Wat grappig mijn opa is ook in Indonesië geopereerd
aan zijn blindedarm! Ik weet niet of ze in de jaren 80 al fotos maakte van de operatie en die zaten iig niet in het fotoboek van die vakantie
Dat je dan je fotos laat ontwikkelen en je allemaal leuke kiekjes hebt en een selfie met je blinde darm.
Bij de één was ik er meteen al overheen, over de ander ben ik met vlagen nog jaren verdrietig geweest. Ligt helemaal aan de relatie en de persoon.
Videoclips van tegenwoordig 🥲🙃
Uit 1995
Tip drill van Nelly uit 2000 die niet op tv was voor 12en (en niet op YouTube staat) waarbij hij een creditcard tussen de billen van een video vixen haalt.
Gravelpit van WubTang uit 2000.
Natuurlijk ook een/de OG Lil Kim
Ik kan ook nog echt veel meer voorbeelden bedenken en in de tijd van tmf/the box waren de clips na 12en ook zonder kleren (lapdance van NERD).
Het grootste verschil tussen vroeger en nu is dat vrouwen zelf meer de narrative controleren ipv mannen.
Zo ga je het seksualiseren van vrouwen niet perse tegen maar objectiveren wel degelijk. Als je kijkt en luistert naar bovenstaande clips dan (uitzondering Lil Kim) zie je dat de vrouwen naamloze objecten zijn die als decoratie dienen om aan te tonen hoe “geslaagd” de man is (net als auto’s en bling). Ze hebben geen eigen agency.
Terwijl bij WAP zowel de lyrics als de video beide vrouwen alle controle hebben, ze zijn geen objecten ter plezier van de man (zoals Lil Kim zich nog wel positioneert) maar zingen over hun verlangens.
Ik begrijp niet waarom mensen dit vies of jammer vinden eigelijk. Dat je de muziek vreselijk vindt a la maar waarom zijn twee vrouwen die expliciet zingen over seks nou vies?
Met welke partij kwam je het meeste overeen in deze test?
- GroenLinks
- PvdA
- SP
- PvdDieren
- 50Plus
- D66
- ChristenUnie
- Denk
- CDA
- VVD
- SGP
- FvD
- PVV
0 stemmers
Would not EVER stemmen op Denk
Ik had een gelijkspel voor VVD en PVDA. Best wel… tegenstrijdig
50+ damn
Hoe dan
Denk en op nr. 2 50+
Goh, misschien word ik toch weer een PvdA’er.
Jaaaa doe ik ga ook weer terug!
Kreeg bijna een rolberoerte, want na de eerste vijf vragen stond ik op Denk. Maar het kwam goed: GL!
Ja geen idee maar ik heb dat al jaren hahaha. Ik kom vaak op zo’n spectrum ook EXACT op het midden uit.
Terug naar de sociaal democratische roots!
Hoezo loser? Mensen die geen afstand houden zijn toch juist losers
Ja maar amper, maar niet “minder dan mag” want als alleenwonende in NL heb je sinds maart niemand zonder afstand mogen zien, dus het was niet binnen de regels.
Lol ik moet nog steeds lachen om die bubbel van 15 in België en hoe die op hetzelfde moment was als toen ik me bezwaard voelde om mn pa een knuffel te geven toen zn broertje plotseling overleed 🥲
Alhoewel in de long run doet België het met die gekke bubbels van de zomer niet bepaald slechter dan NL? Ben echt benieuwd of we over een paar jaar in retrospect kunnen zeggen wat nou wel of niet een goed idee was qua maatregelen
Foutje ik had het zonder afstand niet goed gelezen
Ik zie alleen opi en omi en dat is op afstand
Ik wilde nog reageren met, oh sorry per ongeluk gestemd met mijn dikke vingers, maar 50+ is best een populaire uitkomst?! Haha wow!