Stel je persoonlijke vraag #29

Nee hoor Lula deze forummers zijn ECHT onmisbaar. Ze kunnen ook niet onder de tram komen want dan moet het bedrijf faillissement aanvragen.

1 like

Ik denk dat de meeste mensen hier in loondienst zijn maar:

• Niks maar, dat vind ik prima
  • Ik zou liever zelfstandig ondernemer zijn (en ik licht dit hieronder toe)
  • Ik ben al anterpernoer/zzpā€™er, ik bedoel zelfstandig ondernemer
  • Ik zou best zzpā€™er of ondernemer willen zijn maar durf ik niet of heb ik andere gegronde redenen voor
  • Ik werk (momenteel) niet

0 stemmers

Ik vind het altijd knap dat empathische mensen in de hulpverlening of zorg werken. Ik heb daar een te teer zieltje voor denk ik. (En vind snel dingen vies of eng). Lijkt me mooi als je die balans vind tussen empathisch maar toch professioneel/niet alles mee naar huis nemen. (Niet alleen op het werk).

3 likes

Oh zeker, niemand is onmisbaar, maar ze hadden wel een probleem gehad. En daar waren ze dan ook wel weer overheen gekomen :joy:

Gezien er ieder jaar zoā€™n 500 mensen in mijn vakgebied afstuderen, komen ze er heus wel uit.

Maar ik ben wel goed in mijn werk, dus dat gaan ze dan wel weer missen denk ik.

Wat goed dat je keuzes hebt gemaakt en hebt geleerd wat voor jou het beste werkt. Interessant hoe dat werkt en de impact die het kan hebben :blush:

wordt vooral lastig omdat ik af en toe niet goed opschrijf hoe en wat, dat is nu al lastig voor mā€™n collegaā€™s. :upside_down_face:

1 like

Ben een jaar weggeweest en niet vervangen, dus in die zin niet onmisbaar. Maar veel diensten hebben toen niet / verminderd gedraaid, minder nieuwe dingen opgestart, collegaā€™s hebben harder gewerkt om dat te compenseren.
Als ze iemand nieuw moeten vinden om mij te vervangen is het wel een lastig profielā€¦ dus in die zin wel moeilijk vervangbaar!

Het chillste lijkt me half half, lekker 2 dagen in loondienst en dan 2 dagen voor mezelf

1 like

Hoe lang heb jij de laatste keer ongeveer moeten wachten tot je je VOG ontving na je aanvraag?

• < 3 dagen
  • 3, 4, 5 dagen
  • ongeveer een weekje
  • anderhalve week
  • twee weken
  • langer
  • ik heb nooit een VOG hoeven aanvragen / ik heb dit niet echt onthouden

0 stemmers

Same! Vond het een van de weinige leuke bijwerkingen :grimacing:

2 likes

Heb je in 2021 met een andere forummer in real life afgesproken?

• Nee
  • Ja

0 stemmers

Tweede date, je gaat uiteten. De vorige date was 1 drankje en betaalde hij. Wat doe je?

• Ik betaal
  • De ander betaalt
  • We splitten

0 stemmers

Ik heb geen idee of hier ook een soort etiquette aanzit haha

Pippi Langkous

• Jaaaa leuk
  • NMSVPE
  • RGK
  • Luidruchtig rotkind
  • Pippi wie?

0 stemmers

Ik heb gisteren met @kali gevochten, maar telt dat als afspreken?
Ps. Ik won :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Vond het vroeger leuk, zou haar nu redelijk bijdehand en irritant vinden

3 likes

Hoe vaak laad jij je electrische tandenborstel op?

• Ik poets handmatig!!!
  • Ongeveer elke dag
  • Ongeveer om de dag
  • Ongeveer elke week
  • Minder dan elke week waardoor mijne altijd leeg is :triumph::triumph::triumph:

0 stemmers

1 like

Ik ben momenteel bezig met mn ondernemersplan :upside_down_face:, en ben toevallig vandaag begonnen bij een nieuwe werkgever haha

2 likes

Als iets ophalen uit het verkooptopic ook telt, dan ja. :no_mouth:

Mijne staat dag en nacht op de lader. Ooit in een vlog van Vera Camilla gezien :smile: en sindsdien staat ie altijd op de lader.

6 likes