Stel je persoonlijke vraag #24

Ik word ook echt zo enthousiast van nieuwe smaken chips!

Haha ik ben echt een hele saaie chips eter. Lays natural, of die natural van het merk gwoon. Maar ik kom eigenlijk alleen maar bij de ah dus die heb ik zelden in huis.

4 likes
Je ouders naakt zien en zij jou?
  • Nee
  • Vroeger geen probleem mee, nu wel
  • Vroeger problemen mee, nu niet meer
  • Geen enkel probleem

0 stemmers

En je vriendinnen?
  • Nee
  • Vroeger geen probleem mee, nu wel
  • Vroeger problemen mee, nu niet meer
  • Geen enkel probleem

0 stemmers

Voor de context: ik ben zelf echt opgegroeid met het idee dat naakt volkomen normaal is en er werd/wordt thuis nooit moeilijk over gedaan. Ik kwam er op school pas achter dat heel veel mensen dat dus niet zo zien.

Edit: Oh de tweede is per ongeluk anoniem :woman_shrugging:

Beide geen enkel probleem, maar niet dat ik zonder reden naakt voor ze sta of bij ze de badkamer binnen wals als ze onder de douche staan. Maar ga makkelijk met mijn moeder of vriendinnen naar de sauna, gezamenlijk douchen na sporten of loop naakt van de badkamer naar mijn kledingkast oid.

4 likes

Ik zat lang op een teamsport waar vriendinnen ook op zaten, heb bijna alle vriendinnen wel eens naakt gezien want na de training of wedstrijd ga je douchen. Nu zou ik me daar niet echt prettig bij voelen denk ik.

1 like

In de sportschool in de openbare douches naakt douchen. Er even vanuit gaan dat je naar de sportschool gaat.

• Dat zou ik nooit doen
  • Ja geen probleem
  • Ik denk niet dat ik dat zou doen

0 stemmers

Dat zou ik dus nooit durven. Bij een teamsport heb je gewoon je eigen kleedkamer enzo. Maar zo met compleet random people, nee.

Ik vind openbaar naakt zijn echt kut en naar, vanaf jongs af aan al. Mijn lichaam vind ik prive en ik vind het not done om kinderen bijv bij gym te dwingen naakt te zijn of te pushen daarin (moest vaak in kleedhokje met familie als we gingen zwemmen, en mijn moeder dwong me om in het pashokje te zijn terwijl ik mijn eerste beha ging kopen, op basisschool moest iedereen naakt douchen en de juf ging dat checken).

Iedereen noemt me natuurlijk altijd preuts hierdoor.

15 likes

Mijn moeder: geen probleem, mijn vader: beetje awkward

7 likes

Vind ik helemaal niet preuts, ik heb zelf geen probleem met naakt zijn waar anderen bij zijn, maar dat maakt toch niet dat ik iets over jou en jouw lichaam te zeggen heb?
Kinderen dwingen om naakt te douchen enz vind ik ook not done, je lichaam is van jezelf en iedereen zou zelf moeten kunnen en mogen beslissen of en wanneer en aan wie je dat wil tonen. Daar hebben andere mensen echt niks mee te maken.

9 likes

Ik ging vroeger ook altijd met een vriendin in bad, als kind. We zaten daar soms uren in te spelen. Ook die zus, broer, vader en moeder kwamen wel eens binnen. Boeide me echt niet. Die moeder ging ons vaak afspoelen na het badderen. De enige keer dat ik het raar vond is toen die vader naakt binnen kwam lopen maar dat was per ongeluk haha.

3 likes

M’n vriend doucht nog wel eens samen met z’n pa, voor mij ook echt next level :stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

ging jij vroeger met je broers/zussen samen in bad of onder de douche?

• Weet ik niet meer
  • N.v.t.
  • Ja wel eens
  • Nee
  • Ja regelmatig

0 stemmers

Mn zus en ik gingen elkaar altijd heel hard knijpen als we samen in bad zaten, en dan moest je doen alsof het geen pijn deed. Whyyy?? Kinderen zijn zo raar soms.

2 likes

Ga jij liever in een bad met veel schuim of in een bad zonder schuim?

• Veel schuim
  • Geen schuim
  • Ik haat in bad gaan/ik ga nooit in bad

0 stemmers

M’n moeder gaf me uit het niets een knuffel. Was te verbouwereerd om het fijn te vinden eigenlijk.

1 like

Ik ga (pre corona dan) nog regelmatig met m’n zus en moeder naar de sauna, op de naakte dagen.
En ik heb tot m’n 20e thuis gewoond en als m’n moeder of ik stond te douchen sprongen we vaak genoeg onder de douche erbij zodra de ander klaar was zodat je meteen een warme douche had ipv te moeten mengen met de douche aanzetten (zo’n niet temperatuur douche, maar gewoon een koude en warme knop).
Een paar weken terug heb ik m’n moeder ook meegevraagd om bij het maken van een 3D-beeldje te zijn van m’n zwangere lichaam. Stond ik ook in m’n nakie. Ik heb geen problemen met naakt zijn geloof ik haha, ik denk ook omdat het vanaf vroeger al iets normaal was met m’n zus en moeder thuis.

8 likes

Mijn ouders gingen en gaan altijd naar het naaktstrand, de sauna en op naturistenvakantie in zuid Frankrijk. Ik zou het dus heel normaal moeten vinden, maar hoe vaak ik hen ook naakt heb gezien en zie vind ik het voor mezelf niet prettig. Zelf ben ik sinds kind op het naaktstrand niet meer naakt bij ze ofzo. Sauna doe ik ook op badkledingdagen (en zonder m’n ouders).

3 likes

he, hoe gaat dit in z’n werk dan? Gaan ze thuis samen douchen?

1 like

Ja dan stond hij er al onder en kwam z’n pa per ongeluk de badkamer binnen en gaat er gewoon bij staan. Is wel een hele grote douche hoor overigens haha

2 likes

Pindakaas

• Is hartig beleg
  • Is zoet beleg

0 stemmers

is goor

30 likes