de lucht droog is is het ongetwijfeld anders! Maar I haardrogers.
Als jij op de stoel ligt bij de tandarts voor controle, doe je dan je ogen dicht of houd je ze open?
- Open
- Dicht
- Knipoog om en om
0 stemmers
Schots accent
- Kan ik wel een hele dag naar luisteren
- Gewoon
- Nee, vreselijk
0 stemmers
open tot ik in slaap val ( en ook met van die slaapschokken erbij waar ik dan weer van wakker schrik)
De geur van Zwitsal:
- Fijn / aangenaam
- Mwah
- Vies
- Ken ik niet / nvt / anders
0 stemmers
+de wasmiddel/verzachter, de parfum, deo en de geurstokjes
Prima voor babyâs, maar als volwassene hoef ik er niet naar te ruiken
kleding die enorm naar wasmiddel ruikt/mensen die een walm van wasmiddelgeur achterlaten als ze langslopen
- liever wel
- liever niet
0 stemmers
dus ruik je liever niks of liever wasmiddelgeur?
Ik vind het zo smerig als ik iets bij Vinted heb gekocht en er meteen zoân wasmiddelwalm uit het pakketje komt. Lijkt ook alsof iedereen hetzelfde wasmiddel gebruikt.
Ik snap het nooit zo goed wanneer mensen ervan houden om sterk naar wasmiddel en wasverzachter te ruiken, vooral wanneer ze ook graag geparfumeerde producten voor hun huid gebruiken. Ik wil echt niet dat de wasverzachter die ik voor 80 cent in de aanbieding heb gekocht de geur van het parfum dat ik zorgvuldig voor mijzelf heb uitgezocht bedekt.
Ik vind het zo vies en weeĂŻg ofzo, zelfs mijn baby mag er niet naar ruiken. Ik snap die hype met Zwitsal producten voor volwassenen ook echt niet.
Robijntje heeft een spray, iets van morgenfris, die gebruik ik als parfum
Azijn is echt de beste wasverzachter, je was wordt lekker zacht en geen geurtjes.
Citroenzuur is milieuvriendelijker, makkelijker te doseren (want in poedervorm, je mengt het met water tot het de juiste pH-waarde heeft, want azijn kan je wasmachine aantasten!!!) en is ook voor het wassen volledig geurloos! Ik ben een zeiksnor en ruik azijn redelijk vaak wanneer het als wasverzachter wordt gebruikt, citroenzuur is wat mij betreft echt de heilige Graal!
In huis vind ik de geuren van wasverzachter heerlijk, vooral beddengoed mag er wel naar ruiken. Maar buiten hoef ik het niet te ruiken en bij normale kleding gebruik ik neutrale geurtjes die snel vervliegen. Bij mensen op straat vind ik het soms heel schattig als je die wasmiddelwalm ruikt. Beter dan niet zo frisse geurtjes die mensen soms achter laten.
Ja zo denk ik er ook over, op mezelf gebruik ik het niet, maar als shampoo voor mijn kind vind ik het aangenaam.
Overduidelijke wasmiddelgeur vind ik ook niet fijn trouwens, ik heb een collega die daar altijd erg naar ruikt. Heel sterk. En dan is het niet eens de geur die vies is, maar het feit dat het zo indringend is.
Ooh dat wist ik niet. Thanks voor de tip, ga ik dat ook eens proberen