Stel je persoonlijke vraag #24

Hier ook heel close, 23 met GroenLinks, 22 PvdA en 21 VVD

1 like

Haha en d66 dus totaal niet, verrassend

Ah. Nog een zigzagger haha. Fijn :crazy_face:

Op basis van het stemgedrag in de Tweede Kamer zit u het meest op Ć©Ć©n lijn met 50Plus, en PvdA. Ik ging al stemmen op Ploumen dus dat komt mooi uit.

@Penny_Lane Voor augustus 2 x 1 en dezelfde persoon. Sinds augustus heb ik niemand meer van dichtbij gezien en niet meer met vrienden afgesproken. Ik kwijn nu wel weg.

2 likes

Eigenlijk echt bijna niet sinds maart, behalve de dag nadat ik bevallen was en mijn moeder op bezoek kwam, die greep me ineens vast voor een knuffel en zei ā€˜ik mocht dit je hele zwangerschap niet doen maar nu heel evenā€™ :pleading_face: zij houdt zich wel heel streng aan de regels trouwens dus was alsnog een risico van niks maar dat was de enige knuffel van 2020 buiten mijn vriend. Ik ben verder heus wel op minder dan 1,5 meter geweest af en toe per ongeluk maar heb er wel op gelet.

3 likes

Ja dit was ook mijn contact haha. Maar dan mā€™n papa. Een paar uur na de geboorte van onze dochter :grimacing:.

Alleen van mijn moeder, waar ik dus niet meer woon maar dat is maar op 1 hand te tellen en alleen als zij of ik het ergens moeilijk mee had.

1 like

Als je een bank gaat kopen, wat weegt dan voor jou zwaarder?

• Comfort
  • Looks
  • Echt precies evenveel

0 stemmers

Maar 75% van die knuffels waren op 1 dag toen ik in huilen uitbarstte op werk šŸ„²

Ik stuur even wat :purple_heart: :purple_heart: :purple_heart: jouw kant op

Heb je een kwetsbare gezondheid dat je helemaal niemand hebt kunnen zien of knuffelen?

1 like

Ik ben al sinds ik een klein meisje was en een brief aan Wim Kok schreef een PvdAā€™er.
En ook nu kwam de PvdA op 1.

Maar ik weet het niet zo goed, sinds Samsom vind ik de partij echt zwakker en zwakker wordenā€¦ denk ook niet dat het met Ploumen beter wordt.

Ik vind het een lastige keuze iig.

2 likes

Moest even goed nadenken over je poll, want er zijn natuurlijk gradaties. Zo heb ik dit jaar mijn vader welgeteld Ć©Ć©n of twee keer geknuffeld heb terwijl mijn moeder vorig jaar is overleden en ik bevallen ben van mijn zoontje. Als je het zo zwart wit leest, dan verbaasd het me eigenlijk hoe goed we ons aan de maatregelen hebben gehouden en hoe onmenselijk dit eigenlijk is.

11 likes

Haha geeft niks! Fijn om te horen dat je niet helemaal alleen bent :relaxed:

1 like

Ik had nee gestemd maar bedacht me later dat er eentje was: in mei vertelde mā€™n zus dat ze zwanger is, dus met haar toestemming een knuffel gegeven, verder niet

1 like

Ik snap niet dat alle linkse partijen voor het bindend referendum zijn. Maar ik heb ook nog geen partijprogrammaā€™s gelezen, misschien dat dat daar verder wordt uitgelegd. Ik vind zelf in ieder geval dat mensen vaak onvoldoende kennis hebben om zich uit te kunnen spreken in een bindend referendum (afhankelijk van de complexiteit van het onderwerp, maar ik schat de mensheid niet zo hoog meer in)

25 likes

Dit is ook mijn grootste reden om tegen een bindend referendum te zijn. Zie: brexit.

Heb bij een raadgevend referendum (volgens mij OekraĆÆne) expres niet gestemd in de hoop dat de kiesdrempel niet gehaald werd.
Snap echt niet waarom we op volksvertegenwoordigers stemmen en vervolgens ook nog eens moeite zouden moeten doen om ons in te lezen in onderwerpen waar de gemiddelde Nederlander geen kaas van heeft gegeten. Heb al moeite met knopen doorhakken tijdens de landelijke verkiezingen.

5 likes

Even opgezocht: PvdA is voor het referendum zoals we dat kennen. https://www.pvda.nl/verkiezingen/verkiezingsprogramma/samenleving-en-democratie/een-sterke-en-daadkrachtige-democratie/

GL wil experimenteren met vormen van inspraak maar heeft dat idee nog niet echt uitgewerkt. https://groenlinks.nl/standpunten/democratisch-bestuur/referenda

Een van mijn vriendinnen woont in het buitenland en was na 1.5 jaar als verrassing heel even in NL, die heb ik geknuffeld. Dacht er niet eens over na omdat ik zo verrast was toen ze voor mijn deur stond.

Ik heb altijd het gevoel dat dit forum bovengemiddeld veel van chips houd.

Chips:

• GE-WEL-DIG
  • Ik eet elke dag chips
  • Ik eet wekelijks chips
  • Een zak gaat direct op
  • Ik doe langer met een zak chips
  • Ik ontbijt wel eens met chips
  • Ik lust geen chips
  • Ik heb geen mening over chips
  • Chips is wel lekker zo af en toe
  • Ik heb een favoriete smaak en merk chips
  • Lekker!
  • Ik eet chips met een sausje

0 stemmers

Shit ik heb hem niet openbaar mew.

1 like

Als ik alleen nog maar chips zou mogen eten voor de rest van mijn leven zou ik erg gelukkig zijn

9 likes