En misschien door de kleuetjes? En nibbits kun je ook zo heerlijk knabbelen. Toch meer iets voor kinderen (of volwassen kinderen)
Die pizzaās zijn best goed te eten met een lading curry (wel Hela).
Ik eet ze alleen saai en curry nee
Is er Ć¼berhaupt een ander curry merk dan Hela?
Was even verbaasd; om je vingers? Wat voor vorm hebben die?..
Maar ik neem zelf de sticks versie altijd (bestaan kennelijk 2 varianten)
Dit nooit gedaan?
Ja maar ik eet ze zelf ook, vooral de sticks. Ik denk zelf dat het ook vooral als kinderchips wordt gezien omdat het minder scherp/hard is dan gewone Chips en de kans daardoor ook minder groot is dat het in je keel blijft prikken/steken.
Omdat die een soort smelten in je mond en niet zo scherp zijn als bv naturel chips. Is mij altijd gezegd, haha.
Nee! Wel met buggles chips geprobeerd
Hahaha nee dat was nog het ergste en ik was ook niet dronken (was mijn eerste glas wijn) Dus daarom was mijn verbazing toen ook zo groot. Het was ook nog eens een degelijke kring verjaardag
Omg jeugdsentiment. Er bestaat in onze familie een foto waarop ik naast mijn broer, nicht en neefje op de bank zit. Zij helemaal vrolijk met die dingen op hun vingers en ik er jaloers en sip kijkend naast want ik was vlak ervoor flauw gevallen en niet lekker in orde dus mocht geen chips
Ik dacht dat dit kippenkarkassen waren aan van die haken in een slacht.
Haha waarom deze vragen en waarom 10 jaar?
En ben je nog steeds bang dat je moeder tegelijkertijd met je zwanger wordt?
Ja, ik post dus vaak over mijn tien jarig zusje hier, maar heb dus overal nee op geantwoord, want 10.(maar wil hier toch even zeggen dat ik een tien jarig zusje heeft zodat iedereen het weer weet!!!)
Niet in mān familie maar wel een goede vriend van mān ouders haha
Wauw dan heb je dus een oom of tante die even oud is als jij bent
Edit niet jij als in jij natuurlijk
Mijn oma werd in 1945 weduwe en is toen met de broer van haar overleden man getrouwd. Was in die tijd veel gebruikelijkerā¦
Nee, kan me daar niks bij voorstellen! Ja, zij had toen 3 kleine kinderen. Wel knap van die jongere zus maar in die tijd had je niet veel te zeggen. Gelukkig is dat nu wel anders.