Stel je persoonlijke vraag #29

Als kind heb ik ooit iets op tv gezien van een man die geëlektrocuteerd werd onder de douche. Geloof niet dat het direct door blikseminslag was, maar sindsdien draai ik altijd eerst de douche open, laat deze even lopen en ga er dan pas zelf onder. Bij onweer douchen zou ik om die reden al helemaal nooit doen, terwijl ik het zelf verder niet eng vind.

Ik had hier geen idee van, daarom niet.

8 likes

Haha ik had precies dit dilemma een uur geleden, heb wel even gewacht tot het over was sinds ik laatst las dat het gevaarlijk kon zijn, dat wist ik vroeger helemaal niet.

1 like

Ja jeetje, wat is ‘kan gevaarlijk zijn’? De kans dat de bliksem precies inslaat terwijl ik aan het douchen ben is zooo klein, daar trek ik me niks van aan. En anders heeft mijn man een goed verhaal voor de levensverzekering.

15 likes

Oki tot zo :kissing_heart:

1 like

Weer eentje voor de druilerige zondagmiddag. Hoeveel lyrics van American Pie ken jij?

• Niks
  • Alleen het refrein
  • 475-600
  • 600-700
  • 700-800
  • 800-850
  • 850-867
  • 868

0 stemmers

Wel chill dat als je het refrein kent je al ruim over de helft bent.

1 like

Na a long long time ago houdt het bij mij wel op.

2 likes

Haha nou dát is blijkbaar al meer dan de meesten. Ik ben in shock dat zo weinig mensen het refrein niet eens kennen. Zo’n klassieker :scream:

1 like

M’n eigen knorrende, spinnende poezenbeest :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Doe jij mee aan polls waarvoor je op een linkje moet klikken of een quiz moet maken of iets anders extra moeite

• Ja
  • Vaak
  • Soms
  • Nee

0 stemmers

Ik vind mensen met een nieuwe naam/plaatje toch vaak ineens wel anders qua manier van schrijven. Maar dat zal wel vooral aan het plaatje liggen.
Als Lula ineens met een schattig konijntje zou posten, of Vaiana met een terrorclown zou ik hun posts waarschijnlijk ook heel anders lezen.

10 likes

Wat kut zeg :sob: ik denk dat dit een grote angst is voor veel forummers

10 likes

Ja ik ben wel al zover met een faq help dat ik WhatsApp weg heb kunnen halen bij de snel link. Die optie krijg ik niet meer.
Zou eigenlijk heel die koppeling van delen willen uitzetten (weet iemand of dat kan?)

4 likes

@Zemraluani krijgt hierbij een officiële waarschuwing voor het outen van haarzelf.

19 likes

Je tekst is niet geel, Charlatan.

13 likes

Kan je Churandy Martina haten zonder zelf een monster te zijn?

• Nee je kan hem niet haten
  • Ik haat hem wel (ik ben wss Bergamot die edgy doet)

0 stemmers

1 like

Heb jij wel eens als kind/tiener/volwassene ____ waar het niet mag.

• gevoetbald
  • gesekst
  • geskeelerd
  • geskateboard
  • gefietst
  • auto gereden
  • gezwommen
  • geslapen
  • gefeest / iets bijgewoond (bijv. eigenlijk nog te jong)
  • gedronken
  • gereisd (bijv. geen kaartje)
  • geplast etc.
  • gepost
  • Anders…
  • Ik ben roomser dan de Paus die geen seksuele relatie mag hebben

0 stemmers

Heb je wel eens iets gewonnen met bingo?

• Ja! (vertel wat!)
  • Nee :slightly_frowning_face::triumph:

0 stemmers

1 like

Was ooit op vakantie in Griekenland en deden mee aan de bingo op het resort. Volgens mij iets van 60/70 euro gewonnen. Jaaaren geleden dit.

Een tosti ijzer

2 likes