Stel je persoonlijke vraag #24

Ligt aan de situatie is het bijvoorbeeld iemand die van man naar vrouw gaat (van Henk naar Chantal) dan pas ik het wel aan in mijn telefoon. Is het Kimberley die voortaan Kim genoemd wil worden, dan minder snel.

In deze situatie ging het van ramon naar manor zeg maar. Zelfde letters neutralere naam

1 like

Dat is echt een van de allergrootste irritaties die ik had bij mijn ex, hij pleurde alles in de wasbak en vervolgens kon ik in dat Gore water gaan graaien en het opruimen. Telkens als ik nu iets in de wasbak wil zetten moet ik aan hem denken en dan denk ik ā€œiel neeeee donā€™t do itā€

3 likes

Ik zette het voorheen in de wasbak maar dat mag niet van mijn stiefvaderā€¦ dus ja nu dā€™r naast he

1 like

Ja dit!!! Mijn huisgenootje laat het dan ook gerust de hele dag staan. En al die gore meuk uit dat bakje ligt dan in de wasbak en als ik wil afwassen mag ik het eruit gaan halen. Oh en met een beetje pech ligt het schuursponsje er ook gezellig naast, doordrenkt met datzelfde gore water. Echt :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Wie kan me adviseren bij het kopen van ijsschaatsen? :smiley:
Mag ik een DM sturen?

Haha mijn oma was wel tegelijk zwanger met haar oudste dochter, mijn tante dus. En mijn tante is eerder bevallen dan mijn oma. We hebben nog wel ergens een foto liggen dat ze beiden in het ziekenhuis met een dikke buik tegenover elkaar staan.
Maar mijn oma is twee keer getrouwd geweest, haar oudste is eind 40 en de jongste is van mijn leeftijd: 27. Voelt ook heel gek om de jongste oom te noemen, want mijn oudste neef is 28.
Haar ex man (mijn opa dus) was later nog samen met haar nicht. Maar mijn oma was ook een tienermoeder tijdens haar eerste kind. Levert soms best grappige situaties op want dan vragen ze of ik nou een dochter ben van de eerste of haar tweede man. En als ze dan zegt: nee dit is een kleindochter van mij en mijn eerste man zie je mensen echt kijken van ??? Want tussen haar kleinkinderen zit zometeen ook tussen de 25 en 30 jaar.

13 likes

81 likes

als jou omaā€™s oudste kind eind 40 is, hoe oud zijn jouw ouders dan? die moeten dan haast ook heel jong geweest zijn toen ze jou kregen? of zie ik nu iets over het hoofd haha

3 likes

13-20 jaar?

Ik krijg echt een reken error van je bericht @macaron hhahaha.

2 likes

ja zoiets? 13-20 valt voor mij in de categorie heel jong haha. snap er ook helemaal niks van hahaha

1 like

Urk is jaloers op dit verhaal

41 likes

Ik snap er ook geen reet van

2 likes

Ja klopt! Mijn ouders waren ook beiden heel jong, wel iets ouder dan mijn oma. Mijn moeder was 20. En volgens mij viert ze dit jaar haar 47e verjaardag (ze is de tweede dochter van mijn oma, zit ook maar een jaar tussen haar en haar oudste zus).
Bij mijn vaders kant overigens net zo, zijn ouders zijn net zo oud als mijn oma. Ik stond ook niet echt op de planning zeg maar :joy:
Mijn moeder had op mijn leeftijd al 2 kinderen en een huwelijk, lol.
Mijn oma is nu dus 66 en mijn moeder dit jaar 47 (en vader ook). Mijn opa was overigens wel wat ouder maar die is al meer dan 10 jaar dood.

11 likes

Hahahahahaha :joy::joy::sob::sob:

2 likes

Hahaha zo zit ik er ook altijd bij als ik mensen het uitleg :joy: Vandaar dat er ook heel vaak verwarring bij mensen ontstaat. Vaak beginnen mensen ook tegen mij over ā€˜mijn moederā€™ maar dan moet ik ze uitleggen dat het mijn oma is en niet mijn moeder. Maar onderling vergeten we het ook wel eens, zegt mijn tante ineens tegen me ā€œik ben vorige week nog even bij mam langsgeweest, ach ik bedoel je oma natuurlijkā€.

3 likes

In de wasbak, dan spoelt het alvast ā€˜schoonā€™ ipv dat het viezigheid opdroogt en ik daarna harder moet boenen. Ik zorg dan wel dat etensrestjes etc eruit zijn.

2 likes

Je bent een jaar of 5 jonger dan ik, maar mijn vader is dus 5 jaar ouder dan jouw omašŸ˜†

2 likes

:sob:

2 likes

Wist jij dat als een forummer haar profiel afgeschermd heeft, je haar een PB bericht kunt sturen door op de 3 stipjes van diens bericht te klikken, dan te kiezen voor het vlaggetje en dan de bovenste optie te kiezen?

Ik zie namelijk vaak de uitleg over die andere manier, maar dit is sneller als het over een specifiek bericht gaat.

• Woooow nee, er gaat een wereld voor me open!
  • Natuurlijk wist ik dat, als forumverslaafde

0 stemmers