Stel je persoonlijke vraag #29

Haha als ik me denkbeeldige mannen met welke hobby ook voorstel, zijn ze sowieso ontzettend irritant. :sob: Ik denk dat ik een beetje bevooroordeeld ben tegenover mannen. (En ik blijf erbij dat het zelden om de hobby gaat, maar om de persoon! Gepassioneerde sexy mensen zijn extrasexy! Gepassioneerde sufferds zijn vervelend!)

3 likes

Waar is die korfbalshaming nou weer voor nodig.

13 likes
triathlonathleet
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

hobby bierbrouwer
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

vogelspotter
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

modeltreinbouwer
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

voetbalfan die zijn favo club overal achterna gaat
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

banjospeler
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

yogi
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

gek op tuinieren
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

wielrenner
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

exclusieve sneakerverzamelaar
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like

Ik vind alles helemaal prima. Maar zodra hij gaat wielrennen is het over.

24 likes

Ik sta hier oprecht voor open als dat het zou oplossen maar ik heb eigenlijk wel de correctie van steunzolen nodig (ik loop heel erg naar binnen) :cry:

De laatste 3 dan kan ik morgen de top 30 maken:

Denksportbeoefenaar
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Shibari: Japanse vorm van bondage waarbij een persoon op een kunstzinnige en erotische manier met touw wordt vastgebonden.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Iemand die wekelijks toch wel 3 uur per dag na werktijd gamet
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Illusionist die eigen trucs bedenkt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

trompetist
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

streekromanschrijver
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

debater
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Bruidsfotografie
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

bomenkweker
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

kunstschaatser
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Omg exclusive sneakerverzamelaar, hoe kom je erop! Ik ken er maar 1 en echt staaaapels ongedragen sneakers die moeten overal opgeslagen worden. Het gaat echt heel ver. Ik weet echtniet of ik met iemand zou kunnen leven die zo’n hobby heeft. Dat is namelijk gewoon een hobby om meer geld te verdienen en daar lijkt een hobby mij nou juist eindelijk eens totaaaaal niet om te gaan. Als ik 1 een afknapper qua hobby’s zou vinden is dat by far die exclusive sneaker verzamelaar.

2 likes

Soms hebben ze zelfs 2 paar van dezelfde sneakers 1 om te dragen (aka 1 keer per jaar of zo) en 1 paar in een fucking doos. :joy:

Heb ooit gedate met zo’n type voor enkele keren hij vond mij juist helemaal niks omdat ik naast mijn liefde voor sneakers o.a. metal luister. :rofl:

One to rock, one to stock.
Als je het met de juiste paartjes doet is het lucratiever dan een spaarrekening.
Ik zie ook wel eens mensen met one to rock, one to stock en one to beat.
De one to rock wordt dan bijvoorbeeld naar kantoor gedragen en de one to beat naar festivals.

11 likes

Dan kan je nog beter enkele dure tijdsloze Chanel-tassen aanschaffen die oplopen in waarde. Scheelt me toch wat ruimte denk ik zo. :upside_down_face:

1 like

Haha heb je zeker gelijk in, maar is ook net waar je interesse ligt denk ik.
Ik zou het allebei wel willen, sneakers en Chanel tassen :face_with_hand_over_mouth: maar ik heb het er bij allebei niet voor over

4 likes

Ik ben gisteren voor het eerst in 1,5 jaar op tinder en bumble een vissenfoto tegengekomen :sweat_smile:

2 likes

Dit was ik met mijn ex. Nachten op Ebay doorhalen voor een bepaald paar. Uit Japan laten overkomen inclusief torenhoge invoerkosten. Ben zo blij dat ik op een gegeven moment dat wereldje niet meer trok. Is bijna een soort sekte. Overigens wel om alles zelf te dragen en niet om door te verkopen (toen dan ongeveer 12 jaar geleden)

Al heb ik laatst wel wat paren op Vinted met enorm veel winst weten te verkopen dus ga een dezer dagen wel eens in mijn berging kijken wat er nog ligt.

What??

Ik heb zelf nooit in die wereld gezeten dus ik weetniet of het wel goed is dat je dat hier verteld? Die guy waar ik het over heb draagt het zelf niet.

Volgens mij bedoelt ze niet letterlijk dat die persoon die jij beschrijft haar ex is, maar dat zij en haar ex dezelfde dingen deden als die persoon haha.

3 likes

Oh ik weet niet of het erg is? Haha weet niet er waren van die fora toentertijd waarin iedereen elkaar een beetje meetrok en weet ik het. Ik werd er een beetje moe van.

Haha ja wat @Dombo zegt.
Ik werd al helemaal bang voor de sneaker mafia :eyes:

Nog 1 poll van mij vandaag :grimacing:
Laat jij wel eens je haar invlechten?
Mijn moeder is er zo klaar mee dat ze of wil dat ik het nu af knip of nu laat invlechten. Jezus mag ik toch zelf weten.

• Ja ik laat wel eens mn haar invlechten
  • Nee

0 stemmers

Dit verhaal icm jouw naam, zo heet ook de Rotterdamse roeivereniging

9 likes

Ff een polletje over kamperen.

• Ik vind kamperen leuk en ben een makkelijke slaper
  • Ik vind kamperen leuk en ben een moeilijke slaper
  • Ik vind kamperen niet leuk en ben een makkelijke slaper
  • Ik vind kamperen niet leuk en ben een moeilijke slaper

0 stemmers

Het concept spreekt me ten zeerste aan, maar dan de realiteit waar je waarschijnlijk op een verotte mat ligt waar je rugpijn van krijgt
En Ik ben een slechte slaper (moeilijk inslapen en slaap heel licht) + moet altijd een paar keer naar het toilet. Dus denk dat mensen die kamperen wel leuk vinden over het algemeen ook goed slapen want anders is het toch kut

2 likes

Kamperen met een tentje en een toiletrol onder je arm: nee dankje. Maar wij hadden vroeger altijd een seizoensplaats met een caravan op een camping en dat vond ik wel leuk.