Da’s ook maar relatief toch
Niet heet maar dit was wel ZALIG mis het nog steeds
Ooh, pizza crossa… Zo jammer dat die niet meer bestaan (jaja blasfemie)
Ik zou dit zo graag nog een keer willen eten.
Ik zie nu al dat iedereen die raar of een beetje raar heeft gestemd, net zoals de rest van ons gewoon een tyfusnormalo is.
Volgens mij is het overgrote merendeel van de mensen gewoon vrij gemiddeld, maar overschatten de meeste mensen hun eigen uniciteit. Net als dat de meeste mensen ook van zichzelf vinden dat ze beter presteren in een groep dan de rest, terwijl dat meestal niet zo is.
Ik vind eigenlijk alle mensen wel een beetje raar en niet te verklaren, dus mezelf ook
Had ze aan alle deelnemers van de felicitatie-zoommeeting van m’n vriends verjaardag laten bezorgen
Nou ik heb zelf vaak gehoord dat ik raar of apart bent, o.a. van mn ex schoonzus en bff. Vond ik eerst heel erg, maar ja het zal dan wel zo zijn.
“een beetje gek” “prettig gestoord”
Ja maar daarom vind ik mezelf dus doodnormaal. Ik heb eigenlijk sinds mijn emo Livejournal tienerjaren geen ervaringen of gevoelens meer gehad waarvan ik er vroeg of laat achter kwam dat echt heel erg veel mensen die hebben. (Ik bedoel dus dat ik toen dacht dat andere mensen dat niet hadden. Lekker kromme zin) Voor wetenschappelijk bewijs verwijs ik u naar het ‘ben ik de enige die’ topic!
Ja maar niet op de rumag hihaho ik ben zOoO raar en gestoord manier. Maar naarmate ik ouder word, merk ik dat iedereen (inclusief ikzelf dus) wel zijn/haar rare trekjes, gewoonten, interesses etc heeft. Zelfs mijn oerburgerlijke ouders.
Dit is de welbekende “union jack dress”
Maar als je het plaatje goed bekijkt, wat vind je dan?
- Ja dit is inderdaad een jurk
- Dit is eigenlijk geen jurk
0 stemmers
Ze staat gewoon in hemd en onderbroek. :’)
Ja misschien, maar naarmate je ouder wordt zie je ook wel meer en meer ‘rare’ dingen bij andere mensen door al je ervaringen waardoor je je eigenlijk gaat realiseren dat iedereen dat wel heeft en er dus juist een vrij grote hoeveelheid ‘raarheid’ in de mens zit, en daarmee vind ik het dus juist weer compleet normaal worden. Dat hele gevoel van ‘ik ben zooo anders en onbegrepen’ vind ik vaak een beetje puberaal.
Had ze niet ergens gezegd dat ze het hadden gemaakt uit een handdoek?
Het is volgens mij een gucci jurk waar haar zus een theedoek op genaaid heeft. Wel echt netjes gedaan haha
ik haat het als mensen de hele tijd zeggen “ooooh jij bent echt raaaaaaar” en zo snel iets raar vinden.
bijvoorbeeld collega’s bij hele normale dingen. en ik had vroeger een vriendin die vond ALLES raar. komt zo judgy en dom over.
Heb werk, ben gezond, beetje moe en thuiswerken beu maar niet depressed.