Stel je persoonlijke vraag #24

Gelukkig krijg ik nooit complimenten :boom:

Jawel over je tattoos toch!!!

Dat is nou echt niet een prestatie, kan iedereen kopen.

Ik vergeet echt nooit meer dat ik op een verjaardag was van een vriendin. En daar was een vriendin van haar die ik nog nooit had gezien. Op een gegeven moment kwam ze naast mij zitten en zei oooh je hebt zulke mooie grote borsten ik wou dat ik die had. En ik zat echt zo :flushed::flushed::flushed::flushed::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: hahaha ik zie je letterlijk voor het eerst :joy::joy: en hoe weet je dat ze mooi zijn onder mijn kleding? Wie weet zitten ze vol met littekens, pukkels, what ever of heb ik een mega goede pushup bh.

Valt toch ook onder complimenten? Ik vind jouw tattoos prachtig, maar ik ga evht niet met een foto van jouw tattoos naar een artist om te zeggen “wil ik ook!!” terwijl ik dat misschien best zou willen

Ik weet niet wat voor tattoos je hebt, maar juist kan hier ook creativiteit en smaak in tot uiting komen! Zou ik zeker wel opvatten als een compliment, maar ook naar de artiest natuurlijk.

Een compliment over boobs of je ogen, wat moet je daar mee dan? Doorsturen naar moeder natuur? Daar kan je pas niks aan doen. Kwestie van geluk of pech.

9 likes

Ik kreeg bij het onderzoek voor het vaccin een compliment over mijn saturatie. ‘oh mevrouw, 100%, dat is echt heel goed!’ :slightly_smiling_face: thanks

28 likes

Huh, mooie tattoos hebben is toch juist een veel grotere prestatie dan mooie ogen hebben? Je hebt het ontwerp uitgekozen, de artiest, de plek, je hebt ervoor gezorgd, er geld aan uitgegeven… Ik heb geen tattoeages maar ik denk dat ik daar een stuk trotser op zou zijn dan bijvoorbeeld mijn oogkleur!

Ik vind complimenten krijgen heel leuk en geef ze ook heel graag, maar vind zo’n formulatie een beetje ongemakkelijk en probeer die zelf ook te vermijden. Ik vind het stom wanneer iemand zichzelf (onbewust) temin doet door een ander te complimenteren!

8 likes

Ik krijg eigenlijk meestal complimenten over mijn figuur, maar tegelijkertijd ook het meeste kritiek. Over mijn hoofd eigenlijk nooit echt veel complimenten, terwijl ik dat leuker vind ofzo?

de huisarts vond mijn baarmoedermond mooi

114 likes
Waar krijg jij het vaakst complimenten over?
  • Mijn gezicht
  • Mijn lichaam (figuur/lengte/vormen)

0 stemmers

Ik krijg het liefst complimenten over …
  • Mijn gezicht

0 stemmers

Waar ben jij zelf het meest tevreden over?
  • Mijn gezicht

0 stemmers

Hahaha heel triest maar het is bij mij echt van alles niks en voel me helemaal voor het blok gezet door deze keuzes

Volgens mij heb ik mijn dag niet zo vandaag :joy:

34 likes

Ik krijg nooit echt complimenten over mijn lichaam of gezicht? :woman_shrugging:
Oké ja mijn man zegt wel eens dat ik lekker ben ofzo, maar verder niet hoor.

10 likes

Ik heb hem maar aangenomen als “onderdelen van (lichaam of gezicht)”.
Er heeft ook nog nooit iemand gezegd:wow wat een mooi lijf/gezicht. En ik heb dat denk ik maar paar keer in mijn leven gezegd over iemand en dan ging het om een bikinifoto op Instagram ofzo.

1 like

Ik ook bijna niet haha, meestal gewoon “je ziet er mooi uit” en dat vind ik denk ik wel aangenamer dan zoiets specifiek

1 like

In de sportschool krijg ik vaak complimenten over mijn rug. Zit bij een gym voor alleen vrouwen. Maar die rug zie ik zelf nooit als ik train dat vind ik dan weer jammer.

2 likes

Aaaah yes de humble brags stromen al binnen!

42 likes

Ik krijg altijd complimenten over mijn mobiliteit met sporten haha. Ik ben best wel flexibel en heb bijvoorbeeld echt nul moeite met olympische lifts en pistol squats, dat soort dingen.

Gek compliment wel, want ik heb er niks voor gedaan.

ja ik was hier wel bang voor :joy:

Ik krijg absoluut nergens complimenten meer over trouwens want ik kom nergens :thumbsup: