Stel je persoonlijke vraag #29

Great minds… :slight_smile:

3 likes

Daarom bedoel ik waar je zelf de grens vindt liggen, en ja Ella, maak zellef dan die poll aan!

:laughing:

1 like

Als ik niks met de hobby zelf heb: leuk, leuk voor dien, grappig! Als ik de hobby haat: afknapper. Ik weet niet of ik met iemand zou kunnen zijn die een hatelijke passie heeft. Een passie voor de tweede wereldoorlog bijvoorbeeld, of voor God. Erg leuk als iemand gepassioneerd is, maar ik denk niet dat dat samen met mij kan!

Hoe bedoel je, een bovengemiddelde interesse in geschiedenis? Of een (niet zo stiekeme) nazi?

10 likes

Oh dat vind ik wel interessant dat van die tweede wereldoorlog. Waarom zou je dat vervelend vinden? Met God heb ik ook, daar zou ik niet mee op 1 lijn liggen.

Ik heb toch liever iemand die WO2 interessant vindt dan een fervent korfballer is. :upside_down_face:

9 likes

Ik zie dan gelijk vreselijke dingen voor me zoals het houden van vogelspinnen, slangen of de andere kant van vreselijk modeltreinen. Nee dankje

2 likes

Hahahahahahaha stel je voor dat je denkt dat je met een amateur historicus een date hebt maar het blijkt een eufemisme voor “nazi”.

20 likes

Vind jij een vissende man ook een afknapper?

• Ja afknapper
  • Nee leuk juist
  • Geen afknapper maar ook niet leuk

0 stemmers

Mijn vriend is daar allemaal wel handig is maar de duistere keerzijde ervan is dat ik dan vroeg of laat weer moet horen over zijn diensttijd wat, ben ik na te lang achter, vooral neerkwam op enkele doe-vakanties in Schotland.

Toen ik 17~was had ik een ouder vriendje die een obsessie had met varen. Al z’n vrienden hadden een boot en in de zomer was het elke dag alleen maar varen. Had ook z’n leuke kanten, totdat ie een keer mij liet zitten om met z’n maten te gaan varen.
Toen heb ik (heel kinderachtig achteraf haha) gezegd: zink maar met je kutboot. Toen was het uit :no_mouth:

Nu heb ik nog steeds een soort irrationele haatreactie op jongens die een bootje hebben haha

36 likes

Op Tinder gingen de - man met vis - foto’s wel standaard naar links ja.

11 likes

“Als jij een vis zou zijn, was je vast een lekkerbekje”

5 likes

Er zijn nog wel gradaties in mijn afknapperheid: vissen en een vis vangen en die opeten vind ik niet de leukste hobby ooit maar wel aanzienlijk minder zwaar kut dan vissen voor de leuk, en dan de gewonde vissen teruggooien om in de sloot dood te bloeden. En het allerallerafknapperigst is dit voorgaande + op de foto gaan met je net gevangen gewonde vis.

:sob:

3 likes

True story: ik zat als student geschiedenis eens met een vreemde jongen in de klas die sterke interesse had in Holocaust-vakken (en ja ik dus ook dus we zaten samen in werkgroepen). Toen deed ik een keer onderzoek naar extreemrechts en kwam ik foto’s van hem op bijeenkomsten tegen. Ik heb de rest van het jaar zo: :flushed: in de klas gezeten terwijl ik bij elk gesprek alleen maar dacht ‘jij leest deze boeken als tips & tricks’.

21 likes

Ik zou echt graag een outdoor persoon willen zijn maar wat mij tegenhoudt is dat ik hele moeilijke voeten heb. Altijd gezeik met steunzolen, schoenen die daardoor net niet passen, afgeknelde kleine tenen, pijnlijke voeten na een uur wandelen, enz. Zo jammer want ik houd wel heel erg van wandelen en natuurvakanties maar dit maakt het echt een stuk minder plezierig. :expressionless:

3 likes

Rate de hobby’s van een denkbeeldige man. 1 is :face_vomiting: - 10 is :heart_eyes:

korfbalspeler
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

trektochten maken
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

zanger/brulboei in een metalband
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

applefanatisme
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

hobby archeoloog
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

duivenmelker
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

darter
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

striptekenaar en verzamelaar
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Polyglot (iemand die tig verschillende talen beheerst en wil leren)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

2 likes

Go barefoot :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Volgens mij staat buiten zijn(buitenmens) voor veel mensen gelijk aan ook meteen iets actiefs doen. Ik ben best wel een buitenmens, maar mijn mijn ogen betekend dat lekker in de tuin of natuur een boek lezen of drankje drinken en vogeltjes kijken en ‘de zo’n op je gezicht voelen’. :stuck_out_tongue: Ik hoef niet meteen de Mount Everest te beklimmen ofzo.

11 likes

Niet mijn smaak maar jullie veel plezier ermee