Stel je persoonlijke vraag #29

Bij ons moet je opgeven hoeveel kuub je aanbiedt en als er meer staan dan je opgegeven hebt moet je extra betalen

7 likes

ALTIJD dat “wacht maar
!!!”

1 like

Sorry dit is te edgy voor mij.
Daarbij heb ik een weekend doorgebracht in de natuur (tevens vlakbij trappistenklooster) dus ik ben he-le-maal een ander mens.

6 likes

:pray:t3:

2 likes

Ik zag gisteren op tv een gezin dat naar het Gardameer gaat en een hele planning heeft uitgewerkt hoe ze dat moeten timen met hun coronatest. Want die is dus maar 48 uur geldig, dus ze moeten precies op het juiste moment vertrekken en kunnen niet te vaak stoppen omdat ze het anders niet halen. Plus ieder land waar ze doorheen rijden heeft weer andere regels en die kunnen ook nog ieder moment veranderen.

Dan heb je toch al helemaal geen zin meer om te gaan? Ik zou dan op vakantie moeten om bij te komen van mijn vakantie.

14 likes

Ik heb even gekeken, en hier hoeft dat niet!

Klopt, bij ons ook. Zag laatst een boze vrouw in de fb-groep van mijn dorp omdat ze inderdaad extra moest betalen nadat andere mensen ook hun troep bij dat van haar hadden gegooid :sweat_smile:

En ook iemand die ging verbouwen en dus een grote container had staan en de volgende ochtend die opeens voor de helft gevuld was met troep van een ander.

Ik zou heel graag willen, maar kan door andere omstandigheden dan corona nog even niet :slightly_frowning_face:

Andre Hazes

1 like

Dit is alleen zo in de steden of niet? Dat je grof vuil aan de weg mag zetten, is dat dan standaard eens per zoveel weken of met afspraak? Lijkt me best fijn als dat kan.

Wij moeten altijd met onze zooi naar de gemeentewerf rijden, maar ja als je geen auto/trekhaak/aanhanger of weet ik het hebt, dan heb je al een probleem. En je betaald ook nog eens vet veel geld daarvoor vind ik.

Afspraak en dan dumpt iedereen in de wijde omgeving ook allerlei zooi en dan nemen ze alsnog je shit niet mee omdat het bedolven is onder de zooi van andere mensen die te lui zijn om zelf een afspraak te maken.

Stadsmensen zijn echt ongetemde varkens

11 likes

Ik woon in Rotterdam, en hier kan je het zoveel keer per jaar gratis laten ophalen. Alles staat nu op een lege parkeerplek.

Ik ga het matras er zo gewoon bijzetten, anders moet ik speciaal voor 1 matras een afspraak maken. Er is best een lange wachttijd, vind het een beetje zonde van mijn afspraak dan.

Maar als iedereen zo denkt:

Hoezo is dat zonde van je afspraak dan?

7 likes

De print van die bank is wel fantastisch zeg. :heart_eyes:

4 likes

Ik woon niet aan een doorgaande weg. Het is een soort hofje, met niet al te veel woningen. Je komt hier alleen als je echt hier moet zijn. Dus zoals op de foto gaat hier niet gebeuren.

Een jaartje geleden had ik een afspraak gemaakt, en niemand heeft er wat bijgezet.

Edit: ik zag net degene die de afspraak heeft gemaakt, en j ik mag het erbij zetten. Er liggen van die nep grasmatten, en ik mag het er bovenop leggen.

3 likes

Maar waarom vraag je het als je toch al hebt besloten dat je het gaat doen :joy:

4 likes

Omdat ik het toen nog niet besloten had hé

Maar het is opgelost, het mag erbij

2 likes

Never forget dat ik heel eve naar een standbeeld staarde (wit geschminkte dame met een soort enge kroon) die toen opeens in mijn gezicht hijgend vroeg: “Waar is je mama?” Ik dacht dat ik in een horrorfilm beland was. Forever haat aan die standbeelden

Oja en er waren ook altijd van die random Amerikaanse mannen met ‘shows’ die echt nergens over gingen, weet nog dat ik het altijd zo dom vond dat mensen schaapachtig daar naar gingen kijken

3 likes

Volg jij mommyvloggers/bloggers?

• Ja veel
  • Ja een paar
  • Nee geen enkele
  • Nee zodra ze een kind krijgen haak ik af

0 stemmers

ja ik vroeg me af of dit nog steeds zou gelden als je helemaal gevaccineerd bent? Leek me ook een vermoeiende aangelegenheid