Stel je persoonlijke vraag #24

Als iemand weer eens zegt, Grace was ik naar zo’n prachtige prinses als jij (ugh AWKWARD :roll_eyes::roll_eyes:) reageer ik altijd maar met deze:

En dan zeggen ze wow wat stom van mij, ik ging er helemaal aan voorbij dat jouw leven ook niet perfect is :heart: Ondanks je lekkere billen en fantastische haar :pray: en dan hebben ze weer een wijze les geleerd.

25 likes

Thanks voor deze parel op vrijdagavond, grace! mijn weekend is gemaakt!

1 like

Ik zie de " We hebben helaas voor iemand anders gekozen " mail wel tegemoet komen.

52 likes

Vraag me wel af wat jouw eisen zouden zijn. <1 post per week, niet in bloggers topics posten, mag geen synthetische stoffen dragen?

Je mag wel veel posten van Lula, als je maar niet dagboek post, het in het juiste topic doet en je over het algemeen een toevoeging bent.

2 likes

Beste Soy.peor,

Na lang wikken en wegen hebben wij helaas moeten concluderen dat wij jou niet als een waardevolle toevoeging aan Forum Feminarum beschouwen en daarom niet kunnen voldoen aan jouw verzoek om lid te worden. We wensen je veel succes met de zoektocht naar een geschikt forum. Wellicht is Viva of Fok een goede optie voor je.

Groet,

Lula

38 likes

Hmm misschien moet ik dan toch solliciteren onder mn moeders naam.

5 likes

Of die van je vader: Soy Pépé!!

14 likes

Was dat niet Evi?

Er is een tennistopic?

20 likes

LEAVE EVI LENA ALONE

9 likes

Jaa er zit hier zelfs een functionerende zoekfunctie op dit forum!

2 likes

Ik bedoelde niet dat ik erheen wilde. Het was verbazing.

1 like

Zijn nibbits kinderchips? (Dat betekent niet dat volwassenen ze niet ook kunnen eten)

• ja
  • nee
  • ik ken dit niet

0 stemmers

Volgens mij worden nibbits vaak aan kinderen gegeven maar ik weet niet precies waarom

Ik mis haar wel eigenlijk. We hebben te weinig trolls op dit forum

17 likes

Ja maar dat betekent niet dat volwassenen ze niet mogen eten. I love kinderchips, al die shit in figuurtjes enzo, pomberen, nibbits, mama mia etc

7 likes

Omdat dat de saaiste chips zijn en de volwassenen die hamka’s voor zichzelf willen natuurlijk

3 likes

Haha ja dat had ik al toegevoegd, ik eet ook vaak nibbits.
Maar volgens mij wordt het vaak gezien als kinderchips maar ik weet eigenlijk niet hoe dat komt

Omdat je ze zo leuk om je vingers kunt doen!

Volgens mij hoe minder het op aardappel lijkt hoe meer kinderchips het is

3 likes

Ah nu je dat zo zegt verklaart dat misschien wel waarom ik ze dan eet.
Ik had laatst ook een queeste voor de meest saaie diepvriespizza dus misschien is dat gewoon mijn smaak junkfood (@grace nog altijd dankbaar voor je tip “2 margherita’s voor 1.79” gisteren nog naar volle tevredenheid op)

6 likes