Stel je persoonlijke vraag #24

• Vals zingen
  • Snel schrikken
  • Bang in het donker
  • Gek van eetgeluiden
  • Bang voor spinnen
  • Te actief
  • Overenthousiast.
  • Snel emotioneel
  • Alles een bepaald aantal keer doen
  • Fantaseren
  • Serieus
  • Keukenprinses
  • Lange to do lijst
  • Eigenwijs
  • Spannend
  • Dagdromen
  • Tegen jezelf praten
  • Blijvende zwangerschapsdementie

0 stemmers

We zijn allemaal :dizzy: raar :dizzy:

1 like

Geen idee! Mag beide !

1 like

Dat je niet weet wat ze bedoelen is OOK raar dus dan mag je m ook aanvinken

5 likes

Over naaktheid:

Zou jij ooit dit ooit gedaan kunnen hebben (dus zo lang haar gehad)?
Extensions/pruik mag je meetellen.

image

• Ja
  • Nee
  • Geen idee
  • Ik heb nu nog steeds zulk lang haar
  • Dit zou wel #hairgoals voor mij zijn
  • Anders…

0 stemmers

Heb jij dit soort clipjes gehad?

• Ja
  • nee
  • geen idee
  • nog steeds
  • ik haatte ze want ze gingen gauw kapot en waren oncomfortabel
  • Anders…

0 stemmers

Kijken jullie weleens films uit de jaren 30/40/50?

• Ja
  • Soms
  • Zelden
  • Nee

0 stemmers

casablanca

3 likes

Mijn haar kan niet eens zo lang worden. Het groeit bij mij max tot aan m’n tieten en dan stopt het gewoon met groeien

3 likes

Ik heb dat dus een keer gedaan na het sporten, kwam een jonge vrouw kort kijken toen ze voorbij de doucheruimte liep. Als in stoppen met lopen en om het muurtje kijken. Het was een grote doucheruimte en ik stond in een hoekje. Dus wrs hoorde ze de douche, maar zag ze niemand dus was ze nieuwsgierig. Is de enige verklaring die ik kan bedenken, maar hallo niet chill :o_o: Was de eerste en laatste keer voor mij.

2 likes

Ja ik heb vaak van kappers gehoord dat elk mens gewoon een maximale lengte heeft en dan stopt het. Heb meer vriendinnen die het maximaal tot iets over de schouders kunnen laten groeien dan echt lang. Maar ik zat ook te denken stel je bent 155cm dan heb je natuurlijk veel sneller lang lijkend haar dan als je 175 bent.

3 likes

Weet jij jouw maximale haargroei lengte?

• Nee geen idee
  • Ja
  • Ongeveer

0 stemmers

Mn moeder zei afgelopen week dat het nu wel echt te lang was. Ja WEET IK.

Ik ben dat nu aan het testen. Heb nog nooit zulk lang haar gehad als nu (en zo lang is het niet eens, maar ik had het altijd kort, een bob / schouderlengte). Ben een projectje van m’n kapper haha, ik ‘moet’ het ook van haar laten groeien. Moet zeggen dat het nu wel echt hangerig wordt en het tijd is dat het even lekker beetje uitgedund en weer in model wordt geknipt.

1 like

Ik wil al jaren mn haar een keer écht lang laten groeien, maar dan ben ik het na een half jaar toch ineens weer zat en laat ik er een heel stuk van afhalen. Denk niet dat ik er ooit achter ga komen haha

2 likes

Bij mij is dat ongeveer tot net voorbij mijn bilnaad en zo lang is mijn haar nu ook. Maar ik laat het gewoon doorgroeien en ben benieuwd of het voorbij mijn billen komt.

Wordt het niet zwaar? Als ik het los heb heb ik er geen last van maar in een knot wel. Als de kappers weer opengaan haal ik er sws 15 cm vanaf.

Mijn haar is nu ook ongeveer tot op mijn billen, en half dood. Maar als de kappers weer opengaan dan ga ik het doneren. Ook omdat ik mijn haar wat tinten lichter wil (van donkerblond naar meer honingblond), en anders tikt het qua prijs ook zo aan :joy:

2 likes

Ik wil die clipjes weer!

1 like

Dit heb ik trouwens nu al als ik mn haar in een staart doe. Doet vaak al pijn alsof er te veel aan mn voorste haren wordt getrokken ofzo

Zelf weten

16 likes

Haha ja i know, maar als het om mn haarlengte gaat heb ik altijd veel behoefte aan de mening van een ander. Voor mij is haar tot over de schouders laten knippen bijv. Al een enorme uitdaging.

Weet niet of het mijn maximale lengte is maar ik kan het laten groeien tot dat ik er op kan zitten.