Stel je persoonlijke vraag #29

Als je aan het kamperen bent en je moet 's nachts plassen, wat doe je dan?

• Ik loop gewoon naar het toiletgebouw, ook als dat aan de andere kant van de camping is
  • Ik zoek een zo donker mogelijk plekje een eindje van de tent af en hurk daar neer
  • Ik steek één been de tent uit en laat m’n onderbroek zakken, stel je voor dat ik kostbare slaap verlies

0 stemmers

Ja naar de wc gaan snachts is wel echt kut. Vooral als het regent of je moet een eind lopen naar de plee.
Maar moet zeggen dat ik in een Airbnb niet beter slaap ofzo, dus laat dat niet meewegen in mijn keuze. (Oja ik haat wel kamperen met festivals, het geluidsoverlast van mensen die 24/7 doorgaan. Ik ben echt gebroken na een paar nachten en niet omdat ik zelf door haal).

Ik slaap overal moeilijk, maar liever in mijn eigen tent, in mijn eigen slaapzak op mijn eigen luchtbed (want de realiteit is; die kies je zelf en koop je zelf en dat bepaalt de kwaliteit) dan in een hotel waar ik de mensen naast ons en tegenover/boven/onder ons hoor tv-kijken/whatever/etc.

Bij de meeste campings is tegenwoordig wc-papier bij de wc’s aanwezig en ik ga naar natuurcampings en als het daar al is, zal het ook wel zijn bij campings met zwembaden en allerlei andere dingen die ik niet wil met kamperen in rust.

O, ik heb PDS en zelfs dat houd me niet tegen, lol.

Meeste campings hebben gewoon wc papier hangen in mijn ervaring. Heb nooit echt die toiletpapiertour over het camping terrein hoeven doen.

Maar mijn lichaam gaat sowieso op standje easy als ik kampeer. Ik slaap altijd door, hoef nooit te plassen ‘S nachts en hoef sowieso maar 2x per week nummer 2 als ik kampeer en veel buiten ben, niet zwaar eet door warmte. Heel Chill allemaal.

Als je elke dag 3x moet poepen zou ik kamperen ook kut vinden.

4 likes

Ik slaap op de camping zelfs beter dan thuis! Maar ik ben vooral een moeilijke inslaper, qua bed/comfort maakt het me niet zoveel uit. Ik denk dat het veel in de buitenlucht zijn en wat meer leven met het ritme van het daglicht me goed doen.

Euhh ik ben niet het doelgroep daarvoor

Ik heb weleens in een pan gepist omdat het heel hard regende

21 likes

Ja en dan vroeg ik " Ben jij mijn prins op de grote vis"

7 likes

Je vergeet een optie.
‘S nachts plas je in een plasemmer

9 likes

Klopt dit deden wij ook! Anders moesten mijn ouders snachts naar t toiletgebouw met ons. Ze gingen er zelf ook op trouwens, was prima te doen.

1 like

Wij hebben hem ook nog mee op de camping. Mijn dochter ziet het snachts inderdaad niet zitten om alleen naar de toiletten te gaan.
En je ziet meer mensen met die emmertjes lopen :laughing:
Ik hoef gelukkig nooit snachts te plassen.

Het is 20 jaar geleden dat ik voor het laatst op zo’n ding geplast heb, maar de geur van plastic en urine in een klamme tent kan ik nog altijd naar boven halen.

9 likes

Ik weet niet waarom ik mensen met intense hobby’s zo onaantrekkelijk vind. Deels omdat ik niet vind dat Iets Leuk Vinden een alternatief is voor een persoonlijkheid hebben en ik dat soms wel een beetje zie gebeuren. Deels omdat ik de toe-eigening van iets stom vind. Maar misschien ook deels omdat ik ongemakkelijk word van mensen die in alle ernst gewoon vol ergens voor gaan omdat ik daarvoor teveel generaties repressed catholic in mijn bloed heb.

7 likes

Ik slaap net het aller aller lekkerst in mijn tent! En normaal vrij slecht. Weet niet of dat per se aan het comfort ligt, waarschijnlijk is het eerder de combinatie van fysiek moe zijn, de hele dag buiten geweest, geen artificieel licht, en ontspannen zijn want ik heb vakantie. En ik slaap het allerlekkerste wanneer het heel koud is met een dik deken of warme slaapzak in dit geval.

2 likes

Oh haha dan mis ik iets in mijn leven. Of een pan à la @propje

edit: moet 's nachts dus bijna altijd 1 keer plassen, dus ook als ik in een tent slaap. Zo’n emmer lijkt me wel veel herrie maken trouwens dus misschien houd ik het toch maar bij plassen in het gras. Vind dat best fijn eigenlijk, alleen jammer dat je helemaal je schoenen aan moet doen en zo

Eerste een wc papiertje erin doen dan klatert het minder :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja als het op zie manier “een hobby” is dat alles er altijd voor moet wijken, dat ie elk vrij moment daarmee bezig is en dat je daardoor nooit iets anders kan doen, dat vind ik ook wel een vrij heftige manier van een hobby bedrijven. Meer een allesoverheersende obsessie dan :stuck_out_tongue: op dat niveau lijkt geen enkele activiteit of interesse me erg aantrekkelijk.

Ik zie “hobby’s” over het algemeen gewoon als “dingen die ik heel leuk vind en graag doe” maar die ik niet per se de hele tijd hoef te doen en waarbij ik ook gewoon nog over andere dingen kan praten.

2 likes

Ik vind dat er bij bepaalde hobbys ook een steriotype persoon zit. Een Jeroen zou bijv echt zon intense hobby hebben

2 likes

Moet elke keer aan die aflevering denken van Help mijn man heeft een hobby waarbij die man helemaal geobsedeerd was door Playmobil.

2 likes

Huh misschien mis ik iets maar wat heeft je moeder met jouw haar te maken?

1 like