Ik heb een elektrische tandenborstel op batterijen
Ik kan me niet eens herinneren wanneer ik hem voor het laatst aan de lader heb gezet… Gaat dus heerlijk lang mee (Sonicare).
Een kleurenblindheid testje. Welke woorden kun je lezen?
- 1 Tree
- 2 Eat
- 3 Boot
- 4 Sweet
- 5 Park
- 6 Love
- 7 Hat
- 8 Bead
0 stemmers
Ik wist niet dat andere mensen dat ding niet 24/7 op de lader hebben staan. Hij is altijd opgeladen plus je hebt een handige plek om hem neer te zetten.
Eens in de 2-3 weken volgens mij (Misschien zelfs langer). Poets er alleen ‘s avonds mee heb heb de IO Oral B.
Wat betekent het als je het woord van nummer 6 (Love) niet ziet staan?
Dat is toch niet nodig? Zonde van de stroom.
Ik ben trouwens ook altijd bang voor brand dus laat hem alleen op als ik thuis ben en overdag. En ik vergeet het vaak dus heb vaak dagen met handmatig poetsen ertussen.
Dan sterf je binnen 7 dagen
Omg dit doet me opeens zo denken aan zo’n stom filmpje oid wat echt jaren geleden (ik denk serieus 10-15 jaar geleden wel) rondging. Dat was dan zogenaamd ook een kleurenblindtest oid, en als je dan met je hoofd bijna in je scherm zat om goed te kijken kwam er opeens zo’n eng hoofd in beeld met een hele harde gil/schreeuw ofzo, echt heel naar. Nog nooit zo geschrokken volgens mij
Behalve als je het binnen 2 dagen aan 10 andere mensen doorstuurt.
Dat je een klein beetje kleurenblind bent
Eindelijk een uitweg
Of je gelooft gewoon niet in de liefde.
Nee is ook totaal niet nodig, maar heb het nooit anders gedaan en er gewoon niet over nagedacht. Terwijl ik andere opladers nooit in het stopcontact laat zitten en verder best energiebewust leef. Soort dode hoek in mijn energieverbruik ofzo, al zal een elektrische tandenborstel geen stroom slurpen.
Nou verkijk je er niet op hoor, ruim 3 watt in een jaar dus als je 4 euro wil besparen is dit je kans
Daar kan ik een pot Ben & Jerry’s van kopen wanneer hij in de aanbieding is. Het overwegen waard.
Ik had dit met zo’n filmpje van een auto die je moest volgen ofzo, ik was 10 en schrok me te pletter
Blegh ja die ging zo achter de bosjes en toen BAM. Weet ik ook nog precies…
Zit hier hardop te krijsen van het lachen.
Shit… ik ben net gebeld en ik hoorde een kind iets fluisteren dat klonk als “seven days”?