Honden . Het is dat ik centrum stad in een flatje woon en fulltime werk maar anders zou ik er zo een nemen.
Ik zou t bangst zijn voor de Limburgers, daar komen toch altijd onverwachte dingen vandaan plus ze wonen in de bergen enzo dus ze kunnen ook beter omgaan met weinig zuurstof en surviven.
Of Drenthe wint omdat ze in een boom gaan zitten en iedereen vergeet dat die provincie bestaat.
Noord en zuid Holland maken elkaar sowieso als eerste af, die gaan het nooit winnen.
De Zeelanders worden altijd vergeten, dus die zie ik rustig winnen, terwijl de rest elkaar afmaakt
Maar die missen die loco factor van Limburg. Je moet ook kunnen killen.
We hebben al Drenthe in de boom.
Limburgers be like
Zuid-Holland heeft Rotterdam én Den Haag, zo lang de tributes uit een van die steden komen zit die provincie gebeiteld voor de winst.
Limburgers zijn ondergronds vast onverslaanbaar met al hun mijnen, maar Zeeland heeft tenminste ervaring met water
Ja wij hebben de maas hoor
Ze hebben vooral een kort lontje en zelfoverschatting
Gaan direct achter de Amsterdammers aan, sure way to die.
De winnaar komt gegarandeerd uit de periferie
Ja een rivier handelen ze vast, maar heb weinig vertrouwen in limburgers op open water.
Brabant of Flevoland (eigenlijk alleen Urk), daar wonen de mensen die GGD teststraten in brand steken enzo. Brutal en fearless.
It’s true wij kunnen echt niks waar je iets aan hebt. Of ja tenzij we ff snel een volk kunnen vinden om tot slaaf te maken of er iets te verhandelen valt maar daar komen we niet eens toe want al verhongerd omdat we niet weten waar eten vandaan komt.
Oude (80+) mensen die nog altijd zielsgelukkig met elkaar zijn en dit buiten uiten. Hand in hand lopen e.d.
Toekomstdroom.
Terwijl ik het haat als mensen onder de 70 dit doen.
Uit welke provincie kwam die boswachter die eigenhandig ontsnapte Dutroux greep? Die deed wat duizend agenten niet konden.
Die provincie krijgt mijn stem
Ik ben soms echt een overenthousiast kind, kan echt gelukkig worden en het irritant uiten als ik bijv. geiten zie, oude verpakkingen van producten (al helemaal als er in een schap zowel oude als nieuwe verpakkingen staan), oranje spullen, bepaald licht etc! Ik ben ook één van de volgens mij relatief weinig mensen die blij wordt van andermans PDA, als ik verliefde of geile stelletjes zie rondlopen vind ik dat altijd helemaal leuk.
Wow haha dit is zo’n ver van m’n bed show
Hahaha ik doel gewoon op zoenende mensen op straat, niet dat ik op zoek ga naar seksende stellen in het wild ofzo!
Ik denk dat ik nog liever een seksend stel in het wild tegenkom dan een stel dat heel intiem ~teder~ aan het zoenen is met allemaal pauzes en elkaar diep in de ogen kijken
Rotterdammers en Hagenezen vertrouw ik dus echt niet. Grote bek en kippenkracht