Stel je persoonlijke vraag #29

In de trein :nauseated_face: ā€˜s avonds toen er bijna geen mensen in de coupe zaten MAAR IK WEL

10 likes

Toen ik 16 was besloot ik dat het een goed idee was om op de middenstip van een voetbalveld seks te gaan hebben. Geen aanrader. Het was donker totdat iemand de lampen aandeed.

27 likes

Ik vermoed dat Gelderland ook nog wel een kans maakt, die hebben kunnen oefenen op de Veluwe. En de Achterhoek met een soort Duitse mentaliteit dus die komen vast op het einde nog met een valse move.
(heel leuk om hierover na te denken :joy:)

1 like

Zodra ik een chinook hoor word ik hysterisch. Ik kap ook gesprekken af om uit het raam te gaan kijken :crazy_face:

Maar op vakantie zie ik ze nooitā€¦

3 likes

Ja, was samen met mijn man hier ergens aan het fietsen en toen was er dus een seksend stel in een weiland? Vol in het zicht voor het fietspadā€¦
En ik ben ook naĆÆef want ik zag het en zei tegen man 'ā€˜kijk, die persoon is aan het zonnen. Huh, wat gek waarom liggen ze boven op elkaar?ā€™ Man lachen toen die moest vertellen dat ze aan het seksen waren :confused:

24 likes

Nee voor zover ik weet heeft alleen de man die de lichten aandeed ons gezien. Ik heb snel mn broek omhoog getrokken en ben hard weggerend. En die jongen, waar ik een soort knipperlichtrelatie mee had wilde verderop doorgaan. Nou ik had er geen zin meer in. :woozy_face: Ik vind de gedachte om betrapt te worden ook totaal niet opwindend.

5 likes

Hahaha zo droog, goedemiddag :slightly_smiling_face:

2 likes

Haha ik las niet zorgvuldig en dacht dat het gewoon een random man was die ook daar liep waartegen je dat zei, en die aan jou moest vertellen wat er hand de hand was. Dat was nog meer awkward geweest

9 likes

Dat zou ik ook nog kunnen doen trouwens, haha. Gelukkig is er meestal iemand bij me die me kent bij dit soort situaties/uitspraken.

2 likes

Waarom Brabant? Die zijn zo luid

7 likes

Op mijn vaste wandelrondje ligt een stel dat het sowieso doet om door zoveel mogelijk mensen gezien te worden dus ik ga een nieuwe route zoeken :nauseated_face:

4 likes

Ja dit had ik dus heel erg in die trein, want ik hoorde iets geks en keek achterom en had oogcontact met die jongen, en ik schrok maar hij hield juist oogcontact. En toen dacht ik godverdomme sodemieter op ik heb jullie niet gevraagd om deel te zijn hiervan?? Voelde me echt naar en ben ook weggelopen natuurlijk naar vond dat super kwalijk.

17 likes

politie inlichten? Ik zou echt pissed raken als je merkt dat mensen het expres doen en je daarom maar een andere route moet nemen

16 likes

Ja ik zou dan echt geneigd zijn een emmer water mee te nemen op mn wandeling

13 likes

nekschot

4 likes

Ja dit is gewoon intimidatie

2 likes

Dat is wel een goed idee ja, al lijkt het me wel een stel dat zelfs daar nog op zou kicken :mask:

1 like

Totdat ze een boete krijgen.

2 likes

Een keer zelfs in een club. Ze zaten op een stoel en zij had een rokje aan. Alsof niemand dat zou zien.

Potloodventer is trouwens wel echt een gouden woord hĆØ.

Want eigenlijk zeg je ook direct dat diegene een dun pikje heeft. Love it.

17 likes