Stel je persoonlijke vraag #29

Ik heb ooit @SoonSoonThings een x ontmoet en ik had er in mn hoofd van gemaakt dat ze 1.60 ofzo zou zijn. Haha maar da was nie

7 likes

wel 15 cm langer :sunglasses:
en ik semi stalkte je in de kloenie winkel

1 like

@FredPaillet en @Ludo waren leuker dan verwacht, helemaal krom mee gelegen.
Iemand anders viel me juist heel erg tegen, wij hadden gewoon geen klik.

3 likes

Ik ben één keer in badkleding geweest omdat een vriendin dat wilde maar ik vond het ook gewoon heel koud. Had de fout gemaakt om een zwempak aan te trekken, dus meer natte stof dat tijdens het lunchen/rusten heel de tijd aan m’n lijf zat vastgeplakt. Brrr :cold_face:

1 like

Ik vond deze polls nooit leuk omdat ik zo lang moest wachten op een afspraak kunnen maken maar kan sinds deze week eindelijk aanvinken dat ik deels gevaccineerd ben :star_struck:

Moet zeggen dat het me nog heel erg meevalt hoeveel mensen ik ken die corona hebben gehad, maar nu zijn de mensen in mijn familie helaas ook wel de types die zich niet zouden laten testen bij klachten.

1 like

Als ik onderweg ben naar werk (na 22:00) scheur ik dus de meeste andere auto’s voorbij (gewoon 130), maar het zijn dus geen formuleren die ten alle tijden 100 rijden haha

50/50 ongeveer zou ik zeggen. Ik werk dan wel in een vakgebied waar je sowieso de ergere gevallen krijgt.
Mijn vakgebied is parodontologie en je hebt allemaal verschillende oorzaken waarom het verwaarloosd zou kunnen zijn.
Angst voor de tandarts, angst voor verdoving, onwetendheid. En gewoon gezondheids problemen waardoor (eerder) tandvlees problemen ontstaan.

Ja dat was het advies van mijn tandarts inderdaad. Ik vind deze volgorde zelf het fijnst ook maar het lijkt erop dat ze allemaal wat anders zeggen :woman_shrugging:t3:

2 likes

Misschien op een meeting 13 jaar geleden dat er forummers tussen zaten die ik anders of saai vond ofzo maar die kan ik me ook niet meer herinneren. Verder echt heel erg leuk gehad met de forummers die ik toen ontmoette. Maar is allemaal wel echt lang geleden!
Van FF heb ik alleen @batallador een keer ontmoet om iets op te halen en die vond ik heel lief en leuk en @joe = ook absolutement :heartbeat: :heartbeat:

Sorry Pen niet het soort juice waar je naar op zoek was denk ik :frowning_face:

5 likes

Zijn er forummers die je wel eens wil ontmoeten?

• Ja, die weten dat ook en/of er is wel een kans dat dat er ooit van gaat komen
  • Ja, maar die weten dat niet en/of er is minder kans dat dat ooit gebeurd
  • Ja, maar die zou ik niet willen ontmoeten maar wel willen zien hoe ze in het echt zijn (aka van een afstandje bespieden)
  • Nee geen behoefte aan
  • Nee, ik heb iedereen die ik wilde ontmoeten al ontmoet
  • Er zijn forummers die mij willen ontmoeten maar ik hen niet
  • Er zijn forummers die ik wil ontmoeten maar zij mij niet
  • Ik heb forummers irl ontmoet en er is drama van gekomen
  • Ik heb forummers irl ontmoet en er is een vriendschap van gekomen

0 stemmers

@Echo jij bent geen poll troll toch, wil je met ons delen wat er is gebeurd? :eyes:

4 likes

Oké behalve @Penny_Lane dan!

2 likes

Maar het is ook een hele lastige taal.

1 like

Nee geen troll!

In egf tijd ben ik naar zo’n hele grote meeting geweest en een paar kleine en er was toen ook een Facebook groep waar heel actief gepost werd. Met een paar meiden klikte het toen heel goed en daar sprak ik toen regelmatig mee af.

Alleen zijn we toen een paar dagen naar Berlijn geweest en daar hebben we helaas ruzie gehad. En toen is de vriendschap verbroken. Ook had iemand op het forum een foto van ons gepost en daar iets gemeens bij gezegd dat was best wel naar.

Ik had toen een tijdje niet meer gepost op egf. Later gingen we trouwe s online gewoon weer vriendschappelijk met elkaar om en ik spreek sommige af en toe. Maar ik vond het toen eerlijk gezegd best pijnlijk dus ik zou niet zo snel weer forum vriendinnen willen :sweat_smile:

16 likes

Haha meteen West-Vlaming worden bij een bezoekje klinkt wel heel drastisch :crazy_face:

3 likes

Ik durf niet uit angst de letter G niet meer te kunnen uitspreken als ik terugga naar NL

6 likes

Wow, wat voor soort ruzie was het zo goed klikte en daarna meteen klapte?

Hangt van de persoon af, maar ik durf wel te beweren dat vrouwen over het algemeen een stuk beter met hun emoties om weten te gaan. Ik geloof best dat mannen net zo rationeel/rationeler zijn dan vrouwen, maar ook dat ze veel sneller overweldigd worden door hun emoties.

4 likes

Op vakantie heb je wel extra stress en we hadden andere verwachtingen van zowel de vakantie als van elkaar/de vriendschap. Kan gebeuren :slightly_smiling_face:

2 likes

Nee, ik vind dat een corona-ontkenner dat maar moet doen. Corona is toch maar een griepje? 🥲

45 likes