Stel je persoonlijke vraag #29

Wat grappig. Zeedruif, nooit geweten. Die heb ik vandaag idd opgepakt! Ook grotere gezien maar dat vind ik wat enger haha. Dit was de grotere van vandaag.

5 likes

Hey die heb ik ook! Bij het nieuws?

Niet echt nieuws, meer een soort actualiteiten denk ik haha?

Penny zat jij met Samson in de klas ja of nee

Het is tijd voor antwoorden

32 likes

Ooit geprikt door een kwal?

• Ja best een leipe kwallenbeet
  • Ja maar door een saaie kwal was niet zo pijnlijk
  • Nog nooit

0 stemmers

Ik was als kind echt door 1 gekke kwal gestoken/beten/prikt whatever. Was een redelijk kleine kwal, kleiner dan op die foto die ik net postte, maar met mega lange tentakels. Of eigenlijk maar 1 tentakel geloof ik? En die tentakel was in alle kleuren van de regenboog, roze, blauw etc. en die was helemaal om mijn been gewikkeld. Pijnnnn.

1 like

Ik ben in Spanje als 7-jarige de zee in gerend nadat het ‘s nachts gestormd had. Vol met “aangespoelde” kwallen. Ben vol op m’n decolletĂ© gepakt door een kwal toen.

Nog jaaaaaaren erna waren de stippen te zien van de kwallenbeet zodra ik een beetje bruin werd.

8 likes

Ik heb een keer op een zee egel gestaan

Dat is echt heel kut

7 likes

Of met Hert

2 likes

Lijken wel contactlenzen.

3 likes

Rapporten. 31 welgeteld :grimacing::no_good_woman:

4 likes

In/op hoeveel verschillende huizen/woningen/adressen heb jij gewoond?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • meer dan 19

0 stemmers

Wanneer heb je voor het laatst een film gezien?

• Vandaag
  • Gisteren
  • Afgelopen week
  • Afgelopen maand
  • Afgelopen half jaar
  • Zo lang geleden dat weet ik niet meer

0 stemmers

Is het forum meer woke dan jouw omgeving?

• Het forum is meer woke
  • Nee mijn omgeving is meer woke
  • Allebei even woke

0 stemmers

Hoe vaak per week kam/borstel jij je haren?

• 1x
  • 2x
  • 3x
  • 4x
  • 5x
  • 6x
  • Elke dag
  • Nooit

0 stemmers

Wat vind je van gemberbier?

• Lekker!
  • Niet lekker
  • Mwah
  • Geen idee, nooit gedronken

0 stemmers

Ik hou van ongekamde haren look!

3 likes

Mijn bloedeigen moeder toen ik vorige week terugkwam van het strand gezegend met een goede haardag (ik droeg het gevlochten met vet veel olie op het strand, had urenlang in zeewater gezwommen, heb het erna gecowasht en er superveel conditioner in gelaten, het was die ene dag in mijn cyclus dat mijn haar enigszins mooi krult): “Ik snap niet waarom je je haar niet vaker natuurlijk draagt, is zo mooi!” :rage:

Mijn haar 9 van de 10 keer dat ik het natuurlijk draag:

Rubeus

26 likes

Oh god. Hagrid doet me denkwn aan die x dat ik op vakantie mn haar uitborstelde na dat ik in de zee ben geweest.
Hoevaak mensen vroeger ook riepen dat ik mn haar uit moest kammen terwijl ik dat gedaan had. Heb mn halve leven als hagrid rondgelopen omdat ik niet wist dat minder borstelen ook oke was haha

7 likes

Girl mijn haar als kind
 Mijn vader voelde zich helemaal stylist en föhnde het altijd supervolumineus uit, ik was altijd superblij wanneer het enigszins vet werd zodat het gladder bleef zitten als ik het bestelde. :cry: Niet borstelen leek in de eerste jaren 2000 gewoon geen optie, wat een tijden.

3 likes

Oh nu ben ik ook benieuwd

Föhn jij je haar?

• Nee nooit
  • Ja altijd
  • Af en toe

0 stemmers

Ik heb dat laatst voor het eerst gedaan en 't zat toen zo mooi ineens dat ik nu een föhn wil. Maar ja slecht voor je haar natuurlijk

Mensen met stijl haar zijn altijd shook als ik zeg dat ik niet borstel tenzij ik het ga wassen. Ik zie er ook uit als Hagrid (oké nog erger, beetje Hagrid + Hermione) als ik borstel hahaha.

5 likes

Ia dat zo slecht? Ik föhn mijn haar al zo lang ik me kan herinneren (anders is het een platte pannenkoek) en ik heb nog nooit van een kapper gehoord dat mijn haar niet gezond is.
Kappers föhnen toch ook altijd.

54 likes