Stel je persoonlijke vraag #24

Oeh dat zou echt leuk zijn met de highlights enzo

5 likes

Jaa met alle ins en outs.

Mag ik dan de horoscopen schrijven

12 likes

Ik doe wel de roddels

9 likes

Klinkt als een Tweeling.

14 likes

Een ram . Doe nog maar ff oefenen

18 likes

Heb nog een half jaar!

19 likes

Ik zou serieus wel betalen voor zo’n FF magazine. :joy:

11 likes

Wie is dan ons eerste cover girl?

1 like

Bonnie

19 likes

Ik moest zo hard lachen goedenavond zeg hahahahaha

1 like

Hahahaha was ze dronken

Want dit is 100% mijn drunk energie op huis feestjes met vrouwen die ik niet ken.

9 likes

Ik ben echt veel te verslaafd aan het forum. Ik zou het als een mooi moment zien om wat beters met mn leven te gaan doen. Om na 2 maanden waarschijnlijk toch een abbo te nemen omdat ik jullie dan zo mis :joy:

13 likes

Alleen als ik dan zelf berichten in spoilers mag zetten die mensen kunnen ontlocken door me geld te geven.

Een soort forum patreon. Maar dan zou ik ook betalen voor lange verhalen van mn fave forummers.

14 likes

Per maand niet maar ik betaal op een andere forum voor een abonnement (wat kan, niet verplicht) ongeveer 8 euro voor een half jaar en dat vind ik al een stuk chiller. Normaal is wel iets duurder maar omdat ik crew ben krijg ik 60(?)% korting. Kan nog goedkoper trouwens maar ik heb 1 na duurste abonnement.

1 like

Wat mij nog chiller lijkt is een forum waar mensen voor moeten solliciteren voordat ze lid mogen worden. Dan mag het van mij zelfs gratis zolang ik me niet dagelijks hoef te ergeren.

56 likes

Eenmanszaak, ik hoor het al.

7 likes

Ik zou jou toelaten.

2 likes

Nu al een leuk forum!

3 likes

Je mist echt wat als je het youtubersfopic niet volgt volgens mij. Ik kan hier niks van maken.

3 likes