@360 🥲
En hoezo heeft mijn kliekje niet eens gestemd 🥲
Nou als een bedrijf bijvoorbeeld zegt wil je deze foto op je insta plaatsen waarin je kind een shirtje van dit merk aan heeft en je krijgt €10K zou ik het zo doen.
Gelukkig heb ik geen kind
Hoe denken jullie dan eigenlijk over profielfoto’s met (alleen) kinderen op WhatsApp? Ik werd laatst toegevoegd aan een quasi-besloten appgroep met allemaal vrouwen. Althans, dat denk ik, want ik zag dus alleen maar peuters en babies in beeld. Vond het ergens toch een beetje gek, ook omdat ik de bijbehorende moeders in de meeste gevallen helemaal niet ken. Zelfde gebeurde laatst ook bij het checken van een onbekend nummer; verschijnen er twee vrolijke kleuters in beeld. Erg praktisch is het dus sowieso niet.
Tegen die mensen wil ik sowieso zeggen dat ze een identiteit moeten zoeken
Ik wilde zeggen triest
Maar ik heb zelf al 5 jaar m’n kat als foto op whatsapp
Gewoon geen zin in mn lelijke kop uitzenden naar iedereen
Ik vind het eerder triest als mensen op whatsapp hun profielfoto regelmatig veranderen. Vooral als het foto’s met vrienden zijn op festivals. Geen idee waarom ik me daaraan erger, want wat boeit mij dat
Ook stom. Ik vind profiel foto’s waar je zelf niet opstaat sowieso stom.
En ik ben blij dat alle opa’s oma’s tantes etc dat ook niet doen met mijn kind en dat ze altijd overleggen of een foto ok is.
Wij willen geen herkenbare foto’s van ons kind op sociale media.
Die missen vaak ook wel een eigen bakkes ja. Zijn vaak dan alleen nog jongens- of meisjesmoeder en verder weinig.
Eigenlijk een combinatie van 2 en 6. Eerst de randjes en dan daarna zo door het midden. Helemaal vol met lijm ongeveer.
Ik zou wel liever gebeld worden door een kat dan door twee kleuters.
Ik ook en nu ben ik eigenlijk benieuwd of dit verschilt per land (net zoals dat wij als enige zowat krullen zetten o.i.d.).
Ik zou 2 doen en dan in het midden nog een kruis
Gatver 5 is echt de enige juiste optie hoor, probeer me ook niet te overtuigen van je barbaarse methoden als je het anders doet.
3 met toegevoegde stip in het midden zou ook nog oke zijn.
Met een pritstift zou ik 6 doen maar met vloeibare lijm 4 omdat het papier gaat bobbelen als je daar te veel van gebruikt.
Heb jij een voorkeur aan welke kant van het bed je slaapt?
0 stemmers
Zo ja, welke kant heeft je voorkeur?
0 stemmers
Wat is voor jou links/rechts?
0 stemmers
Ik slaap altijd rechts maar bij mijn beste vriendin thuis links. Maar als we samen weggaan ofzo wel weer rechts. Zo gek
Als je niet kunt slapen… Sta je dan wel eens op om bijvoorbeeld iets te eten, op de bank te chillen oid?
0 stemmers
Ik ben dit nu aan het doen en mijn vriend vind dat dus heel raar dat ik nu op de bank lig ipv in bed.
ik kan iedereen aanraden om de igtv filmpjes van the dodo (instagram) te kijken als je wakker ligt. allemaal lieve dierenfilmpjes die automatisch door spelen. ik sukkel er altijd heel gelukkig van in slaap
geheel wederzijds, altijd zo leuk je tegen te komen en ben je 4ever dankbaar voor mijn baan!!
Ik doe inderdaad ook zoiets alleen dan meestal met ask a mortician op yt maar dat heb ik nu al 2 uur gedaan