Omg voor niks al die kwallen teruggegooid HAHA
Ja altijd! Als ik het niet föhn heb ik echt een plofkapsel. Waar anderen graag volume in hun haar willen, wil ik het dus zo steil/glad mogelijk
Omg ja en mijn ouders gaven me ook een centje om op de Dam te geven aan van die enge âlevende standbeeldenâ die gingen dan zo heel creepy naar je zwaaien. Geef je centje zelf, ouders!!
Mijn moeder heeft nooit meer haar normale haar teruggekregen. Ze had vroeger heel mooi dik, donker haar met slag. Na de chemo heel dun haar en krulletjes.
Edit: mn tante hetzelfde trouwens. Die had 10 jaar later nog steeds haar oude haar niet terug.
Anders namelijk geen. Allemaal vies/hard/waterig brr
Nja mijn overgrootopa was een Indonesiër⊠telt dat nu nog dan?
Nee daarom haha!
Ooh ja mijn ouders ook! En ik vond die standbeelden doodeng dus dat was nooit een succes
Hoeveel herken je?
- Niemand, wie zijn dit?
- Minder dan 4
- Ongeveer de helft
- Bijna allemaal
- Alle 16
0 stemmers
Foto via https://twitter.com/jpaternotte/status/1410858068322181121
Ewww echt zo uncanny valley dit
Haha nouja als je golvend haar hebt, dan is er wat meer variĂ«teit mogelijk. Als je dan een hele routine doet met maskertje, kneden, diffusen etc kun je krullen hebben, en als je het nat kamt kan het steil zijn. Dat bestaat echt haha (zo doe ik nu al 1,5 jaar mân haar, afwisselend dus)
Maar als je echt veel krullen hebt dan is er niet echt een andere optie om het anders te doen idd, dan zijn ze er gewoon.
Ik liep echt vast bij 5 maar dat is volgens mij Segers vd CU
Ik vind het net de cast van Harry Potter of Narnia zo bij elkaar. Deed zelf wel veruit het langste over rechtsboven. En ook mooi dat de foto van Rob Jetten nauwelijks bewerkt lijkt.
Als je 5+ jaar uit het ouderlijk huis bent en je ouders/ouder wonen/woont nog in dat huis, is jouw slaapkamer dan precies hetzelfde gebleven als een soort tijdcapsule of hebben je ouders de slaapkamer helemaal aangepakt?
(Je kunt ook verzorger(s) lezen)
- De kamer is een tijdcapsule
- De kamer werd opnieuw gedecoreerd
0 stemmers
Ik had de grootste slaapkamer (daar hebben mijn broer en ik toen we gingen verhuizen nog echt om geloot ) dus nadat ik het huis uit was heeft mijn moeder die kamer genomen en staat mijn oude bed in de kleinste slaapkamer. En de oude kamer van mijn broer is een soort opslag geworden met allemaal oude spullen en boeken en weet ik veel wat
Een beetje er tussenin. Het bed en de kast staan er nog, maar het bureautje is wel weggehaald. In de kast hangt nu kleding en winterjassen van mân ouders i.p.v. mijn kleren, en er is een nieuw mooier dekbedovertrek, maar de verf en behang op de muren zijn wel nog hetzelfde.
Mijn broertje en ik zijn geruild maar mijn ânieuweâ kamer is wel een tijdcapsule, er staan allemaal prulletjes en liggen nog oude boeken, knuffels en gewoon random spulletjes van vroeger. Mijn vader wil er komende winter een hobbykamer van maken en als ik dan een keer thuis kom logeren slaap ik bij mn broertje (die is toch nooit thuis) of op de bank ofzo.
Er is echt geen enkel bewijs meer te vinden dat ik ooit in dat huis heb gewoond. Wel kinderspullen in dozen op zolder, maar geen slaapkamer meer.