Stel je persoonlijke vraag #29

Ik was volgens mij 2 maanden het huis uit toen mijn broertje mijn ouder kamer overnam. Zijn oude kamer werd kantoor, en het kantoor werd rommelkamer, waar ik op een matras op de grond mocht slapen als ik er eens sliep. Denk dat ik 10+ jaar het huis uit was voordat er een (eenpersoons :sob:) logeerbed kwam. Mijn broertje is nu ook het huis uit, en het plan is nu dat er een tweepersoonslogeerbed op zijn oude kamer komt, zodat mijn vriend en ik kunnen blijven slapen als we in NL zijn :partying_face:

1 like

Mijn zusje nam a la minute mijn oude kamer in beslag. Ik kom daar toch nooit logeren dus vind het niet erg haha

2 likes

Ik ga alleen ā€˜te kermisā€™ naar de kroeg/tent, dus ik hoop dat het daar ook piekuurtje is en koop een wijntje

1 like

Haha bij mij ook. Mijn ouders hebben sowieso alles verbouwd en anders ingericht de afgelopen 15 jaar dat ik het huis uit ben, dus aan niks is het nog als ā€˜mijnā€™ huis te herleiden. Ik voel mij daar ook daardoor denk ik altijd op visite als ik bij ze ben.

Mijn moeder heeft ook mijn kamer genomen!

En de kamer van mijn zusje is nu een soort inloopkast geworden.

3 likes

Een oud klasgenoot woont nu met haar dochtertje in mijn ouderlijk huis! Gek idee wel. Binnenkort ga ik bij haar op de koffie, mijn oude buurvrouw woont er wel nog steeds (haar dochter is ook een oud klasgenoot).

7 likes

Alle spullen zijn weg behalve mijn bureau. Er staat een nieuw eenpersoons bed maar verder is het behang etc hetzelfde. Als we naar mijn ouders gaan dan slaapt mn dochter daar. Ze noemt t nu haar kamer haha

1 like

Mijn bureau staat er nog, de rest is vrijwel meteen naar de kringloop/stort gegaan :joy:

1 like

Mijn kamer werd al ontmanteld toen ik nog niet uit huis was :unamused:

Ik heb drie verschillende kamers gehad, mijn zus en ik wisselden vaak ieder half jaar, want dan vonden we het leuk om onze kamers opnieuw in te richten. Nu ik dit zo opschrijf ben ik echt meer een kind van mijn moeder dan ik dacht haha, zij richt zelfs op vakantie het appartement opnieuw in omdat ze het leuk vindt :joy:

De kleinste kamer is tegenwoordig de strijkkamer. Daar hangen alleen nog van die letters aan de deur waaraan je kunt zien dat het ooit een kinderkamer was. De middelste kamer is de logeerkamer, maar die is een jaar of twee terug nog helemaal verbouwd. De grootste kamer wordt niet echt gebruikt. Daar staat nog wel een bank en een kledingkast met wat winterspullen erin.

7 likes

Mijn hele ouderlijk huis was een tijdcapsule totdat het verkocht werd.

De slaapkamers van alle 5 kinderen is nooit wat aan veranderd. Mā€™n vader woonde er alleen dus hij had de ruimte ook niet nodig.
Het is verkocht, 10 jaar nadat ik daar weg ging, en tijdens het verhuizen was het echt leuk om alle herinneringen weer tegen te komen.
Zelfs mā€™n prullenbak was in die 10 jaar tijd nooit geleegd. :joy:

15 likes

3 maanden nadat ik weg was werd het verkocht :joy:

Heb jij iets waar je bovengemiddeld gelukkig van wordt? Ik heb t met eekhoorns, hamsters, andere kleine pluizige schattige beesten. En ga dus altijd op vakantie waar kans is op iets van dit. En heb altijd t idee dat mensen t heel raar vinden.

Bergen word ik bv ook supergelukkig van. Zet mij in een appartementje met uitzicht en ik blijf er.

Hebben jullie ook zoiets?

• Ja, namelijkā€¦
  • Nee
  • Je bent gek met je pluizige beesten.

0 stemmers

Koekjes bakken, en tuttig servies. Het fijne is dat dat goed te combineren is. :smiley:

En de herfst, vooral als het regent. Die dingen maken me echt zielsgelukkig.

4 likes

Nederland organiseert Hunger Games. Welk district wint?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

0 stemmers

En in Belgiƫ?

image

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Stem je op het district waar je zelf vandaan komt?

• ja
  • nee

0 stemmers

2 likes

Maakt echt niet uit wat ik kies, ben na 5 minuten toch al dood

20 likes

De kans dat je zelf moet is klein :stuck_out_tongue:
Als ik mee zou moeten doen zou ik ook dood zijn voordat ik van dat platform af was.

1 like

Katten. Word er heel gelukkig van als ik een leuke kat tegenkom op straat die even wil kroelen.

10 likes

Ja ik heb dit met koud/fris weer. Ga het liefst op vakantie naar Scandinavische landen of bijv Schotland of IJsland. Ook buiten vakanties ben ik helemaal in mijn element als het onder de 5 graden is buiten. Het allerliefste heb ik vrieskou met zon, maar zonder zon mag ook.

7 likes

Katten, boeken en natuur (liefst met water). Kan echt uren zitten genieten in een bos aan een meertje ofzo, als dat dan met een goed boek is en een kat die er gezellig bij ligt, is dat helemaal het einde.

3 likes