Nouja ik krijg ook echt niet vaak complimenten over mijn lichaam/gezicht hoor. So don’t feel alone haha.
Echt sporadisch, maar wel vaker dan over mijn persoonlijkheid. Ik krijg altijd te horen dat ik geen persoonlijkheid heb
hahaha nee maar ik weet dat het zo klinkt dus ik neem verantwoordelijkheid. Sorry voor mn onbedoelde humblebrag mensen!!!
@macaron met de hoeveelheid chocola die jij hebt heb je geen persoonlijkheid nodig
Mensen complimenteren vaak mijn gezicht, maar altijd in relatie tot mijn figuur. “Ahhh maar je hebt wel zo’n mooi gezicht”. Terwijl mijn gezicht uitzonderlijk medium is.
Dit is zo’n kutopmerking!
Ja zeg dan maar niks haha. Ik vind complimenten over iemands uiterlijk ook echt niks toevoegen. Leuke kleding/make-up/tattoos vind ik meer het complimenteren waard.
Ik hoor het liefst niks over mn uiterlijk. Ik hoef niet te weten wat je mooi vindt, of wat je lelijk vindt. Ga weg met je mening over mijn lichaam.
Ik heb geklikt op lichaam maar dat zijn voornamelijk complimenten van mannen van 50+ die in mn dm sliden
Dusja
Waar zou je eerder voor kiezen? ‘Fijn/niet fijn’ hangt volledig af van je eigen wensen, een wijk waar je wel/niet graag woont, (on)praktisch qua afstand, hoe druk/rustig het is, woonruimte die (niet) goed onderhouden is, formaat woonruimte.
- niet zo’n fijne woonruimte, wel een hele fijne locatie
- hele fijne woonruimte, niet zo’n fijne locatie
0 stemmers
@anon4388265 je krijgt hier op het forum best vaak comlimenten vind ik (terecht!) dat het knap is hoeveel/ver je hardloopt!
Bij je uitstrijkje? Dit zei de mijne ook:’)
‘Oh zo’n mooie baarmoeder, geen kinderen gehad zie ik’
Zou jij betalen voor dit forum? De tarieven heb ik nu zo bedacht:
2 euro alleen lezen
3 euro lezen en posten en topics kunnen blokken + het forum onthoudt waar je bent met lezen
5 euro ook toegang tot members only, mogelijkheid om privé berichtjes te sturen en andere leden te negeren
Je krijgt sowieso wel een free trial van 2 maanden om te kijken of het leuk is, dus je hoeft niet blind te beslissen.
- Ja zou wel doen
- Nee sowieso niet
- Misschien wel maar niet met deze tarieven
- Misschien wel maar onder deze voorwaarden:
0 stemmers
Zijn de bedragen per maand of eenmalig?
Oh sorry per maand!
En moest er ook nog de verschillende abonnementen in zetten eigenlijk.
Bij deze dan maar
- Ik neem geen abo
- Ik neem het 2 euro abo
- Ik neem het 3 euro abo
- Ik neem het 5 euro abo
0 stemmers
Wat is dit nou soy pepe
Ik wil best betalen, maar 5 euro per maand is sommige maanden mij echt teveel
Als ik ergens voor betaal wil ik er spullen voor terug.
Ik ben gewoon aan het rellen, ik wil op dit moment geen abo want ik heb geen inkomen. Letterlijk niks, maar zodra ik dit wel zou hebben en er echt geen andere mogelijkheid is dan doe ik het wel en dan die van 5 euro. Moet het wel advertentie vrij blijven
Ik zou echt met liefde voor mezelf en voor een ander die niet genoeg geld heeft betalen
Een halfjaarlijks magazine ofzo