Stel je persoonlijke vraag #29

Hoe lang bleef het bij jou zitten? Ik heb er toevallig gister mijn 1e afspraak voor geboekt. Heb het zo gepland, als het 8 weken blijft zitten is dat net tot na mijn vakantie. Maar mijn wimpers kennende lukt dat vast niet. Is 6 weken wel een beetje realistisch?
Ik ga geloof ik 47.50 betalen. Kon ook niks goedkoper vinden. Ja 1 salon voor 35, maar die kunnen niet op de data die voor mij een optie zijn

Oh dat weet ik niet meer helemaal, is al een hele tijd geleden. Ik geloof dat het heel erg afhangt van hoe snel je wimpers zichzelf vervangen. Dus op een gegeven moment heb je ook dat de helft van je wimpers krult, en de andere helft weer recht vooruit staat. :joy: Volgens mij was het bij mij iets van 3 weken echt mooi, daarna moest ik toch weer met de wimperkrultang aan de gang als ik ze een beetje netjes wilde hebben. Misschien heb jij meer mazzel, maar na zes weken is sowieso al een deel van je wimpers vervangen door nieuwe wimpers.

1 like

Ik heb het 2 keer gedaan maar t is maar kort mooi en je zag er niks van. Niet zoals op de foto’s iig. Ik vond t zonde

2 likes

Ik vond het bij mij echt heel lelijk. Rare knik en rommelig. Bleef ook maar 3 weken zitten, maar daar was ik wel blij om achteraf.

8 weken is wel heel optimistisch hoor, ik vind dat het 4 weken echt mooi krult en daarna zakt het langzaam uit, gemiddeld blijft het 6-8 weken zichtbaar. Ik zou er in jouw geval op rekenen dat het tijdens je vakantie al een stuk is uitgezakt, zo niet helemaal.

3 likes

Ja er staat overal 6-8 weken natuurlijk, dus 8 lijkt me voor mij ook niet realistisch. Maar ik wil het ook weer voor een bepaalde datum hebben haha en dat lukt nu precies. Ik zie het allemaal wel, hoop dat ik er iig wel tevreden mee ben zolang het wel zichtbaar is. En aan de reacties te lezen ga ik het daarna wrs niet meer doen :joy:

1 like

Volgens mij doet @safkina dit voor werk!

Stel je hebt net een bezoekje aan de bouwmarkt gebracht en je fietst naar huis met je aankopen, echter slip je met de fiets en valt een pot verf op de grond, de helft van de inhoud op het fietspad. Wat doe je?

• Zo snel mogelijk doorfietsen en de boel laten liggen
  • Je doet een soort van poging het aan de kant te schrapen
  • Je kijkt of er in de buurt een winkel is waar je iets kan lenen om het een beetje op te ruimen
  • Je belt de politie
  • Je gaat naar huis om iets te halen om het zo goed mogelijk op te ruimen
  • Je belt de gemeente
  • Je haalt een zak zand om erop te gooien

0 stemmers

1 like

@Dommel

Ik bied deze behandeling aan ja! Vind zelf 8 weken ook wel optimistisch, maar als het goed gebeurt blijft het zeker wel 6 weken zitten. Is wel altijd lastig te zeggen, omdat je niet weet hoe een klant ermee omgaat. Blijf je mascara gebruiken of huidproducten/make-upremover met veel olie kan het sneller uitzakken. Als je stugge, dikke wimpers hebt zal het ook sneller uitzakken en natuurlijk vernieuwen je wimpers zich ook om de zoveel tijd, bij de een gebeurt dat sneller dan bij de ander.

Ik heb het nu 2 weken geleden bij mezelf gedaan (echt niet aan te raden als je geen cursus oid hebt gevolgd trouwens), omdat ik zelf wil ondervinden hoe lang het blijft zitten. Dat komt ook geloofwaardiger over voor de klant.
Mijne zitten nu in ieder geval nog perfect en ben er super blij mee. (ik wil best een foto sturen in PB voor wie geïnteresseerd is)

Zorg wel echt dat je een goede salon vindt, goedkoop kan ook duurkoop zijn en sommige salons werken gewoon met producten van Ali. Goede producten zijn echt duur namelijk. Als je twijfelt zou je ernaar kunnen vragen, een eerlijke salon zal best willen vertellen met welke producten ze werken!

8 likes

ik heb in een bouwmarkt gewerkt en daar is een klant weleens een nieuwe pot verf komen halen omdat hij hem op de parkeerplaats had laten vallen
maar hij wilde hem dan wel gratis want hier had hij niks meer aan
??

16 likes

Is mij overkomen! Was geen volle pot verf, maar super rot dat het hengsel tijdens het fietsen ineens kapot ging en de pot open op straat kwam te liggen met verf vlekken overal. Ik heb de pot wel weer opgeraapt en meegenomen, maar met die verf kon ik niks en heb ik dus maar laten liggen.

1 like

Nouja ik vind dit niet superraar? Toen ik in een winkel werkte hebben mensen ook wel eens na het betalen in of net buiten de winkel iets laten vallen en dan kregen ze van ons gewoon een nieuwe. Enige vreemde vind ik dat hij er zelf om vraagt maar dat is meer omdat ik dat nooit zou durven.

2 likes

nou ja, hij kwam naar binnen met het bericht dat hij zn verf had laten vallen op de parkeerplaats
ik: ok bedankt ik zal gelijk iemand sturen met een emmer zand
hij: …
ik: …
hij: … ja maar nu heb ik dus geen verf meer, ik ga ervan uit dat ik een nieuwe krijg

en toen moest ik dus ook inderdaad met mn beste ‘fuck you customer’ glimlach roepen dat hij NATUURLIJK een nieuwe kreeg van ons en ooo wat vervelend
maar oooo wat lelijk dat je dat gewoon komt vragen

9 likes

Ik vind het resultaat niet mooi. Alsof je plat op je snufferd geslapen hebt

3 likes

Ik heb jaren geleden precies dit gehad. Het gebeurde midden voor het politiebureau in Amsterdam Oost. :slightly_smiling_face: :+1: Ik snap ook echt niet hoe ik dacht dat dat goed zou gaan om met een grote pot verf die ik losjes vasthield achterop mijn fiets half Amsterdam door te gaan fietsen.

3 likes

Ik heb dit vaker gedaan. Heb lange maar hele rechte wimpers, dus vind het wel echt mooi en fijn. Wel eens met iedereen dat het goed moet worden gedaan, de laatste keer was mijn ene oog goed gelukt en bij de andere zaten er allemaal rare knikjes en was het scheef. Voelde ook echt niet lekker :sweat_smile:

1 like

Omg wat erg dat ie een nieuwe kreeg

3 likes

Nou mee eens, alsof het de schuld is van de bouwmarkt dat die verf gevallen is. Lekker iemand anders laten opdraaien voor je eigen probleem? Krijg er zo’n ‘ik wil kaas, ik ben ook een klant’ gevoel van.

5 likes

:white_check_mark:ik bel mijn moeder in paniek wat ik moet doen

44 likes

Ugh ja of als ze een kleur hebben gekozen voor mengverf, meerdere keren gevraagd of het de goede kleur is en dan gaat mengen. En natuurlijk willen ze dan meteen een grote pot. Maar zodra het gemengd is vinden ze de kleur toch niet mooi en willen ze hem toch maar niet. Wij zitten dan dus met een dure pot verf waar we niets mee kunnen, echt zuur altijd en het gebeurt veel te vaak.

2 likes