Stel je persoonlijke vraag #24

Cool, wat is je titel? Vind jou wel een Gravin

princess consuela banana hammock

wel iets meer dan zo’n miezerig graafje zoals sander schimmelpenninck

12 likes

Oh echt? Ik dacht serieus vet origineel te zijn. Jammer dit

Koelkast. (hehehehehehehehe )

1 like

plebejer.

1 like

Friet

6 likes

hahah rot op

1 like

Hoe doe jij je oren dicht als er bijvoorbeeld een harde knal komt?

• Ik stop m’n vingers in m’n oorgaten
  • Ik druk met m’n vingers op m’n tragus
  • Anders

0 stemmers

Mijn vriend en ik kwamen erachter dat we het allebei op een andere manier doen (ik stop echt m’n vinger in m’n oor en hij drukt op zijn tragus zodat zijn oorgat ook dicht is) en konden het beide niet voorstellen dat je het op de andere manier zou doen.

Ik dacht dat ik de enige was die met chips ontbeet :rofl::rofl:

Favo’s; groene lays sensation & lays ketchup

2 likes

Ik las ergens dat je als eerste kind veel meer quality time hebt met je ouders, dan een daaropvolgend kind. Op zich logisch natuurlijk. Dus bij deze mijn wetenschappelijk onderzoek

Ik ben de oudste (of enig kind) en de relatie met mijn ouder(s) is (of was)
  • Goed
  • Prima
  • Neutraal
  • Matig
  • Slecht

0 stemmers

Ik ben niet de oudste en de relatie met mijn ouder(s) is (of was)
  • Goed
  • Prima
  • Neutraal
  • Matig
  • Slecht

0 stemmers

Wat mag NIET op je pizza

• ananas
  • maïs
  • rookworst/knakworst/hotdog
  • zuurkool
  • tandoori kip
  • banaan
  • ei
  • shoarma
  • nutella
  • knoflooksaus
  • alles mag op mijn pizza (hoeft niet tegelijk)

0 stemmers

Ik mot het allemaal niet hahaha. Geef mij gewoon original Italiaanse pizza :heart_eyes: Nutella mag dan weer wel als toetje.

2 likes

Haha mijn idee
Ik vind het echt een misdaad als afhaalrestaurants hun eten omschrijven als “authentieke italiaanse pizza” en er dan knoflooksaus en shoarma op doen :cry:
En maïs moet sowieso verboden worden (als het geen popcorn is), maar al helemaal op pizza. In mijn jeugd (#omaspreekt) dacht ik dat ik geen pizza lustte omdat ik alleen zure diepvriespizza vol met maïs en paprika kende :rolleyes: er ging een wereld voor me open toen ik een keer een andere proefde haha

2 likes

Ohh ik vind Margharita met knoflooksaus zooo lekker.

8 likes

Ik vind ei op een pizza echt chill maar ik kan me heel goed voorstellen dat mensen denken eeeww. Moet uiteraard wel goed meegebakken zijn. Ik was nogal een slechte eter en dan werd er gevraagd om een pizza Margherita met een ei erop. Blijkbaar dachten mn ouders dat ik dan zo nog wat meer voedingsstoffen kreeg. Geen idee, maar ik hou er nog steeds van. En in duitsland kan je de meest bizzare pizza’s krijgen, had ik echt niet verwacht van Deutschland.

1 like

Dit vond ik vroeger echt zo lekker, daar mocht maïs op. Maar ja, echt pizza kun je dit niet noemen natuurlijk. En heet was het ook niet :joy:

4 likes

Ei vind ik ook wel lekker! Maar ik weet dat veel mensen het vies vinden, daarom heb ik het erbij gezet. Of eerder een vies idee vinden?

1 like

Ja het idee klinkt ook best vies! Een aantal weken geleden bestelde ik in duitsland pizza. Ik was zooo moe, en alles was in het duits dus ik deed het een beetje op de gok en mn vriend vond alles wel prima. 1 had ik met ei erop besteld dat wist ik zeker. Toen ik de doos opende zat er hard gekookt ei op!!! Omg, en op elke slice was dan zo’n partje gelegd zodat het leek op een bloem. Oh my god. Waarom :confused:

3 likes

oh haha dan zou ik ook wel gek opkijken, ik ken het alleen als een rauw ei op de pizza voordat hij de oven in gaat.

1 like

Plottwist: het bleek dat ik raar was en de rest normaal
tenor (1) (3)

4 likes