Stel je persoonlijke vraag #29

Zou jij nu blij en comfortabel naar een druk evenement gaan, met testen voor toegang, waarbij je schouder aan schouder staat met mensen?

• Ja
  • Twijfel
  • Nee

0 stemmers

Voor de ja stemmers, ben je gevaccineerd?

• Ja 2 prikken/volledig
  • Ja 1 prik/onvolledig
  • Nee

0 stemmers

Je kan natuurlijk gewoon een persoon gaan spelen.

1 like

Ik denk het wel omdat ik volgens mij niet echt een specifieke stijl heb en makkelijk opga in de massa, maar ik zou dan wel voor de zekerheid minder over bepaalde interesses posten!

1 like

Stel, je zou zwanger zijn, zou je dan een babyshower willen?

• Ja
  • Mwah
  • Nee

0 stemmers

Als je mocht kiezen dan had je:

• Krullen
  • Stijl haar

0 stemmers

Hoe lui is jouw dag vandaag? 10 is ultiem lui, 1 totaal niet lui

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

1 like

Hoi ik ben Riet van het VIVA-forum. Ik vond toevallig jullie naam in een van de topics en was benieuwd. Ik vind het hier er wel ontzettend ongebruiksvriendelijk uitzien en ik mis ik de kleur roze. Verder heb ik een mooie tegeltuin, ga ik graag naar de Toppers en gaat mijn man al 2 jaar vreemd maar ik blijf lekker bij hem.

@babushkababy Als iemand dat voor mij zou regelen dan zou ik persoonlijk een draaiorgel inhuren om het festijn te verpesten.

18 likes

Hahaha sorry

Hahahaha heerlijk

Ik had jou en @kali gelijk door maar ik ben een beetje verliefd op allebei. Verder merk ik het meestal wel als actievere forummers terugkeren onder een andere naam, maar volgens mij wel heel sloom. Voor iemand die dagelijks forum mis ik volgens mij gigantisch veel.

4 likes

@kali ook?

41 likes

Ik heb Nee gestemd, omdat ik het nu niet zou doen, want ik vertrouw er niet op dat iedereen eerlijk omgaat met die app en omdat ik denk dat er veel mensen heel veel sociale activiteiten doen in groepen nu, dus de kans op een negatieve test terwijl je wel besmettelijk bent wel aanwezig is.

Maar ik ben in mei wel 3 keer naar het songfestival geweest, toen had ik het idee dat iedereen wat voorzichtiger en eerlijker was.

5 likes

ja maar dit is dan weer de avatar van @august :smile:

2 likes

De avatar van @august is mijn mood 24/7

deze sinds het verlies van de rode duivels.

18 likes

Ja, bergen! Dat vind ik ook helemaal het einde. Verder kan ik genieten van mooie kleurrijke bloemen, en ben ik blij als een kind als ik over de kinderboerderij loop :smiley::smiley: Sws alles wat kleurrijk en pluizig is dus. Maar ik kan ook genieten van een dag in de zon liggen bakken bijvoorbeeld.

2 likes

Kom dan, kunnen we dat ff testen :fist_right:

2 likes

Ja ik heb niet echt een nieuw account genomen om onherkenbaar te zijn ofzo t was meer dat ik m’n account daarvoor verwijderd had om mijn forumverslaving te beteugelen

4 likes

Missie geslaagd :+1:t4:

22 likes

Stel dat je op het punt staat om te gaan douchen en het onweert. Ga je dan alsnog douchen?

• Ja, waarom niet?
  • Ja, maar alleen als het niet anders kan
  • Nee, dat doe ik liever niet
  • Anders…

0 stemmers

Voor degene die stemmen: waarom niet? Ben ik wel benieuwd waarom je daarvoor hebt gekozen! Ik douchte ook altijd met onweer totdat mijn man zei dat dat dus gevaarlijk kan zijn

Nou ik ben hier blijkbaar slechter in dan ik dacht :sweat_smile: Heb het idee dat je hier al lang zit als @kali maar blijkbaar pas sinds maart. En denk als je het zegt dat ik denk ojaa tuurlijk :thinking:

Durf ik niet haha. Mijn vader zei vroeger al dat het gevaarlijk was!

2 likes