Blasphemy! Ik adem pindakaas, het stroomt door m’n aders
Ga ik van over mijn nek.
Blijft ook altijd zo door je mond heen plakken
Deze poll komt altijd weer terug. In principe is pindakaas toch hartig, hoe kan je nou bij elkaar gestampte noten zoet noemen?
Met de hoeveelheid suiker die in Calvé zit kan ik me voorstellen dat je het zoet noemt. Maar die “natuurlijke” pindakaas zonder suiker vind ik wel echt hartig.
Als je er hagelslag op doet
Ik vind het trouwens zowel hartig als zoet, het hangt van de soort pindakaas af (in veel buitenlandse pindakaas zit suiker) en waar je het mee combineert.
Als ik het met komkommer en sambal (variant zonder suiker) combineer vind ik het niet zoet.
Pindakaas is gewoon neutraal.
Ik douche altijd bij de sportschool, over het algemeen zijn er ook nooit jonge meiden die dat doen. Vaak stond ik met een paar bejaarde vrouwen en soms iemand van 40. Ik vind het vooral chill dat ik dan thuis gelijk lekker op de bank kan zitten en niet eerst nog moet douchen.
Vind jij dingen snel raar?
- Ja
- Nee
- Eerder wel dan niet
- Eerder niet dan wel
0 stemmers
Geen idee waarom maar ik voel altijd de neiging calve te verdedigen, er zit geen suiker in
Ingrediënten: PINDA 85%, plantaardige olie (raapzaad, soja, volledig geharde palm), zout.
calve is bae (jammer van de palmolie)
Bevat dat meer suiker dan die natuurlijke pindakaas dan? Want in Calvé zit toch ook geen toegevoegde suiker?
Krijg altijd een hoge bloeddruk van deze polluitslag
Calvé met nootjes heeft (had?) wel suiker. Die van de ah niet. Ik koop tegenwoordig nooit meer Calvé maar altijd ah huismerk met stukjes noot.
Ik weet dat het hartig is omdat het gewoon pinda’s zijn, maar ik vind de smaak wel gewoon zoetig dus ik zie het als zoet beleg ook al is het dat het in theorie niet.
Ik vind al het beleg dat je niet in de koelkast bewaart tellen als zoet
Is jam dan hartig?
discussie over wat je in de ijskast moet bewaren in 3, 2, 1
Wanneer heb jij voor het laatst op een roltong (uitrol toeter) geblazen?
- Toevallig vandaag nog
- Deze week
- Deze maand
- Vorig jaar ergens
- Tussen de 2 en 5 jaar geleden
- Tussen de 5 en 10 jaar geleden
- Langer dan 10 jaar geleden
- Toen ik een kind was
- Nog nooit
- Weet ik niet
- Anders
0 stemmers