Stel je persoonlijke vraag #29

Ja, ik ook wel eigenlijk. Mijn schoonmoeder heeft een foto van mijn vriend als whatsapp-foto en ik raak daar altijd zo van in de war. Ik heb die foto ook nog eens zelf gemaakt.

1 like

Feliciteer jij kennissen (dus mensen die je kent maar geen vriend of familie zou noemen) met hun verjaardag?

• Nee (vrijwel) nooit
  • Soms, alleen als ze mij ook feliciteren/gefeliciteerd hebben
  • Soms, ligt aan de persoon
  • Soms, als ik er erg in heb/het toevallig zie op social oid
  • Soms, andere reden
  • Ja doe ik over het algemeen

0 stemmers

Wat een wijf he… meteen geblokkeerd overal

1 like

@360

4 likes

Ik ga deze sowieso opslaan.
Komt altijd wel van pas!

2 likes

Bij slapeloosheid raden ze dit juist aan. Als je na 20min niet slaapt, moet je dan uit je bed gaan en in een andere kamer gaan zitten met gedimd licht totdat je weer slaperig wordt.

2 likes

Ik heb een periode gehad dat ik door stress niet kon slapen. Mijn huisarts adviseerde toen juist om uit bed te gaan, even op de bank te gaan zitten (liefst zonder telefoon) en het dan weer opnieuw te proberen. Dat doe ik nog steeds als ik een keer niet kan slapen en werkt elke keer.

4 likes

Mijn man heeft dit nu. :sob: En ik vind het zo vreselijk haha! Hij heeft dus een foto van ons kind als whatsapp profiel foto. Heb ook al gezegd tegen hem dat ik dat stom vindt maar dat boeit hem natuurlijk 0.

@Oprah @Bergamot NTB JWZ

4 likes

Ik keek net op m’n Facebook waar ik niks mee doe, en er staan allemaal felicitaties van ouders van vrienden, oude buren van m’n ouders, andere boomers die me vaag kennen

Zo schattig

10 likes

Gefeliciteerd makker :partying_face:

4 likes

Ah nog een boomerfelicitatie :pleading_face:
Dankjewel, Evert

8 likes

շնորհավորում եմ

1 like

Raakt me diep Sgat

1 like

Is dit het recept van tzatziki met azijn?

11 likes

Nee er staat witte kaas is geen feta

24 likes

20 minuten?? Hoe snel vallen andere mensen dan in slaap joh, ik doe er sowieso minstens een uur over.

2 likes

Dat is wel echt als je slaapproblemen hebt. Als jij prima slaapt na een uur dan is het oké lijkt me. Gemiddeld gezien vallen mensen volgens mij wel binnen 20min in slaap.

1 like

Nee nou ik heb wel slaapproblemen dus misschien moet ik het eens proberen. En als je er dan uit bent geweest en weer in bed ligt en nog niet kan slapen, moet je er dan weer uit na 20 minuten?

Ja helaas wel :sweat_smile: Het is de bedoeling dat je lijf je bed alleen associeert met slapen. Ik ga vaak gewoon even op de bank zitten een glaasje water of thee drinken met zo min mogelijk lichten aan.

1 like

Ik echt binnen 5 min haha dus als ik na 20 min nog wakker zou liggen zou ik er wel even uitgaan denk ik. Maar is misschien totaal afhankelijk wat gebruikelijk is voor je

1 like