Die anderen wil ik al helemaal niet dus daarom maar voor ballenbak gekozen, maar vraag me nu opeens af waar ik dat dan in hemelsnaam ga laten in m´n studiootje van 45m2?
Ik vind negeer echt nutteloos want bijv in discussies dan zie je een ‘verborgen’ post niet en dan ga je daar toch wel op klikken en dan lees je ‘t alsnog
Dit idd, het lijkt me heel onhandig om gaten in gesprekken te krijgen?
Ik heb alleen iemand op genegeerd zodat je geen meldingen krijgt, die was ik zat
Ja idd er is een belangrijk verschil tussen irritainment en irritant gezeik!!
Oh dat boeide me ook niet hoor al krijgt hij 20 potten verf, was meer dat hij er inderdaad vanuit ging dat ik iemand wel even een nieuwe voor hem zou laten pakken voor gratis en de toon waarop
Gewoon zo´n ballenbak is ook leuk toch?
Haha doet me denken aan dit
Die ogen ook
- Alsnog de 100 km per uur, ook al mag ik dan 120 of 130
- 120 of 130 (afhankelijk van de toegestane snelheid op de locatie)
- Harder dan 130 km per uur
0 stemmers
- Ik rijd netjes rond de 100 à 105 km per uur
- Net ietsjes harder, 110 km per uur
- Alsnog de 120 of 130 km per uur
- Harder dan 130 km per uur
0 stemmers
Oeeeh deze poll komt als geroepen. Ik heb voor as zaterdag een afspraak staan, €35 incl verven. Ben heel benieuwd! Heb vrij lange rechte wimpers die blond zijn. Ik doe het inderdaad ook voor mn vakantie dus hopen dat het goed gaat
Je bovenste vraagstelling klopt volgens mij niet. Tussen 19-6 mag je juist 120/130 ipv 100.
Oeps, je hebt helemaal gelijk. Ik dacht dat ik goed opgelet had, maar toch niet helemaal dus. Ach jullie snappen me wel haha.
Door corona
- Ben ik er financieel op achteruit gegaan/heb ik mijn spaargeld aan moeten breken
- Heb ik juist flink kunnen sparen
- Neutraal gebleven
0 stemmers
Heb jij sinds de aanslag gedroomd over Peter R?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Veel meer uren moeten werken, minder reiskosten, minder uitjes / vakanties / uit eten, etc.
Ik zet hetgeen we overhouden wel allemaal weg en ben niet luxer gaan leven. Corona heeft me geleerd dat je leven zo ineens heel erg kan veranderen dus dan hou ik liever wat ik nu overhou, achter de hand voor als er een andere crisis uitbreekt.
- eerst stoken dan poetsen
- eerst poetsen dan stoken
- helemaal niet stoken
- helemaal niet stoken en zeker niet poetsen
0 stemmers
Ja voor mij was die crisis dus nu Heb het idee dat er echt zo twee groepen zijn: de mensen die in de sectoren werken die dicht moesten en er daardoor financieel op achteruit zijn gegaan en nu keihard aan de slag moeten om het in te halen, en de mensen met kantoorbanen die regelmatig van die sectoren gebruik maakten en daardoor geld bespaard hebben, die kunnen nu allemaal hun huis verbouwen en op vakantie.
En dan nog een grote groep neutraal natuurlijk
Bij mij zit de besparing vooral in dat ik door het thuiswerken nu niet ontbijt en lunch en koffie en diner en snacks haal bij tentjes in de buurt van mijn werk en op het station.