Die van mij hoeft maar om de 3/4 maanden aan de lader
I SAW HER FACE
Ze is echt postmortem aan het pijpen zie ik nu.
Died doing what she loved
Omg dit stukje vond ik het ALLERENGSTE van de hele film en nog steeds zeer onprettig om te zien voor het slapengaan
Geef me bloed en ingewanden en elk soort martelmethode maar mensen met een leipgetrokken gezicht vind ik zo narsty en angstaanjagend
Echt een mega Dick aan de stand van haar mond te zien
He getver, ik wilde zo gaan slapen
Hiken?
- Nee, bah
- Ehm het heet gewoon wandelen hoor
- Ja!
0 stemmers
Maar hiken en wandelen is toch wel totaal anders? Bij hiken denk ik aan mensen met een megabackpack die allerlei ongerepte natuurgebieden langsgaan en de meest onmogelijke gevaarlijke routes afleggen. Dat lijkt me echt de hel op aarde.
Een backpackvakantie:
- Nee dankje
- Ja leuk
0 stemmers
Haha in mijn omgeving wordt het door elkaar gebruikt waarbij āhikeā dan gewoon een hippere benaming lijkt te zijn. Dan gaat iemand een āhikeā doen, is het gewoon een wandeling in de Ardennen van 3 uur
Ik heb voor het heet gewoon wandelen gestemd maar ben t hier wel mee eens. Maar veel mensen noemen een wandelingetje door t bos al een hike.
Net als een vakantie met de auto wat ineens een roadtrip heet.
Haha dat is gewoon sneu. Dan kan zelfs ik een hiker zijn. ik ken in mijn omgeving maar 1 hiker en die is echt mega fanatiek. Is helemaal vanaf denemarken naar het noordelijkste puntje Scandinavie gehiket etc. Ik denk dat hij lijp wordt als ik zeg dat ik 3 uurtjes in de Ardennen heb gehiket
- Ik ga op reis
- Ik ga op vakantie
- Ik ga helemaal nergens heen
0 stemmers
Nog zo een
Vakantie is voor mij denk ik meer een overkoepelende term ofzo. Maar scheidslijn is lastig, ik gebruik allebei
Nou volgens Google is wandelen in de Ardennen ook hiken, tenzij je op een verhard pad loopt.
āWalkingādoe je in een stedelijke omgeving op wegen en verharde paden. ā Hiken ā daarentegen vindt plaats in de ongerepte natuur, het bos en de bergen. Wanneer je gaat hiken wandel je over trails, ongebaande paden. En eigenlijk horen er ook āhoogtemetersā bij hiking.
Maarja is dit niet net zoān discussie als op reis en vakantie gaan haha
Van die mensen die als hobby āreizenā hebben en je dan doorvraagt en het blijkt te gaan om de jaarlijkse all in vakantie naar Turkije.
Technisch gezien is het vast reizen, maar als iemand het daarover heeft, denk ik toch meer aan iemand die maandenlang de wereld over trekt.
Ik gebruik ze ook beide en ook wel voor iets anders, maar ik vind het lastig het verschil te definiƫren. Ik denk dat ik vakantie meer zie als iets waar je wilt relaxen en genieten om vervolgens uitgerust terug te komen. En een reis iets waar je vooral actief en/of avontuurlijk bezig gaat met het doel om dingen te ontdekken en beleven ipv uit te rusten.