Ik wel.
Forever young guys
Vaak wordt tot 35 jaar gerekend! Dat zijn wel veel hier geloof ik
Gadver ik stem in de veronderstelling dat ik nog een jongere ben wat doe je @midheavenmoon nou ben ik al helemaal depri 🥲
YES ik ben nog jong
Corona kwam voor mij juist vorig jaar op een goed moment, beetje gek om zo te zeggen natuurlijk.
Ik ging na/tijdens een burn out veel te snel weer aan het werk, dat merkte ik de eerste maand direct en toen kwam corona en moest ik wel rust nemen want er was geen werk. Corona heeft dus gezorgd dat ik de rust nam die ik nodig had om volledig uit die burn out te komen.
Al lees ik nu dat ik volgens Google geen jongere meer ben
Bij jullie niks? Hier in V word vanaf 8 uur vanavond en morgen de hele dag sneeuw voorspeld. Hoop dus op enkele centimeters
In jouw geval dus gewoon stoeptegel challenge
Heb jij vandaag of gisteren hoofdpijn gehad?
- Ja, maar dat heb ik regelmatig
- Ja, dat is uitzonderlijk
- Nee
0 stemmers
Ik heb met mijn huisgenoot de theorie dat wij hoofdpijn krijgen van plotselinge weersveranderingen. Vorige keer toen het sneeuwde had ik ook hoofdpijn en nu weer, terwijl ik bijna nooit hoofdpijn heb.
Vanaf morgen ochtend pas, maar zelfs dan is het nog gewoon boven 0.
Alles prima doe maar sneeuw na 12u, want dan is opa gevaccineerd
@Bergamot
Leuk! Ga ik doen
Ik had gister hoofdpijn maar dat had niet met het weer te maken haha.
Sneeuw: discuss.
- JAAAAA WINTERPRET
- JAAAAAA en dan hopelijk ook een Elfstedentocht!!
- Wel leuk
- Kan me niet schelen
- Rot op met deze omhooggevallen trash regen
- Wel leuk als ik nergens heen hoef
0 stemmers
Ik ben momenteel bij m’n vriend. Eigenlijk zou ik tot morgenmiddag blijven maar ik lees net dat er code rood is afgegeven voor vanacht tot morgen.
Nu heb ik de keus om vanavond al naar huis te gaan (bij lichte sneeuwval) of maandag. Ik heb maandag geen plannen verder maar dinsdag moet ik wel echt thuis zijn.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie haha? Ik ben vooral bang dat die code rood langer aan blijft houden of de sneeuw zo veel wordt dat het nog lastiger is om in te rijden.
- Vanavond naar huis
- Maandag naar huis (mits mogelijk)
0 stemmers
Ik zou er lekker vanuit gaan dat er maandag al behoorlijk sneeuw is geschoven en de sporen vrij zijn gemaakt. Meestal is het op de grote sneeuwdag zelf alleen paniek in NL.
Als die wind een beetje is gaan liggen kun je echt wel weer rijden hoor. Tenzij je het vervelend vindt om door de sneeuw te rijden, dan zou ik wel vanavond gaan.
Een paar weken geleden toen het ging sneeuwen ging het hier ook over. Maar weersveranderingen gaan vrijwel altijd samen met veranderingen in luchtdruk en luchtvochtigheid dus het is helemaal niet raar dat je daar hoofdpijn van krijgt. Maar niet iedereen is daar even gevoelig voor.
Door die eeuwige hysterie rondom de Elfstedentocht als het ook maar 1 graad gaat vriezen hoop ik echt dat hij nooit meer plaats zal vinden. Word er echt petty van
Ik heb eigenlijk gewoon een kater
Gebaseerd op een huisgenotenirritatie. Als jij bijv. een kommetje hebt gebruikt en in de keuken zet zonder af te wassen, zet jij dit dan ín de wasbak (die iedereen daarna nog gebruikt waardoor alles volloopt met water etc.) of ernaast?
- In de wasbak
- Ernaast
- Anders
0 stemmers