Ik wil juist zeggen dat ik echt helemaal niks heb met deze hijgende Ariërs die in spandex door de bergen flikflakken
Een ‘outdoor man’ , ik bedoel iemand die houdt van kamperen, hiken, ruige outdoor sporten/hobby’s vind je dat aantrekkelijk?
- Hmm neh
- Jawel
- Ja totally!
0 stemmers
Het was een grapje.
Ja ik denk een beetje aan de oerman, protection allezzz. Maar als ik het in real life zou aanschouwen denk ik waarschijnlijk, lord noooo.
Toch wel echt het grootste nadeel aan mijn vriend, dat hij heel erg van kamperen houdt hij heeft het inmiddels na jaren opgegeven mij mee te krijgen, maar zijn familie vindt het nog regelmatig nodig me te pushen om toch eens mee te gaan. Nope nope nope
Ik vind het gewoon aantrekkelijk als iemand iets heel leuk vindt en er veel tijd aan kan besteden, of dat nou outdoor zijn of haken is. Ik date nu een halfjaar met een heel actieve man en ik vind die onafhankelijkheid wel sexy, ook al botst dat soms wel met mijn comfortliefhebbende reet.
Nou ja op zich, ik vind het wel leuk dat mijn vriend een beetje kan sjouwen en bouwen en een beetje eelt op zijn handen heeft. En daar zit ook wel een bepaalde fysieke zelfredzaamheid bij die ik niet heb. Maar duizenden euro’s bij de Bever uitgeven om geheel facultatief op dingen te gaan klimmen of een tent op een berg op te zetten vind ik niet zo interessant.
Ik had ooit een loopbaancoach die aan skydiven deed en dat was voor hem een metafoor voor alles maar ik denk dan: je kunt ook niet uit een vliegtuig springen dan heb je al die shit ook niet nodig he.
Ik ben echt dol op kamperen
En ook op wandelen in wandelschoenen en op bergen en op mountainbiken enzo. Maar wel op een gemoedelijke manier. Een man die per se elke dag 30 km moet hiken met zn opgooitentje op zn rug en met 800m hoogteverschil en aan een touwtje hangend aan de rotsen - mwahhhh nee.
Oh sorry, krijg wel vaker verbaasde reacties waarom ik skistokken bij me heb oid
Ja iemand die een passie heeft of iets heel leuk vindt is idd aantrekkelijk. Mn vriend was heel aandoenlijk heel enthousiast toen ik begon met borduren en hij stimuleerde ook elke keer om er mee door te gaan en hoe knap hij het vond en ik was zelf ook heeeel enthousiast. En toen ging hij mijn borduurwerkjes laten zien aan anderen hahaha aw.
Ik ben wel een goed weer buitenmens. Zodra de zon schijnt en het warmer dan 20 graden is haat ik binnen zijn, maar verder.
Toen ik gevaccineerd werd las de persoon die mij ging vaccineren mijn naam hardop voor, het is een buitenlandse naam. Vervolgens vroeg ze: “en hoe ben jij zo in Nederland verdwaald geraakt?”
Ik was die dag niet helemaal topfit om het zo maar even te omschrijven, maar ik vond het wel een raar moment. Achteraf denk ik: dit was toch eigenlijk heel raar?
Dus nu vraag ik me af: vind je dit ook raar?
- Ja
- Nee
- Anders
- Ik was die persoon en zit stiekem als 60+ er op het forum
0 stemmers
Edit: was per ongeluk anoniem dus sorry als je al gestemd had
Verdwaald nog wel nee je bént niet grappig!!
Typisch geval van een nieuwsgierig persoon die 1) niet in de positie is om ernaar te vragen 2) gewoon niet zo nieuwsgierig moet zijn.
Absurd. Totaal ongepast. En wat voor antwoord wil diegene horen?? Wth
Bedoelde ze niet bezeild? Niet dat dat de vraag minder dom maakt, maar verdwalen is helemaal onlogisch.
En ja, als je al iemands achtergrond wil weten, vraag het dan normaal.
“Uit mijn moeders vagina gekomen en zij was in NL”.
k heb voordat ik mijn vriend leerde kennen wel vaker hier gepost dat fietsen/wandelen/kamperen/slapen in een busje op vakantie helemaal mijn ding is en ik dat graag met een man/partner zou willen doen. Droomman.
Mijn vriend heeft nog nooit gekampeerd
Dat was wel het leukste van mijn ex, die werd ook altijd helemaal enthousiast van Decathlon en hardlopen/wandelen in de bergen, niet te veel stad/strand en zelf dingen maken etc. Dat mis ik nu een beetje bij mijn vriend. Krijg hem ook nog niet enthousiast meh.
Als je partner of hypothetische partner een hobby heeft die jij haat, of werkelijk niks mee hebt wat zou je daar van vinden? Ik zeg er niet bij , het ligt aan welke hobby. Ik denk wel dat we weten waar een grens ligt.
- Leuk toch! Mijn partner moet doen wat hem of haar blij maakt
- Nee dat zou ik een afknapper vinden
0 stemmers
Ik weet niet of je mijn kampeerstories gezien heb maar als mijn partner aan de gang gaat met bijlen en zagen hou ik mn hart vast (hij was met een biertje in zn ene hand in een boomstam aan het hakken met een bijl. En op de achtergrond was een andere vriend met een bloedscherpe zaag boomstammen in stukken aan het zagen. Uiteraard ook met een biertje erbij. Het was wel een mooi vuurtje though…)
Haha sorry hoor maar ik kies toch antwoord anders, namelijk: dat ligt eraan!!1!
Ik heb niks met dungeons&dragons spelen maar you do you, leuk dat je een hobby hebt.
Vissen vind ik een stomme kuthobby en ik sta niet achter dierenleed dus dikke afknapper doei
Nou ik heb niks met gamen, maar dat vind ik prima.
Ik heb ook niks met vissen, en dat zou ik een afknapper vinden. Denk ik.
Dus wel afhankelijk van welke hobby en hoeveel weerstand ik daartegen heb