Doet me denken aan mijn gynaecoloog die mijn bikinilijn complimenteerde! Hij dacht dat het gelazerd was, maar ik heb daar gewoon geen haargroei. Wel handig tijdens bikini seizoen
Ik ben de oudste en heb een broer van 25, een van 22 en dan halfbroer van 10 en halfzus van 8.
Huh maar hoe zei hij dat dan? Lijkt me in elke context heel raar
Toen ik daar lag voor een onderzoek vroeg hij of mijn bikinilijn gewaxt was, waarop ik antwoordde dat dit van nature binnen die aflijning blijft. En toen zei hij dat dit ‘mooi’ is. Hij voegde er aan toe ‘wat sommige vrouwen hier voor moeten doen…’. Was totaal niet ongemakkelijk overigens, al klinkt dit vast wel zo
Dit vind ik behoorlijk grensoverschrijdend en onprofessioneel. Ik zou hier echt niet van gediend zijn tijdens een doktersbezoek.
Stel je krijgt een appje van collega of goede kennis. Niet iemand waar je dagelijks mee praat in ieder geval, met daarin, wil je me voortaan xxx noemen? Dus een andere naam. Wat doe je?
- Ik verander de naam gelijk in mijn telefoon
- Ik neem me voor de naam in mijn telefoon te veranderen maar vergeet het of stel het uit
- Ik pas de naam niet aan
0 stemmers
Wow klinkt raar. Gewoon het feit dat het hem “opviel” dus alsof hij erop lette. Tja.
Ik houd me bij mijn mannelijke gynaecoloog maar voor, joh die ziet zoveel poenies op een dag (relaxte vent verder). Als hij zo’n opmerking zou maken, geen idee hoe ik erop zou reageren. Fijn dat jij het niet ongemakkelijk vond! Dat kan uiteraard
Het was inderdaad totaal niet ongemakkelijk en voelde me heel relaxed bij hem. Dit was ook in een universitair centrum, dus ik kwam er ook met een probleem en geen routine controle ofzo. Hij vertelde ook dat veel haargroei vaak een probleem was bij chirurgische ingrepen dus dat patiënten dan gewaxt of geschoren worden.
Puur m’n eigen luiheid dat ik het dan niet aanpas, ik zou diegene wel altijd met de nieuwe naam aanspreken
Ik ook. Jeetje ik kan me niet voorstellen dat iemand over het uiterlijk van je poes of je schaamhaar begint als je daar niet voor komt. Ik zou echt met mond vol tanden staan en achteraf echt denken van waarom heb ik die persoon niet aangesproken op de bizarheid ervan.
Ja wtf… en zoveel vrouwen hebben haar binnen het broekje en ook weer zoveel erbuiten. Het is nou ook niet zo uniek dat het benoemd moet worden.
Vind het maar raar.
Never forget dat mijn moeder na een bezoek werd gebeld op haar mobiel door hem zelf om tussendoor te vragen hoe het ging en om daarna bloemen op haar werk te bezorgen. Talk about grensoverschrijdend.
zooooooo door haar gynaecoloog?? omg
Wth
Heeft ze een aanklacht ingediend?
Ga je dit weekend de snow face challenge doen?
- Ja leuk
- Mij niet gezien
- Ik maak liever sneeuwengels
0 stemmers
Nee, mijn boomerouders vonden het grappig en ik denk dat ze gewoon gevleid was (wat mss nog wel een grotere omg is ).
Volgens mij gaat hier nog niet eens 1 cm vallen, dus nee.
Als de voorspellingen kloppen - eerst zien dan geloven - woon ik in het deel waar 30 cm is voorspeld 🥸
niet dat ik nog onder jongeren val