Stel je persoonlijke vraag #29

Ik vind de meeste dingen vooral leuk als mijn partner er heel goed in zou zijn. Anders klinkt het leuker dan het is denk ik.

Ik vind een Jeroen juist iemand die heel bewust een hobby gaat beoefenen zonder echte interesse, maar omdat het cool staat (en vooral ook “mannelijk” is) Iets met auto’s ofzo

3 likes

Ik las laatst een artikel dat we nu op een punt zitten dat technologie ingewikkelder en uitgebreider wordt en dat onze kennis en intelligentie daar niet in mee groeit. En dat dat een gevaarlijke ontwikkeling kan zijn. Dus ik geloof het wel.

1 like

Maar een computer is niks zonder menselijke input.

2 likes

qua ligcomfort vind ik slapen in een tent inderdaad wel een beetje afzien maar de frisse buitenlucht doen wel heel veel goed!

1 like

Heb jij een hobby?

• Ja maar ik ga het jullie niet aandoen om erover te vertellen (bij voorbaat dank, xx grace)
  • Wel dingen die ik leuk vind maar noem het geen hobby
  • Nee

0 stemmers

Ik betrap mezelf er op dat ik bij iedere hobby heel laag stem, maar dat komt niet echt door de hobby zelf, maar meer door het type persoon dat ik me bij die hobby voorstel. En heel veel mensen zijn ook zo ontzettend serieus met hun hobby en dat vind ik echt cringe.

9 likes

Ik heb een shirt en daar staat op “kind of outdoorsy” en dat vat het wel goed samen denk ik.

Ik ben wel het liefst buiten. Gisteren was een vrije dag hier en toen ben ik vroeg opgestaan, 2 uur gereden naar de bergen en daar een hike (haha) gedaan, een verlaten mijn bezocht en daarna zouden we thuis gaan kajakken alleen ging dat bedrijf dat ze verhuren jammer genoeg te vroeg dicht en zijn we gaan zwemmen in de zee.

Ik ga eigenlijk elk weekend wandelen/hiken. En hoe avontuurlijker hoe beter echt love over rotsen klimmen en rivieren oversteken enzo. Mijn droombaan is park ranger worden.

Maar ik houd dus niet van kamperen. Ik heb rugpijn dus ik slaap dan niet goed en ik wil het liefst gewoon douchen en op een matras liggen. Maar op zich lijkt kamperen in het bos (niet op een camping) me wel leuk dus ik wil het binnenkort wel proberen want mijn man heeft een tent enzo.

12 likes

Ik ben wel echt een buitenmens, maar ik hanteer mss een andere definitie dan sommigen. Ik ben fysiek veel buiten, haat binnen heel de dag vegeteren, MAAR je komt mij eerder tegen buiten op een terras dan met een backpack om, rol onder de arm op zoek naar een struik.

7 likes

Ik ben thuis te lui om een outdoor mens te zijn :disappointed_relieved: (Terwijl ik 3 fietsen tot mijn beschikking heb, een wetsuit en een zee vol golven en prachtige stukken duin in m’n achtertuin :persevere:) Maar op vakantie wil ik wel altijd kamperen en canyonen en bergen op en dat soort dingen en ik zou echt supergraag in Oregon willen wonen ofzo. Ik volg een aantal mensen op instagram die veel aan trekking en bergbeklimmen (sommigen zelfs met hun hond :pleading_face:) doen en dat is wel een leven waar ik enthousiast van wordt. Maar vind het moeilijk om dat dan thuis door te zetten ofzo.

7 likes

Ja dat herken ik wel. Maar ja de posbank (of welk NL natuurgebied dan ook) kan ook echt niet concurreren met natuur zoals je in Noorwegen bijvoorbeeld vindt, dat is dan toch een beetje alsof je naar McDonald’s gaat terwijl je eigenlijk een zeven gangen diner in een restaurant met ster wilt hebben.

3 likes

Dat zijn resellers denk ik, dat zijn geen sneakerliefhebbers maar vervelende mensen die het (steeds meer) voor sneakerverzamelaars/liefhebbers verpesten

(:face_with_symbols_over_mouth:)

5 likes

Wat doen mensen die geen hobby hebben in hun vrije tijd? Zijn die allemaal heel sociaal, dat ze heel veel mensen zien ofzo?

Nee. Je kan toch zoveel dingen doen zonder dat het een hobby is?

5 likes

Dat is wel waar, maar ik weet eigenlijk niet of ik, als ik in een heuvelachtiger gebied zou wonen met meer mogelijkheden, opeens wel regelmatig zou gaan mountainbiken of op een berg zou chillen ofzo. En ik heb bijvoorbeeld een zomer gesurft (gewoon in Nl dus) en dat was echt fantastisch en vond ik niet Posbank vs Noorwegen, maar toch heb ik dat de zomers daarna niet doorgezet. Terwijl ik notabene 4 dagen per week op het strand ben. T is echt ook wel de sleur van alledag waardoor je minder actief/buiten bent dan je zou willen denk ik. Na werk wil je/ik gewoon op de bank gehypnotiseerd naar domme televisie kijken.
Oja het weer vind ik wel heel erg uitmaken denk ik want zo vaak domme kutregen hier

3 likes

Ja dat is ook wel waar ja!

Heel veel Netflixen en forummen :sweat_smile:

5 likes

Ben altijd jaloers op mensen met een hobby. Ik heb interesses met momenten dat ik helemaal geobsedeerd ben en dan na een een paar weken ben ik er helemaal klaar mee.

10 likes

Een lash lift

• Ja, super handig en mooi
  • Nee, zonde geld
  • Nee, ik heb een allergische reactie gehad o.i.d

0 stemmers

Super handig en mooi mits het voor een redelijke prijs wordt aangeboden. Ik heb het ooit weleens voor 30 of 35 euro laten doen, dat vind ik nog wel oke. Ik hier in de buurt nu alleen nog maar salons vinden die het voor 45 / 50 euro laten doen. Voor de tijd dat het blijft zitten vind ik dat te veel geld.

1 like