Een kast, op de camping dus mijn ouders waren er heel blij mee want waar laat je zo’n ding
Vorige week nog een fles rode wijn en een kinder surprise ei. Prijzen bedacht door yours truly en ik ben ze ook zelf gaan innen. De bingo was voor oma’s 85e verjaardag en zij had als eerste bingo, echt mijn hart aw. Zij kaapte meteen de doos Celebrations (en terecht!!).
Een rekenmachine, espressomachine en een staatslot. Allemaal op dezelfde bingo
Ik moet duidelijk eens een bingomiddag bezoeken.
Ik ben het jaloerst op de gewonnen kinderei
Een trainingspak, op de sportclub.
Hoe snel moet jij huilen als je een ander ziet huilen?
- Nooit
- Helemaal niet snel
- Gemiddeld snel
- Eerder dan gemiddeld
- Heel erg snel, als ik iemand zie janken op tv bij the voice ofzo jank ik
0 stemmers
Ligt er aan wie het is hoor. Mijn moeder, zus of goede vriendinnen; ja hoor meteen. Maar bij een vreemde denk ik vaak
Als ongesteld ben best wel snel bij echt zielige dingen. Maar verder heb ik echt zo iets van “Hou eens op”
Hoe ouder ik word, hoe sneller ik huil heb ik het idee.
Nederlanders die nu, of binnenkort, naar het buitenland op vakantie gaan.
- Belachelijk!
- Moeten ze lekker zelf weten.
- Deze poll gaat over mij.
- Ik zou zelf ook wel willen, maar ga/durf niet.
- Geen mening.
- Onbegrijpelijk.
- Veel plezier maar mij nie bellen.
0 stemmers
Een laaf
wat draag jij tijdens het vliegen?
- Trainingspak ofzo
- Normale outfit
- Extra sexy want op vliegveld moet je er goed uit zien voor de buitenlandse boys
- Make-up
- Geen make-up
- Beetje make-up
- Haar vast
- Haar los
0 stemmers
Stel we zouden een FF-bingomiddag houden, welke prijs zou jij dan naar huis willen nemen?
- Een pluche veenmol van 30 centimeter
- Een gele trui van gymshark in jouw maat
- Een Eurovision karaokeset
- Een zurekantoortrutten mok voor op kantoor met daarop een illustratie van een augurkenvrouwtje die als powervrouw is gekleed
- Een met de hand ingevuld en versierd vriendenboekje waarin de 250 meest actieve forumleden aan hebben bijgedragen
- Helemaal niks
0 stemmers
Denk je dat je een grotere kans hebt om te winnen in de FF Bingo dan bij de wekelijkse quiz?
- ja
- nee
- geen idee
- ik heb nooit meegedaan met de quizen op FF
0 stemmers
Wie moet de bingo-model bedienen?
- Een mod
- Een influencer
- Een goedgeklede FF’er
- Damiano David van Maneskin
- Anders…
0 stemmers
Heb je ooit een prijs gewonnen en die vervolgens met iemand anders geruild?
- ja
- nee
- geen idee
- ik heb wel eens gewoon iets weggegeven…
0 stemmers
Ik weet niet meer wat ik gewonnen had, dus het heeft weinig indruk gemaakt. 🥲 Niet iets spectaculairs als sommige anderen hier haha
Ik vind het wel enorm meetellen op wat voor een manier je op vakantie gaat. Ja, ik ga kamperen in het buitenland maar mijn credo op vakantie is altijd: hoe minder mensen ik tegenkom, hoe geslaagder mijn vakantie is. Daarnaast de voorzorgsmaatregelen in acht nemen helpt ook. Ik trek wel echt mijn wenkbrauwen op bij al die mensen die lekker party party naar Antalya of Ibiza gaan.
Ik ga met de auto ergens heen en dan in een huisje in een bos bivakkeren. Ik kom daar in een week minder mensen tegen dan op één dag in mijn eigen stad ga dus ik vertrouw dat allemaal wel! Vliegen zou ik nu nog niet doen denk ik, zit je toch wel erg lang hutje mutje op elkaar en erg vervelend als de grenzen toch weer ineens dicht(er) gaan.
Voor de kinderloze mensen: krijgen jullie daar wel eens vervelende opmerkingen over? Dat er eens soort druk of verwachting is om daar aan te beginnen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Zo ja, vanaf welke leeftijd begon dat?
- <18
- 18 -20
- 21-23
- 24-26
- 27- 29
- 30-32
- 33-35
- 36-38
- 39-41
- 42 +
0 stemmers
Ik zie dat iemand in mijn straat morgen (denk ik) een afspraak heeft om grofvuil op te halen. Nu heb recentelijk een nieuw matras gekocht, dus mijn oude moet weg. Kan ik die er gewoon (netjes) bij zetten?
- Nee, dat is aso
- Ja, mits je het netjes aanbiedt
- Anders
0 stemmers