Stel je persoonlijke vraag #29

Ja dit vind ik idd ook, echt niet cool. Als ik buiten seks dan doe ik het echt alleen op een plek waar niemand het kan zien.

1 like

Koop jij wel eens producten rechtstreeks van de boer

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Zoja wat?

• Melk
  • Yogurt
  • Eieren
  • Kaas
  • Ijs
  • Fruit
  • Vlees
  • Anders namelijk

0 stemmers

Bloemen/plantjes

6 likes

Herken jij oude forummers met een nieuw account snel?

• Nee want boeit me niet wie het eerst was
  • Nee ben daar slecht in
  • Soms wel soms niet
  • Ja ik ben Agatha Christie ofzo

0 stemmers

Mijn neefje verkoopt eieren rechtstreeks van een boer dus ik koop sinds kort m’n eieren bij hem. En soms ijs van een ijsboerderij.

2 likes

Ohjaa was ik vergeten. Ik heb laatst ook een mooie grote aloevera plant gekocht voor maar 5 euries!

1 like

Sommigen zijn echt te obvious.

Maar jou had ik niet door :sweat_smile:

Aardappelen en groenten ook nog

1 like

Vergeet ook niet de schijnheiligheid en valse bescheidenheid die ze als masker opzetten tegen die grofgebekte noorderlingen. Ondertussen plannen ze een atoomaanval en sturen ze ongezien 20 onderzeeërs naar het Waddengebied terwijl ze op de Vaalserberg een of andere kruisraket installeren die in één keer Amsterdam van de kaart werkt.

Uiteraard wordt de overwinning gevierd met vlaai, Brandt bier, friet met zuurvlees, en een optreden van Beppie Kraft.

19 likes

Jaja

Oh ik herken nooit iemand maar had haar juist meteen door.

3 likes

Hoe dan? Ik heb niet eens nieuw account en probeer ook niet anders te doen.

@Luzarl DMde me letterlijk 5 seconden na m’n naamswijziging dat ze me herkende aan een hoofdletter in een woord haha

9 likes

Ja geen idee :woman_shrugging:t3: Toen ik het eenmaal wist was het ook wel duidelijk haha

2 likes

Ik weet het niet en voel alsof iedereen op de hoogte van een groot geheim.

11 likes

Mezelf.

Ow die optie staat er gewoon, ff m’n bril zoeken.

1 like

Draag je weleens lipgloss?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Plakkerige ellende bende

4 likes

Alleen de gloss bomb van Fenty

3 likes

Ja, heel chill. Op het grasveld recht voor mijn huis. Ik mocht van mijn vriend niet naar buiten om ze weg te jagen.

3 likes

Lipgloss van BareMinerals is echt heel fijn. Niet van die overdreven plakkerige bende en hij trekt ook niet in de lijntjes van je lippen. Sinds ik die heb draag ik opeens bijna dagelijks weer gloss.

2 likes